artvark&mammavark naar Melbourne

Ik lees het nu net pas. Gecondoleerd en sterkte vooral! Fijn om te lezen dat het toch een opluchting was.

Ja, en zo hollebollen we van dalen naar toppen, die emotionele rollercoaster beschrijft het allemaal heel redelijk...

Vandaag IOM mailtje met de aanbieding waar we op ingaan; 7 augustus wordt voor ons de datum.

490 eu per ticket, gaat de kinderkorting nog vanaf.
heel mooi bedrag, dacht ik zo.

Ik ben niet de enige die opmerkt dat we nu tenminste echt kunnen gaan, en niet met het zwaard van Damocles boven ons hoofd. Dus zolang mijn zusje er oke mee is, is het voor ons ook heel goed.
Zinnnnnn!!!!

aukje

[glow=red,2,300]7 augustus[/glow]
[move]Melbourne[/move]
Good on ya!
Dat is niet zo lang meer hoor! Begin maar te pakken!
Groeten Henk

QANTAS AIRWAYS - QF 3376                                                       
DIN 07AUG      AMSTERDAM NL        LONDON GB              1050    1110         
NON-STOP      SCHIPHOL            HEATHROW                                   
              VLIEGTUIGTYPE      AIRBUS INDUSTRIE A320-100/200               
BA  0429      VLUCHT UITGEVOERD DBARBRITISH AIRWAYS                           
              RESERVERING BEVESTIGD - Q ECONOMY                               

QANTAS AIRWAYS - QF 30                                                         
DIN 07AUG      LONDON GB          MELBOURNE VI          1220    2005         
1 STOP        HEATHROW            TULLAMARINE                    08AUG       
              VLIEGTUIGTYPE      BOEING 747-400                             

Jammer genoeg voor opa, precies op zijn verjaardag...

Goh Aukje heb dit even gemist  :oops:
Alsnog gecondoleerd met je moeder, is inderdaad erg snel gegaan inene.

Ik vind het heel fijn voor je dat je nu een datum hebt waar je naar toe kunt leven, dat moet een goed gevoel zijn.

Liefs Eutrice

Ha, jullie vliegen een week eerder dan ons, super!!! Het wordt straks op Tullamarine helemaal rood/wit/blauw!!
Geen enge dingen meenemen, zodat ze niet bij ons denken: o daar heb je weer hollanders, goed checken..... :grin:

Lekker he? Tickets!!!!!!

Seeya!
Pauline

Yes!!! Wat gaaf!!!

Mag ik nog even vragen... waar hebben jullie de tickets geboekt, want dit is niet duur...

Groetjes,
Lela

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg92628#msg92628 date=1181760217]
Vandaag IOM mailtje met de aanbieding waar we op ingaan;
[/quote]

Lela: IOM dus

[quote author=Hansie link=topic=4820.msg93155#msg93155 date=1182252243]
[quote author=mammavark link=topic=4820.msg92628#msg92628 date=1181760217]
Vandaag IOM mailtje met de aanbieding waar we op ingaan;
[/quote]

Lela: IOM dus
[/quote]

Briljant!! Had ik zelf ook kunnen bedenken (zei ze met het schaamrood op de kaken)  :blond:

Beetje verwarrend hoor, want in dat topic over goedkope tickets met IOM lees ik dat ze eigenlijk niet bedoeld zijn om dit soort zaken te regelen. Jullie hebben dus wel tickets bij ze kunnen boeken en voor een superprijs! Over iets minder dan 2 maanden vliegen jullie dus! Echt gaaf :)

Mijn boodschap in de thread over IOM is dat ze er niet echt op "ingericht" lijken te zijn bij IOM, niet dat ze er niet voor bedoeld zijn.

Het kan dus wel , maar verwacht geen commerciele reisbureau-instelling.

Nou heb gisteren meteen even IOM gebeld (die in Den Haag) en werd toen doorverbonden met IOM op Schiphol (die de tickets dus regelen) en daar wisten ze me te vertellen dat de aanvraag voor deze tickets weer gedaan wordt door IOM Australia, die de opdracht weer krijgt via de formulieren/info van de DIAC. Zie http://www.iom.int/australia/

Anyway, op het moment dat je je visum hebt, kun je dus de goedkope ticket in aanmerking komen. Ze zijn inderdaad geen commercieel reisbureau, maar een wereldwijde instelling die mensen helpt met re -en emigratie...

Ja, ik heb wel grant-visum  nr doorgegeven.

Moet er heel eerlijk bij zeggen dat ik (nog) geen super  definitieve bevestiging heb. Vanaf bovenstaande mail niks meer gehoord...? Maar day het wat langzamer gaat heb ik vaker gelezen.

Hi mama,

Moet eerlijk zeggen dat wij wel heel goede ervaring hebben met IOM, maar dat was ws omdat wij die tickets al snel nodig hadden.
Zou graag ff langer met je willen beppen, maar ben nog steeds afhankelijk van vrienden en familie om even te kunnen internetten.
I'm dying for a place of my own.

Mariette

Back