artvark&mammavark naar Melbourne

ja, ehm.... bloos...

zeker weten dat we langskomen!!! Morgen gaan we naar Box hill (de playgroup), maar we moeten nog van alles regelen, dus dat wordt het ook niet. De week van de 11e??

Het is veel drukker dan we dachten!!

We waren in Eltham op het jazzfestival met An en Steve (die hadden ons erop gewezen) en later ook Inez en Bram. Was heel erg gezellig!!! Maar wel verschrikkelijk heeeeet!
Ik had mijn australia hempje aan, en de kinderen van Inez en Barm hadden vlaggetjes. Dat is eigenlijk het erge, dat ze niet eens van ons waren!
Kun je het artikeltje bewaren?? we hebben het zelf niet!!

Anyway22qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq (beestje in mijn toetsenbord)
Art begint de achttiende, heeft hij nog een beetje speling. (en wij voor als de spullen aankomen)

De meiden zijn vandaag voor het eerst naar school geweest, Diuwke vond het geweldig, Tjits was wat aan het mopperen, maar dat trok later bij. (gelukkig) 
En, we hebben vandaag een daycare voor B geregeld, heerlijk dat er hier geen wachtlijsten zijn zeg! Kan ik lekker gaan paardrijden, beeldhouwen, en schrijven, en zag net dat er een permaculture course is op het Emerald community house. Leuk!!

Nu alleen nog iets van sporten regelen (ik wil tai chi-en maar dat is allemaal 'savonds...)

alles loopt lekker soepel!

auk

Kun je het artikeltje bewaren?? we hebben het zelf niet!!
Sidonia, je bent me voor. Heb jullie ondertussen ook gevonden in het krantje.  :up: Zal ik het al voor je inscannen en mailen? 

groetjes
An

He An, kun je het mij ook mailen? Ik heb het gemist in de krant... ben wel super nieuwsgierig..

Klinkt allemaal zo goed Auk. Onze kids zijn ook weer naar school en vinden het wel best. Jasper is blij en Jasmijn vertelt niks.... gezellig.... :?
Nou ja, komt nog wel, ze is niet chagrijnig, dus het valt wel mee.
Heb je je spullen dat je weer kunt beginnen met beeldhouwen? Anders heb je vast wel wat anders te doen....
Ik ben moed aan't verzamelen om een job te zoeken, heb nog niet zoveel zin. Ik ga liever schilderen. Heb al een paar mooie dingen gemaakt, al één weggegeven ook....

greetz Pauline

he aukje: wat heerlijk dat alles weer op zijn plekje valt. man een baan; kids op school en bijna je huis heerlijk toch. hoe was het dragen van de  unformen nu gegaan. gelukkig hadden mijn kids er geen bezwaar tegen; vonden het zelfs wel leuk geloof ik; hoe gaat het me je kids trouwens met de taal; ik weet niet meer precies de leeftijden; maar hadden ze het snel door. ik ben heel benieuwd hoe snel die van mij overgaan op het engels.

groetjes lisette

zooo, eindelijk weer even echt tijd;
de meiden zijn naar school, ze doen het allebei heel goed. Tjits boven verwachting; die haalt alweer betere cijfers voor spellen dan klasgenoten, en haar engels is eigenlijk heel erg goed (hoe kan dat zo snel?) Diuwke vindt het nog stom dat al die kinderen engels spreken, en zegt dat zij het niet kan. Maar als ik haar naar school breng, roepen de kinderen haar op het plein, iedereen vindt haar vreselijk interessant- maar dat ziet ze zelf niet.
Bregje zit op daycare, en heeft het vreselijk naar haar zin, al moeten al die engelse kinderen weg. Ik denk dat dat wel veranderd als ze zelf meer woorden oppikt, ze is in ieder geval niet bang, want Woensdag is ze voor het eerst naar een andere creche (in het community house) gegaan, en ook dat vond ze heel leuk.

