artvark&mammavark naar Melbourne

nou INge kom maar gauw ponies kijken, maar schapen; ik heb er eerlijk waar over gedacht, maar het trekt toch niet zo. Het plan is eigenlijk om straks, als ik weer beter kan rijden een Clydie te kopen. Lijkt me leuk, een shetlander en een clydie. Zo'n 6 hand verschil!! grappig, de kleine kan zo onder de buik van de grote doorlopen, en zelfs Arthur wil wel weer gaan rijden met zo'n paard (leuk!!!!!)

Vandaag Marieke en Jeroen op bezoek gehad- heel erg gezellig!!
Ik ben blij met alle leuke contacten die ik via xpdite krijg, maar we krijgen het druk, want met ozzie vrienden gaat het ook heel lekker lopen nu!

auk

Hee Auk, schapen klinken misschien niet zo leuk maar wij hebben er 2 gehad in NL (1 kregen we toen hij 3 uur oud was en zijn moeder was doodgegaan bij de geboorte) en groot gebracht met de fles. Het zijn zulke leuke dieren die ook ontzettend van knuffelen enzo houden. Kon uren bij ze zitten en dan mijn gezicht tegen 1 van de koppies aan dan stond ze bijna te slapen.

Ooit komen we een keer naar het Oosten :up:

Ben het helemaal met je eens Inge schapen zijn geweldig!

Afgelopen week tijdens mijn weekje vakantie ben ik samen met o.a. mijn nichtje van 8 maand oud naar een schapen boerderij geweest. Natuurlijk gingen we voor mijn nichtje  :roll: maar wat een geweldige beesten....Dat aaien soms ineens overging in trekken aan de vacht, geen centje pijn hoor. Wat een leuke kindvriendelijke dieren, al zal dat voor jouw kids wel niet meer nodig zijn aangezien ze al slangen als huisdier willen :wink:

ok, ok,
hou maar op over die schapen... straks wil ik die ook nog, Arthur wordt gek!!

Mijn rij juf moest erg lachen dat ik 2 shetlanders heb gekocht, maar wel met zo'n blik van; waar begin je aan, en ik heb toch gezegd....

slim vindt ze het niet, en waarschijnlijk heeft ze gelijk, maar goed; a fools gotta do what a fools gotta do, en ik wil gewoon beesjes om me heen.

Iemand klein en licht, met veel kennis van paardjes?? kom maar op mijn shettie zitten, om haar een beetje discipline te leren.

auk

Ik ga natuurlijk vreselijk mijn best doen ze die zaterdag te krijgen!!!!

Ik wil je wel eens zien zitten op mijn kleine portica (die in de wandelgangen portapotti genoemd schijnt te worden...)

auk

even iets heel anders; wordt 12,5 jaar getrouwd zijn alleen in NL gevierd??? Doen Australiers dat niet?? Ik dacht dat universeel was, maar iedereen kijkt zo raar!!!

Je doet toch gewoon waar jezelf zin in hebt.
Lekker vieren die 12.5jaartjes.

Jack :evil:

Gefeliciteerd met jullie koperen bruiloft!

Begrijp ik nu goed hebben jullie buren niet eens zo'n mooi kartonnen bord boven jullie voordeur gehangen  :shock: Nou 1 voordeel dan stonden ze ook niet op de stoep om jullie van de drank voorraad af te helpen  :wink:

Groetjes Chantal

Hoi Aukje

Te gek zeg die shetlanders, ik heb het vroeger als 4 jarig meisje ook geleerd op een shetlander ,maar begrijp je paardrij juf wel ze kunnen oh zo eigenwijs zijn. Maar ze zijn wel prachtig! Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd met jullie 12,5 jaar getrouwd zijn :up:

Ja, tuuuuuurlijk vieren we het!!
we blijven wel hollanders.. Oh nee, dat was juist niet zo erg Nederlands geloof ik, any way,
wij vieren ieder half jaar; getrouwd, elkaar kennen (1 mei 20 jaar...), alles voor een feestje!!!

Misschien nog zo'n leuk koetsje erbij?

shire_shetlander.jpg

:up:

[quote author=Luuk link=topic=4820.msg113145#msg113145 date=1204815631]
Dan ga ik met Jack op de Heineken-bier huifkar ..  :drinking: :cool:
[/quote]

OP, ik ga erin zwemmen... :smile: :up:

Jack :evil:

eerste bod is afgeketst... wat wel te verwachten was, natuurlijk. We moeten nog enigzins wennen aan  het 'plus' in de vraagprijs- maar ook hierin blijven we hollanders....

En dan nodig je alle Nederlanders in Pakenham uit,
Groot feest toch :up:

Gefeliciteerd met de 12,5 jaar

groetjes wilbert

Dank je wel allemaal!

we hebben inmiddels een tweede bod gedaan op het huis; de vraagprijs. Maar dat is de vraagprijs niet, want ze vragen wel een bepaald bedrag, maar willen eigenlijk meer, dus hebben we 1000 erbij gezet, en dat is het laatste bod. Wat een idioot systeem dat plus vragen!
Ze willen nu (blijkt nu pas) 10.000 boven de vraagprijs, en wijken daar niet vanaf.  Dan loop je er dus tegen aan dat je uit een andere wereld komt, maar een bedrag vragen en dan gan onderhandelen naar boven, heb ik nog nooit meegemaakt, dus wij blijven lekker steken op onze hollandse nuchterheid.
Stom misschien, maar we hebben eigenlijk geen haast. (maar wel zin in dat huis)

Back