artvark&mammavark naar Melbourne

HI all!!!

we zijn nog behoorlijk groggy, vallen steeds om, (nog gewend aan de andere kant van de wereld denk ik), maar nu hard op zoek naar een auto; we hebben nu een mega rental, maar dat kan niet duren. Gelukkig paste alle bagage (alle 12 ja) in de auto, daar maakten we ons wel zorgen om. - oh nee 11, er is er een kwijt...
Nu zijn we bij vrienden, in een eco-friendly house in Hepburn springs. Morgen gaan we serieuze dingen doen, medicare, tax file number, autostoel etc.

we komen zeker langs Brunswick!! (even uitzoeken waar het ligt..)
het is hier nuhalf vijf, dus gaan we aan de wijn- dan slapen we vanavond lekker vroeg, en zijn morgen vast weer op onze voeten.

Wat leuk om zo snel al iets te horen  :up:

Veel succes met het regelen, maar vergeet niet te genieten  :grin:

Groetjes,
Jolanda

jaja, gefeliciteerd! Pas aangekomen en al aan den drank...
we zijn nog behoorlijk groggy, vallen steeds om, (nog gewend aan de andere kant van de wereld denk ik),
het is hier nuhalf vijf, dus gaan we aan de wijn- dan slapen we vanavond lekker vroeg, en zijn morgen vast weer op onze voeten.
Gelijk heb je, dat moet worden gevierd!
Groeten Henk.

Hey wat goed van jullie te horen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Succes met alle regelzaken en veel plezier in Oz!

Goedemorgen voor jullie (wij gaan zo pas slapen)

Super :grin:
Jullie hebben het doel bereikt.
Geniet van alles wat er op je afkomt :up:

Groet Gerrit

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!!

Geniet van alles!

Groetjes,
Lela

We hebben een AUTO!!!!!!!
(met hoofdletters, jawel)

11-08-07%20081454.JPG

Het blijkt tot zover onmogelijk om ons geld te wisselen, dus we kunnen hem nog niet betalen, maar hij is gereserveerd met onze eerste 500 dollar...
Maandag hopen we aan de echte serieuze dingen toe te komen, tot zover blijven we die maar uitstellen...

Vette Shit !  Ikke ook in rijden wil in December  :drive:

WHOOO ik sta op 't blog van mammavark  :happy:

Wat leuk om zo snel weer van jullie te horen. Nou nog even de regel dingetjes afhandelen en jullie vakantie kan beginnen  :up:
Heel veel succes met alles en vooral heel veel plezier!

Groetjes Chantal

Ja ntuurlijk! Jullie zijn er al! Net terug van vakantie en ben heel veel weer kwijt ;) Even alles weer lezen! Goede reis gehad neem ik aan :) En wat een auto!! Stoere bak zeg!

Hi,
wat heerlijk dat jullie er al zijn. Sterkte met het regelen.
Die auto ziet er gaaf uit!  Waarom kunnen jullie geen geld wisselen?
Hoe gaan jullie het nu doen met de vakantie?

Groetjes Inge

Gaaf, dat word de echte outback in met deze auto !!  :up:

ps, weet je al een beetje hoe jullie vakantie eruit gaat zien ??

Groetjes Jolanda.

hoi!

we kunnen geen geld wisselen omdat er een maximum zit aan wat je per dag kunt wisselen, en dat is erg laag als je geen rekening hebt, en een rek. openen kan alleen op een hoofdkantoor, en daar hebben we gewoon geen tijd voor gehad. Alles, ik bedoel ALLES kost hier tijd en heel veel papier, en het lijkt, vooral onzin-papier. Nou ja... valt eigenlijk wel mee, maar tijd zeker wel. Gelukkig hebben we dat op zich wel, maar niet genoeg om 15000 dollar te wisselen. Dus;
Overigens staat alles uitgebreid op ons Blog, dat ik trouw bij houd. (ook over Vicroads en Medicare)

Ehm, wat betreft de reis; we hebben besloten eerst Adelaide, dan door 'het midden' (Alice springs, en omgeving) dan op naar het uiterste noorden; Darwin (Titi moet Jack toch een keer in het echt zien...) en dan Cairns + Daintree,  en naar beneden. Na sydney steken we weer terug naar Melbourne. Zoiets in ieder geval.

We hebben de laatste dagen vooral veel kampeerspullen gekocht, en gaan morgen een fridge halen.  En zo komen we steeds dichter bij onze vakantie!!!

Vandaag hebben we onze eerste echte 3,5 km wandeling gemaakt, onze vriend bood aan ons aan het eind op te halen met onze auto (hij vindt hem ook leuk) en we waren het shoppen en binnen zitten meer dan zat. Heerlijk!

Back