artvark&mammavark naar Melbourne

Hoi

Weer een stapje dichterbij en alles paste dat scheelt weer :up:
Heb je al je reiszaken kunnen achter houden en blijft de klok lekker door tikken op de boot?
Sterkte je laatste dagen en goede vlucht.
en vooral een hele goede start in Australie.

Erna

Ook dit weer achter de rug.
Sterkte met al het afscheid nemen.
Een hele goede vlucht.
Welkom in Australie.

Groetjes Jolanda.

Wat goed, zeg, Jolanda!!! Ik wou dat ik nu in jouw schoenen stond.... :cry:
Maar goed, we komen er wel. Ik zit nu op 50 dozen en heb het meeste ingepakt.
Heeeeeeel veel sterkte met afscheid nemen en veeeeeeeel plezier met vliegen!!! Seeya there!!!

liefs van Pauline

Wat heeeeeeerlijk dat t allemaal gelukt is!!!!!  :up: Wij krijgen vrijdag al de eerste dozen. Dus dan gaat bij ons ook al een deel van t inpakken beginnen. We wensen jullie heeeeel veel succes de laatste dagen! ( Dat lijkt me ook nog een organisatie op zich zo zonder spullen.) En een hele goede reis!
Martin, Francine en kids

Goed gedaan hoor!! Grootste hobbel genomen  :up:

Veel plezier nog de laatste dagen en succes met het grote afscheid...

Een hele goede vlucht toegewenst!!

Groetjes,
Lela

thanks all!!

Gisteren hadden we een arthur dag; eerst zijn nicht van 36 die met baarmoederhalskanker thuis op bed ligt, daarna zijn ene oma, die redelijk vordert en ineen verzorgingstehuis zit, en daarna opa en oma, 86 en 88. De kans dat we al die mensen weer terug zien in zeg... twee jaar is nihil. Moeilijk hoor.
Vandaag bij pappa Cees en Mamma Riet, met Arts' zus en man, die met baby van 3 weken en zoon van 2 speciaal overgekomen zijn uit London om te komen zoenen. Vreemd he?
Vanmorgen nog even mijn zus gezoend, maar wij zijn de laatste tijd met de afwikkeling van de erfenis zo close; dat was meer zoiets van- tot gauw. We kunnen ons niet voorstellen dat we elkaar echt lang niet zien. Zijn tenslotte ook elkaars enige familie nog he?
Morgen opruimen in huis, koffers pakken, (nog geen tijd voor gehad), notaris om overdracht te regelen, en dan; eten in Haarlem,(we hebben een speciaal emigratie menu laten maken) en dinsdag vliegen!

en dan was dat het!

Pfoew, wat definituief dan ineens. Wel gaaf dat het voor jullie nu echt al zover is. Het is echt allemaal ineens snel gegaan zeg!!! Nou nogmaals heel veel succes met alles, smakelijk eten (klinkt goed een emigratiemenu) en een hele goede reis. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen down under! Geniet ervan, ondaks al het moeilijke afscheid nu!

Dat is inderdaad plotseling snel gegaan. Ik wens jullie een hele goede reis en ik kijk uit naar de verhalen vanuit Australië.

Groet Demy

Heel veel succes deze laatste momenten in Nederland. Een goede vlucht en vooral heel veel plezier in Australie!

Groetjes Chantal

Oh Auk, ik mis jullie net, maar alsnog een hele goede vlucht en hoop jullie snel te zien.
Krijgen morgen de sleutel en vrijdag de container en de meubels die we pas hebben gekocht dus nog een druk weekje te gaan en hopenlijk hebben we snel internet verbinding.
Kan ik heerlijk de hele dag de computer aan hebben en de schade inhalen.

Nou luitjes, tot snel

Mariette

Update:

Ik heb net de Varkjes uitgezwaaid op Schiphol. Met 12 koffers gaan ze zo op weg :plane: naar Londen en Melbourne.  :cry: 

Hoi Aukje,

Ik ben al een tijdje ( lees meer dan een jaar ) niet op het forum geweest en heb nu net jouw hele verhaal gelezen. Wow! Nou de koffie staat hier ook klaar voor jullie ( Brunswick )
Wel heel bijzonder de aankomst datum voor jullie, want jullie vieren strakjes je eerste jaar in Australie op : 08/08/08!
Als je hulp nodig hebt ( misschien een oppas voor de kinderen bv ) moet je het maar laten weten.

Groetjes,

Brigitte

Back