artvark&mammavark naar Melbourne

Hoi Aukje, Arthur en lieve kids,

't Was zeker beregezellig en schiet nou maar op met dat huis vinden want dan gaan we/ik zeker een bakkie komen doen. En eh, vindt dat huis maar in Cockatoo, ligt lekker buiten de stad en ook nog eens aan de Albury kant.

Veel plezier bij Martin, Francine en kids en veel succes met het vinden van een huis en als je een referentie nodig hebt, geef ze ons telefoonnummer en adres maar. Hebben we al vaker gedaan voor Xp-diters, geen enkel probleem.

Liefs,
Erna

Hoi Aukje en familie

Jullie kunnen in ieder geval terug kijken op je fantastische reis die kunnen ze je nooit meer afnemen.

Veel plezier nog in Marysville daar staat vast wel de sculpture tuin op jullie programma.

Succes met het vinden van een woning :up:

Hi Auk,

Kan me voorstellen dat jullie nu wel behoefte gaan krijgen aan een bad en een echt bed.

Veel succes met het vinden van een geschikt huis  :up:

Enne alvast welkom thuis

Mariette

Ik ga zo weer eens checken of jullie weblog nog een update heeft gehad. Vind het zo leuk om dat te lezen :)

Hopelijk hebben jullie snel een huis gevonden, want ik knan me ook heel goed voorstellen dat je wel eens behoefte hebt aan een echt lekker bed en een lekkere badkamer! :up:

zo, we zitten niet meer in Marysville, maar in Healesvill, Marysville was te klein (de cabin) en donker, maar belangrijker was dat het te ver rijden was, en na een dag huizen zoeken was Art een beetje te moe voor al die bochtjes. De twee dagen dat we het hebben gedaan hebben we ook twee ongelukken gezien, dus...
In Healesville (waar eerst helemaal geen plek was-raar) vond de mevrouw van het kampeerpark het zo leuk wat we deden, dat ze ons een hele flinke korting gaf en gratis linnen, en nu zitten we in een heerlijk ruim huisje, waar we kunnen blijven tot we iets vinden.

Maar, belangrijker; we hebben inmiddels 6 huizen bekeken, en wat een junk zit daar bij zeg! terwijl we niet helemaal in de onderkant van het marktsegment zitten...  Ik bespaar jullie de details, maar we hebben nu ingeschreven op 3 huizen,
2 in Emerald, en een in Pakenham upper, op 5 acre, dus genoeg voor een feestje met de dames (en heren) Iemand een paard?
de tips van het forum in gedachten, hebben we bij twee properties aangeboden 6-8 maanden vooruit te betalen, dus afwachten!
Ah, en Art heeft woensdag een gesprek bij een bedrijf!! jippie! het lijkt een zeer leuke baan.
Nu kijk ik nog naar een auto, om na al die tijd weer een beetje mijn eigen gang te gaan.

inmiddels is het hier 40 graden, en liggen we uitgestrekt te internetten onder de airco.

Kijk...dat gaat gooooeeeeddd!!! Ik hoop dat één van die
huizen die van jullie mag worden en dat de job interview
goed gaat...you're on a roll (of is het rol?...bun?... :wink: ).

En veel plezier met het kijken naar een auto!

groetjes Miranda  :smile:

Wat een reis hebben jullie gemaakt zeg.........prachtig.

En nu gaat de zoektocht naar een huis en baan beginnen.

Marysville is een prachtige omgeving maar i.d.d wel ver weg van alles.

Veel succes met het vinden van een geschikt huis en met de 40 graden!!!!! Hier is het ongeveer 5 x kouder.

Ennnuh, 5 acres, klinkt goed.

Groetjes Mariette

Jullie hebben behoorlijke temperaturen hebben we gehoord ja!
George zijn nicht zat ook al te smelten van de warmte terwijl wij daar zo naar verlangen  :grin:
Ik heb ze maar winterfoto's gestuurd om af te koelen hahaa
Ben benieuwd waar jullie uitkomen hoor!  :up:
In Pakenham kennen we een nederlands gezin met een kippenfarm, familie Driehuizen.  :wink:
Wellicht kunnen ze jullie wat over de regio vertellen?
Succes met alles!  :up:

ik herken dat wel in je verhaal. wij zitten nu ook midden in de huizenjacht. maar ik vind het toch wel tegenvallen. het is vooral toch wel klein qua grootte van de kamers, terwijl we toch echt wel een leuk budget hebben om te besteden en veel oude meuk idd. vandaag ook een huis gekeken. qua grootte van huis en tuin giga en ook een heel leuke indeling. maar de badkamer en keuken waren echt vies. de real estate agent zei ook van zet het op het applicatieformulier dat er eerst het een en ander wordt schoongemaakt en vernieuwd, dus proberen we dat maar.

we hebben ook een paar heel leuke dingen gezien. daar wachten we nog op antwoord. ook aangegeven dat we best wel wat vooruit wilde betalen. dus hopen maar.

jullie ook veel succes met jullie househunting.

spannend; Vandaag de laatste werk formulieren ingeleverd (dat we hele brave werknemers waren)- daar moest Art wel even voor heen en weer naar Hepburn Springs (5 uur totaal), maar de makelaarster was blij.
De eigenaren zeiden dat we geen 6 maar 3 maanden vooruit hoeven te betalen, en als tuinonderhoud leveren zij koeien of paarden (we hebben wel voorkeur uitgesproken voor paarden) en pool onderhoud is incl. Mooi!!
De huidige tenant wil er graag eerder uit, en wij willen er graag eerder in, en volgens de makelaarster was dat best te regelen, de eigenaars zijn hele lieve mensen. Dus hopelijk, hopelijk volgende week onze tent opslaan in onze eigen tuin.

Oh nee! binnen slapen!

auk

Wauw wat een geweldig nieuws.
Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een eigen douche en wc en eigen bed, wat niet meer opgeruimd hoeft te worden.
Het echte leven gaat beginnen, werk voor Art en een school voor de kids. Jullie eigen spullen weer uitpakken en een plekje geven.
Heel veel succes !!

Groetjes Mark en Jolanda  :up:

Gefeliciteerd met het huis en heeeeeeeel veel plezier daar. In ieder geval hoef ik nu die paarden niet meer te brengen  :wink:.

Groetjes,
Erna

Hoi Aukje

Dat klinkt wel heel erg goed , een zwembad en paarden in de tuin.
Is het nu helemaal rond of wachten jullie nog op goedkeuring.

Zou fijn zijn heerlijk een eigen bedje :up:

zATERDAG HEBBEN WE DE LAATSTE PAPIEREN GEBRACHT, MAAR WE MOETEN NOG TEKENEN. Oeps!! Sorry voor het geschreeuw,

En Luuk, als het wat wordt, wordt het Pakenham upper. Het dorp zelf hebben we nog niet kunnen vinden, maar het ligt in de buurt bij Gembrook Cockatoo en.... Pakenham!

auk

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg107880#msg107880 date=1200209789]
zATERDAG HEBBEN WE DE LAATSTE PAPIEREN GEBRACHT, MAAR WE MOETEN NOG TEKENEN. Oeps!! Sorry voor het geschreeuw,

En Luuk, als het wat wordt, wordt het Pakenham upper. Het dorp zelf hebben we nog niet kunnen vinden, maar het ligt in de buurt bij Gembrook Cockatoo en.... Pakenham!

auk
[/quote]

Ja, 'k dacht al, IK BEN NIET DOOF :grin:.

Erna

Back