artvark&mammavark naar Melbourne

Jeeee! internet in een cafe!
Het is wel afkicken hoor, maar ik werk mijn blog bij op mijn laptop en als ik het echt niet meer trek, gooi ik het op het net (hihi)
Bedankt voor alle leuke reacties! Enne Pauline, het komt vast gauw goed!

Hallo Aukje,

wat fantastisch je reisverhalen !! Zou er ook zo zin in krijgen, jammer genoeg zal dat bij ons niet lukken
Dirks werkgever staat al te trappelen dat we eindelijk komen en Dirk aan de slag kan.
Goede reis verder. Ik ben al benieuwd naar je volgende verhalen.
Groetjes Inge

Hi Aukje,

Zou je s.v.p. willen stoppen met het up to date houden van jullie blog......met nog meer van die leuke verhalen wordt het toch wel erg afzien voor alle mensen die nog in NLD zitten.  :grin:

Top hoor om te lezen dat jullie zo veel plezier hebben.

Groetjes Chantal

dit is pas echt leuk; ik zit nu te internetten in een tentje, op mijn laptop, met een heel lang snoertje dan omnder de auto door naar een stopcontactje loopt (dat we pas na 3 dagen vonden)
We hebben gisteren een saaie dag gehad... om jullie gerust te stellen. Ook in Adelaide hebben ze namelijk banken. En outdooshops... (en onze reisuitrusting was nodig aan vernieuwing toe)

Bedankt voor de leuke reacties!! En Chantal, kom leuk foto's kijken als we allemaal (weer) in Melbourne ziten!

En Chantal, kom leuk foto's kijken als we allemaal (weer) in Melbourne ziten!

Bedankt voor de uitnodiging!  :up: Alleen alle reisverhalen klinken zo leuk dat ik zelf met de plannen rondloop om voor mijn visumafgifte uit te reizen om.....te reizen. Alleen zal het rondje bij mij waarschijnlijk de andere kant op gaan. Maar zo ver is het nog lang niet en tot die tijd blijf ik mijzelf wel martelen door jullie blog te volgen.

Veel plezier, Chantal

Wouw wat een verhaal is dat nu al geworden, zeg!
Enig om te lezen.

Ga het van nu af aan volgen.

Mariette

29 september, inderdaad de dag voor mijn verjaardag Chantal! en we zitten bij Willem, van Willem-Lenie, in Alice Springs!
Het is hier echt heerlijk! de kinderen hebben gezwommen en wij aten kip met patat oorlog. mmmm!

Inmiddels hebben we reispartners opgedaan, en we rijden nu samen met een stel ozzies met drie kinderen, die ongeveer hetzelfde programma doen. Zie je dat we het kunnen, vriendjes maken...
De afgelopen weken was internet heel erg lastig, maar Willem deed ons gelijk een paar uur kado. Dus eindelijk weer forummen. (en mail, en blog en regeldingen uit Nederland, de verhuizer blijft ons maar aan onze kop zeuren over de rekening. Maar we zijn nog niet helemaal blij, want ze zijn onze paklijsten kwijt geraakt. )

We zijn toe aan ontpak ronde zeshonderd-dertig; morgen gaan alle truien en andere dikke kleren op de post naar 'huis'.
en we gaan ook weer shiften in onze kampeer spullen. Je hebt hier toch wat andere dingen nodig dan bij kamperen in Frankrijk. Ohja, en we gaan naar een camera winkel, want zowel Tjits (Titi) en ik hebben onze camera in het zwembad laten vallen. En daar gaan we deze reis dus geen leermoment van maken. Nee, we moeten wel met 400.000 foto's terug komen.

groeten aan iedereen!
auk

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag  :balloons:
Leuk om jullie weblog te lezen.......prachtige verhalen en super mooie foto's. Geniet nog maar intens van jullie rondreis

Groetjes Mariette

klinkt goed aukje, dat mooie weer! het is hier in Kilsyth maar weer regenachtig en nog niet echt heel erg warm. Wij zitten ondertussen in een eigen stulpje, heerlijk!!! En ook nog sinds gister internet, dus ik ben bijna helemaal blij, nu nog de container....
Veel plezier in A S!
groetjes Pauline

Hoi hoi! We zitten in Darwin, en proberen Jack te bereiken, maar tot nu toe hebben we wat pech; de auto staat al 1,5 dag bij de garage. De politie vond hem niet helemaal roadworthy... en het ergste is, de garage vond dat ook. Duur!!!! Na ervaringen hier met garages zijn we er achter dat niet iedereen weet wat hij doet, en dat komt dan soms ineens aan het licht.

de verhuizer heeft inmiddels ook wel toegegeven een foutje gemaakt te hebben; ze zijn onze paklijsten kwijt, en op kosten van Transpac maakt de meneer hier nieuwe lijsten. Zij openen dus alle 138 dozen die wij hebben ingepakt. Nou, ik ben benieuwd.  De verhuis story gaat dus door, en nee, ze hebben hun geld nog niet.
Verder is het reizen zo leuk!! en, de kinderen beginnen al aardig engels te praten, want ze moeten wel, anders kunnen ze niet met al die leuke kinderen praten.

Mooi dat je een huis hebt, Pauline!

Hoi

Hopelijk zijn de problemen snel opgelost.
Leuk om je bijgewerkte website weer te lezen, krijg er wel de kriebels van, wat is het daar mooi he en dan al die warmwaterbronnen om in te zwemmen zalig.
Jack is zeker vissen in Litchfield NP
Enjoy :up:

nO NO, JACK IS BACK from Kakadu.....
Zal Mama proberen te bereiken.

Morgen naar jumping crocs in the river kijken , birthday present for my mom.
Mijn ouders zijn hier for holiday.
Dan naar Litchfield en ook nog naar Katherin gorge.

Dan een keertje naar Tiwi..

Het zal weer effe duren voordat mijn oldfolks weer hier zijn.

Mama kijk even in je mailbox.
ps; hier rijden de ergste gebakkies op de weg, waar rijden jullie dan mee rond, ben zeer benieuwd.

Jack :evil:

Wat een fotogenieke en knappe meiden heb je mee op reis mamavark! Die foto's met de reptielen zijn gaaf!

Nog iemand iets gehoord van mama,
Zouden ergens rondhangen in Darwin met een wrak die niet de weg opmocht.
Zal hier niet opvallen , hier rijden er genoeg.

Ik hoor het wel.

@Jack volgens haar website schrijft mama op 16 okt dat het hun laatste dag in Darwin is,
en het wrak is gemaakt. Als je hard loopt kan je ze misschien nog inhalen :grin:

Dat wil zeggen dat de auto is gemaakt op politie verzoek naar de keuringdienst , bewijzen inleveren bij politie en dan mogen ze weer hun weg begaan.
Ben benieuwd waar ze in rondrijden want deze moet er serieus slecht uitzien.

Of hadden ze een nummerplaat van SA erop staan,  :smile: :p

Back