artvark&mammavark naar Melbourne

Gisteren is mijn moeder overleden.
Het was vooral een opluchting. Wat was dat vreselijk.
Echt, we zijn vooral blij en opgelucht.
 
Ondanks jullie opluchting toch gecondoleerd en sterkte. Het blijft (lijkt mij) toch een dubbel gevoel.
Eén geluk is dat je nog in Nederland bent en niet ver weg in Australië. Zo ben je er toch bij ipv op een afstand op nieuws te moeten wachten of een vliegreis te moeten regelen met de vraag ga je niet te vroeg/ te laat gaat. Dus ik begrijp je opluchting wel. Nogmaals sterkte met dit verlies.

Demy
 
Jeetje... ben er even stil van, dat is ineens heel snel gegaan zeg! Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Precies zoals hieronder al gezegd, fijn dat je nog hier was...

Sterkte,
Lela
 
Hoi Aukje

Das dan ineens snel gegaan zeg.  Gecondoleerd.  Neem tijd om alles af te ronden, vooral emotioneel voordat je volledig in de draaimolen van de verhuizing zit.  Ik wens jouw en de familie veel sterke in de komende tijd.

Sidonia
 
Onze oprechte deelneming met dit verlies, Aukje! En fijn voor je dat je er nog bij kon zijn.

De moeder van mijn vrouw Agnes is overleden in het eerste jaar nadat we verhuisd waren. Dat was - vooral voor Agnes - toch wel wat emotioneler dan wanneer je nog vlak in de buurt bent. Telefoontjes midden in de nacht; dan snel een vlucht proberen te regelen. Pas twee dagen voor de crematie weg kunnen en niet weten of er al een terugvlucht is.... Extra zorg en stress in een periode dat je toch al niet echt goed in je vel steekt. Met jet-lag naar de uitvaart......

Dat is jullie bespaard gebleven - het zo al naar genoeg.
 
Hoi Aukje

Hoop dat je moeder niet te veel pijn heeft geleden. Gelukkig voor je dat je nog in de buurt was en niet al in Australie zat. Ondanks je opluchtig zal het allemaal ook erg verdrietig zijn, ik wens je veel sterkte hiermee en ook voor je familie.

Groetjes Erna
 
Hoi Aukje

Ook namens mij gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Het lijkt me haast onmogelijk om nu nog enthusiast te worden over jullie vertrek binnenkort.

Mariette
 
Jeetje, gecondoleerd en veel sterkte met de hele familie, gelukkig hebben jullie nog wel alles hier mee kunnen beleven.

Nogmaals sterkte

Wilbert Margo en kinderen
 
Dat is inderdaad dan nog snel gegaan zeg. Gecondoleerd en veel sterkte. Fijn dat jullie dit nog met elkaar in Nederland kunnen delen. Sterkte voor de komende tijd.
 
Oh lieve Auk,

Wat is dat verschrikkelijk snel gegaan, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ben momenteel bijn a niet online heb nu een adresje gevonden waar ik even de hele dag gebruik mocht maken en ben eindelijk wat gaan lezen, had je net een PM gestuurd doe maar alsof dat niet is aangekomen.
Lieve schat, ik zal je de cliche's besparen en wens jou, Art, je kindjes en iedereen heel veel sterkte toe.

Veel liefs van Mariette en Erwin
 
Back
Top