artvark&mammavark naar Melbourne

Ha Jack!!
we hebben echte een hele sjeune bak hoor!!
we hadden alleen een olie lekje na de reynoldt river crossing (diep man)
Vandaag is onze laatste dag in Kakadu, zo jammer dat we elkaar gemist hebben. Het zal wel even duren voor we wer in Darwin zijn, hoewel; ik zou er zo gaan wonen. Wat een leuke stad! (except for the cops)
de auto check was trouwnes een wassen neus; lichten checken, kijken of het lek gemaakt was, en door. (wel betalen natuurlijk)
en inderdaad, wat een wrakken rijden hier rond, voelde wel een beetj zuur, na 2000 dollar garage kosten die houtje touwtje auto's hier te zien. Er staat trouwens wel het een en ander aan foto's van Huey the beast op onze site.

Ik hoop dat jet het leuk hebt met je mamma!

Kakadu is trouwens ook fantastisch, wat is het hier mooi (superlatieven gaan ontbreken helaas),
gisteren eindeloos veel kroks gezien en watervogels, super super gaaf!

Morgen gaan we de carpentaria drive beginnen, van hier naar Cairns. Ben heel beneiuwd.
we hebben eigenlijk niet zoveel zin na al deze luxe, maar alles waarvan we niet zo heel veel verwachten is tot nu toe steeds zo mooi!!!

zo, nog even zwemmen, en dan rijden!!

aukje

klinkt goed hoor auk, jullie verhalen! weet je wel zeker dat je terug komt in Vic.... het is hier een stuk koeler.....

greetz Pauline

He mamma,

Fijn om te horen dat je weer back on the road bent.
Ben je ook op yellow waters geweest?.

Heb trouwens ook een hele mooie croc gezien, wil je hem zien...iemand op deze site, stuur me een mailtje dan stuur ik deze foto naar je toe.
Je hebt zelden zo'n mooie foto met zo'n mooie croc gezien, geloof me.

Nog veel plezier en vergeet niet binnen te gaan in ''the purple pub'' op de weg naar Cairns, gewoon tijdloos.

Cheers, take care

Jack :evil:

@Jack kom maar op met die foto's ben erg benieuwd wij hebben ze nog nooit in het echt gezien ,alleen in de dierentuin.

Aukje veel plezier met de rit richting Cairns :up:

Deze was zeer appart, zo een heeft niemand gezien zo mooi,
En de staart, die was bijna dikker dan het lichaam en mooi, hele grote uitstekende schubben op zijn staart en rug.
Op zijn staart was deze zonne panelen bijna 10 cm uitstekend.

Maar ik kan deze foto alleen sturen naar je e-mailaddress.
Stuur via mijn envelopje een mail en de croc heb je dezelfde dag.

Niemand zal dan zeggen dat hij een mooiere heeft gezien.
Ik zag deze op 10 meter afstand en hij gaf geen krimp, hij was heer en meester in dat gebied.

Meen het, is echt de moeite waard om dit wildart te zien.

Oh wat gaaf, de Gulf Track! Roept goede herinneringen op. The purple pub in Normanton (die bedoel je toch Jack?) is inderdaad een klassieker. Maar zo zijn er nog een paar. Boroloola vond ik ook wel ruig/gaaf etc etc
Even uitstapje naar Lawn Hill is ook de moeite waard hoor!

Veel plezier!

Henriette

Mozes griebel gaafe avonturen varks!

Zo zitten jullie tussen de pinguins en ff later tussen de crocs...
Ben geen grote Marco Borsato fan maar luisterde net toevallig ff naar "als er nooit meer een morgen zou zijn" maar jullie zijn ff de helden van jullie eigen verhaal. Vasthauwe dat gevoel! Dat kunnen ze je nooit meer afnemen. Je hoeft even niet jalours te zijn op de kat die 's avonds de deur uit gaat voor een nieuw avontuur. Heb ook maar ff een abbo genomen op jullie feeds.  :grin:

:up: Groetjes Steef

Het lijkt wel of ze het erom doen in Darwin:

Ik bracht de auto even voor een keuring en service naar de garage en eindigde met een reparatie van meer dan 1000 dollar die nog eens waardeloos was uitgevoerd ook!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie auto zo'n wrak was! En het niet goed keuren van een bagagerek, wat is dat nou weer????? (heb even door je leuke blog gescrolld...)

