artvark&mammavark naar Melbourne

Hi

Wat leuk zeg! Veel plezier met z'n allen.
Erg mooi daar weet nog dat we in een natuurlijk bubbelbad daar zaten, voor Jan iets minder die werd lek geprikt.

Enjoy :up:

Nou zeg, zijn we in Cardwell, lopen we zomaar Jolanda en Mark tegen het lijf!!!??
(ok, er gingen wat SMSjes aan vooraf. Gezellig!! zie foto's op ons Blog..

Nu zijn we Airlie beach, waar we een zeilbootje hebben genomen naar een mini eilandje. Erg leuk allemaal!
En, vandaag goed nieuws; de container is door de douane, zonder extra kosten. Krijgt Transpack eindelijk zijn geld. Die ook weer blij.
We rijden vandaag lekker door naar Eungella park, waar we eindelijk platypussen hopen te zien.
enne... terug in Melbourne, dat duurt nog wel even denk ik.

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg103116#msg103116 date=1195621422]
En, vandaag goed nieuws; de container is door de douane, zonder extra kosten. Krijgt Transpack eindelijk zijn geld. Die ook weer blij.
[/quote]

Alleen door de douane of ook door quarantine? Onze crate is wel door de douane, maar nog niet door Quarantine Inspection  heen namelijk...
niet te vroeg juichen  :shock:

Wauw  :roll: :lol: wat een prachtige foto's Aukje!!

Mooi hoor zo een reis :p zou ook graag zoiets willen doen!! Supergaaf.
Nog heeeel veel plezier met de rest van jullie reis  :smile:

Liefs Eutrice

Het blijft geweldig om alles te lezen van jullie! Ook erg leuk om te bedenken dat wij een soort gelijke reis zullen gaan maken :) Ik blijf genieten van jullie weblog ;)

onze spulletjes zijn echt door de quarabtaibezo  ofzo (het is hier donker)
En wij zijn nu in Rockhampton!!

Nou, tip dan Hansie;; check even of de kosten die de agent hier jou rekent kloppen; bij ons proberen ze er alsnog heel wat extra bij te rekenen, die volgens de offerte van Transpac er allang inzaten. Wij zijn duur voor ze geweest, misschien is dat het.

auk

INderdaad!!
we hoorden wel van Jolanda en Mark dat jullie tegengesteld zouden reizen, maar het mocht niet zo zijn- we kregen ineens haast, en een kat in het nauw maakt rare sprongen- rare reisbochten in dit geval.
We zijn in inmiddels in Noosa, voor de eerste keer een kwalloos strand, worden de kinderen prompt door een blue bottle gestoken! (Diuwke over haar oog, dus dat was schrikken)

We zijn druk bezig kerst en oud en nieuw planne- wat is dat lastig als je geen idee hebt waar en wanneer je ergens bent!

auk

zooo, een paar dagen tot kerst, en voor het eerst weten we waar we zijn de komende dagen.  We vieren kerst in Myal lake park, en tweede kerstdag bij Hansie in Sydney!

de 30e gaan we door naar Depot beach, waar we oud en nieuw vieren met mensen die we tijdens de reis hebben ontmoet, en de 6e willen we in Melbourne zijn. Onderweg naar Canberra, om de hoofdstad te zien, en misschien langs Albury. En dan wordt het menens...

In ieder geval wil ik jullie allemaal een hele goede kerst en jaarswisseling wensen!!

aukje

He mama,

Heerlijk die reisverhalen.

Fijne kerst en het allerbeste voor 2008.

Jack :evil:

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg105395#msg105395 date=1198226026]
en tweede kerstdag bij Hansie in Sydney!
[/quote]

:Cooking: :Cooking:

Ha, dat komt al dichterbij! Jaja, het leven is niet altijd feest hoor!! Al lijkt het hier wel zo.... :lol:

Fijne feestdagen en een goede thuiskomst gewenst in 2008!!

groetjes van Pauline

Haidiehai,

we zitten in Albury / Wodonga, en we hebben net Erna en Jeroen opgezocht waar het helemaal super gezellig was!! Morgen gaan we naar Traralgon voor een nachtje op de camping van Francine en Martin, en dan (maandag) 2 huizen kijken in Cockatoo, en de makelaar masseren voor wat meer huizen, want oh, oh, wat zijn we inmiddels toe aan een huis  (keuken!! bliss!  bed- luxury!!, bathroom - exctasy!) daarna blijven we een week in Marysville, in een cabin. Spannend, ons laatste deeltje is nu wel echt helemaal aangebroken!!

aukje

Dus jullie trip zit er bijna op. Zo te lezen hebben jullie je alle 5 prima vermaakt, dit is iets wat ze jullie niet meer kunnen afnemen en waar nog lang over gesproken gaat worden.

Maar nu op zoek naar een woning en dat in Cockatoo. Lijkt me een ontzettend mooi gebied maar de afstand naar centrum Melbourne is behoorlijk. Ik neem tenminste aan dat Arthur de meeste kans heeft op een baan in Melbourne, of zijn jullie plannen veranderd en gaan jullie ook wat betreft werk heel wat anders doen?

Veel succes met het vinden van een gezellig plekje!

Groetjes Chantal

Super om dit alles te lezen!  :up:
Ik ga snel het blog verder lezen!

Wie weet tot ziens in Melbourne in de loop van het jaar!
Dat zal onze eerste landingsplaats zijn ivm de quarantaine van de honden en omdat George zijn familie daar woont  :wink:

Back