Arthur is gisteren voor het eerst naar zijn werk gegaan, in pak en dat was wel even wennen. (maar wat ziet hij er dan leuk uit, zeg) Kwam thuis met een laptop, blackberry, companycreditcard, en blij dat de vervelende zeurdingen uit zijn vorige werk hier voor hem gedaan worden. Maar ja, nou moet hij zich nog waarmaken!
Dat alles houdt in dat ik hier nu voor het eerst in 7 maanden alleen zit, en ik geniet van de rust. Moet eigenlijk weer eens aan mijn eigen werk (erg!!!) maar even om me heen kijken is ook wel eens fijn, want de afgelopen weken waren wel erg druk.
Voor mezelf heb ik ook al het een en andere georganiseerd; paardrijden, bushwalken met een groepje dames, en ik heb al een fysio! (al is dat wat minder natuurlijk) En, volgende week koffiedrinken met een moeder! Jippie!!

De verhuizing is goed gegaan, er is het een en ander kapot, maar niets onoverkomelijks, een aantal beelden zijn stuk, maar die kunnen gerepareerd, en het zijn niet degene die ik wil verkopen hier. Verder een kast, een antieke, maar het is niet een plek die heel erg opvalt, en ook dat kan gerepareerd. Gelukkig zijn we verzekerd!

We zijn ook alweer hard op zoek naar huizen en hebben iets gevonden waar Hansie de lol natuurlijk gelijk weer uit heeft gehaald - waarvoor dank Hans!  (nee, eigenlijk moet ik erom lachen elke keer dat ik eraan denk, al krijg ik wel zin in pizza) Maar de kans is groot dat we volgende week een bod gaan doen.

Alles loopt lekker soepel dus!

aukje

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg111192#msg111192 date=1203044154]
We zijn ook alweer hard op zoek naar huizen en hebben iets gevonden waar Hansie de lol natuurlijk gelijk weer uit heeft gehaald - waarvoor dank Hans!  (nee, eigenlijk moet ik erom lachen elke keer dat ik eraan denk, al krijg ik wel zin in pizza) Maar de kans is groot dat we volgende week een bod gaan doen.
[/quote]

:evil:

huisje.jpg

:evil:

[quote author=Luuk link=topic=4820.msg111216#msg111216 date=1203063419]
:D

Is die foto echt?
[/quote]

'tuurlijk is ie echt! De pizzahut foto is de andere kant van 't huis. Da's fijn want dan hebben we gelijk een beetje inkomen erbij. Mooi toch!

:lol: :lol: :lol:

Arthur

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
hahaha, ik snapte het al niet, maar ja, wij komen dan ook nooit bij de Pizzahut.... :roll:

[quote author=artvark link=topic=4820.msg111288#msg111288 date=1203121131]
[quote author=Luuk link=topic=4820.msg111216#msg111216 date=1203063419]
:D

Is die foto echt?
[/quote]

'tuurlijk is ie echt! De pizzahut foto is de andere kant van 't huis. Da's fijn want dan hebben we gelijk een beetje inkomen erbij. Mooi toch!

:lol: :lol: :lol:

Arthur[/quote]

:? :? :| Welk huissie is het nou,die grote foto of die pizza hut foto...........

Ben effe naar de kluts aan het zoeken want die ben ik nu even kwijt.

Jack :evil:

Jack, het is een grap. Het huis lijkt op een pizzahut locatie. Ik vraag me alleen af of die foto van het huis echt is.. ziet er zo gemaakt uit..

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij/met jullie  :up: :up:
En huizenjacht is best lastig hoor, neem er de tijd voor. Er hangen zoveel regels aan alerlei plekken, laat je goed informeren vooral door mensen die niets met huizenverkoop te maken hebben, maar die al wel heel lang hier wonen.

Succes met zoeken!!

Liefs Eutrice

Zit de keuken met oven ernog in???.....

Ik kwam er even niet uit Luuk,
Lijkt me aardig ruim. heb je ook binnen foto's mama.

:up: :up:,

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg111384#msg111384 date=1203247707]
de pizzahut is echt, het huis is nep. [/quote]

:?  :shock: Het huis is echt en de pizzahut is ''nep''.

Heb de foto's met veel bewondering bekeken en ik hoef niet lamg na te denken....mooi hoor, 10 Hectare wow.
Pas wel op met vuur binnen.

Cheers,

he aukje,

ziet er idd heel erg mooi uit. doet echt aan als een soort vakantiehuis in prachtige natuur. heb je wel in de omgeving buren?

groetjes lisette

Back