Wij hebben een flink aantal jaar aan een hele drukke weg gewoond, in een fantastisch huis, dat begon met liggen vlakbij mooie weilanden, molens, boerderijen etc etc.
Prachtig, echt waar. Binnen een half jaar begonnen 'ze' met het bouwen van 7000 huizen, waarvoor de boerderijen plat gewalst moesten worden, het schattige oude weggetje erlangs opnieuw geasfalteerd en verbreed, Gamma er bij, 2 supermarkten, 4 scholen, etc. Ik kreeg bij toeval een baan daar, de kinderen op school (was nl. wel erg practisch, en van de goede gezindte, nl Montessori) dus ineens speelde ons leven zich af in een vinex wijk.
Kortom; wat wij NIET willen in Australie is; drukke weg, en buren die van de ene dag op de andere verschijnen. Dus zoeken we naar een flink stuk land. Noem het een natuurtrauma, dat deed Inez (forumlid) en beschreef het daarmee aardig, denk ik.
Buren?? Nee dus; het land is zo'n honderd meter breed, en het huis staat in het midden. Er zit een flink stuk bush bij, waar de eigenaar tracks doorheen heeft gemaakt voor paard en zo (in Arts geval; crossmotorfietsje)
Die buren zijn er wel, maar je ziet ze niet. Heerlijk!!
Zaterdag gaan we met een builder kijken.
Had ik al opgemerkt dat er geen plafonds boven de slaapkamers zitten? er zit dus wel wat werk aan.