Heb veel bewondering voor jullie fantastische reis, een inspiratie voor velen!

Henriette

[quote author=Tijlcarm link=topic=4820.msg101491#msg101491 date=1193311880]
Sorry :eek:fftopic:  maar het is echt een hele mooie Croc Jack!
[/quote]

More :eek:fftopic:,

Deze keer geen grap just een hele mooie croc, zo'n mooie zie je zelden.
Deze croc met deze lengte bijt een menseheup in 2 stukken.
Lag heerlijk op te warmen op de kant van yellow waters

Kon het niet laten om deze te versturen naar xpditers die hem ook wilde zien.
Wil je hem nu ook zien geef me even je e-mail address. :up:

[quote author=Tijlcarm link=topic=4820.msg101612#msg101612 date=1193402393]
Ja en die zon op die staart.....prachtig!
[/quote][quote author=rob en jolanda link=topic=4820.msg101608#msg101608 date=1193401827]
Het is inderdaad een hele mooie Croc

Thanx Jack  :up:

Groetjes,
Jolanda
[/quote]

:grin: :grin: :up:

Deze keer geen grap van Jack maar gewoon een hele mooie croc , die je zelden ziet,

Sorry Aukje voor het gebruiken van je topic en dat terwijl Jack hem gewoon gesmeerd was terwijl jullie in Darwin waren :cry:

Maar moet jullie zeggen dat het een prachtige foto is van Jack's croc, hopelijk zie ik ze ooit ook eens in het echt.

Aukje genieten jullie maar lekker van jullie reis, en laat ons mee genieten van jullie blog zo reizen we een beetje mee

Ook ik heb de croc onder ogen gekregen (Jack, waarvoor dank)...

Ik moet zeggen, het is een behoorlijk exemplaar. Ik zou zeker niet aan zijn staart trekken  :grin:

Groetjes,
Brecht

Nou Jack, ik wil 'm ook wel zien!

We zitten inmiddels in Port Douglas, en komen hier maar niet weg, wat een lekkere koffie, en die golven!!
Leuke mensen ook hier,  we zijn geloof ik meer gemaakt voor het noorden. Zelfs de kinderen vinden het hier leuk, en die vinden het meestal te heet, of, nou ja, je weet wel, kindern...

Aukje (vanonder een bergje complimenten kruipend... waarvoor dank)

Port douglas, waauw great place to be.
Ben je ook al boven op de uitkijk geweest, waar die steen ligt met alle plaatsen, richtingen, en km's.

Welk e-mail address moet ik het sturen??... die van NL of een andere.

hai!!

doe maar gewoon het xpdite-adres- dat krijgen we gewoon- voor zover we internet kunnen vinden...
we zijn inmiddels in Cairns terug, na cooktown en Laura (heeeeel even) gedaan te hebben, en ja, jammer genoeg betekend dit dat we op de terugweg zijn- naar het zuiden...buh!

Onze spullen zouden als het goed is nu zo'n beetje door de douane heen moeten zijn, maar we hebben nog niks gehoord. Transpack wordt inmiddels heeeeel erg zenuwachtig over onze rekening, maar we batelen nog steeds niet totdat duidelijk is wat de gevolgen zijn van de verloren paklijsten (ja Hansie, ik doe het wel gewoon, wij zijn not amused....)

Het reizen bevalt ons veel te goed, we willen nooit meer stoppen! Hierboven is het echt heel fijn, en half cape tribulation staat te koop, dus de verleiding is groot.
Maar goed. Van de week hebben we iemand ontmoet die ook van origine industrieel ontwerper is, net als Art, en ook in Melbourne woont. Leuk! Die gaan we dus opzoeken in Januari.

Back