Australie begint campagne om immigranten te werven

Vrijdag avond een mailtje gestuurd om toch ook maar me vrouw te registreren. Wat denk je...... Vandaag haar uitnodiging binnen :cheer: :cheer:
 
Tja het lijkt er toch verdacht veel op dat mensen met de meeste kansen in de Australische arbeidsmarkt, dus mensen met een beroep op de SOL list, een VIP behandeling krijgen.

:-o
 
Lijkt mij toch niet, ik heb mij opgegeven als fysiotherapeut(MODL,60 pnt) maar tot nog toe geen vip-behandeling gehad, zelfs nog steeds net als Sander helemaal niets gehoord!
 
Ik bedoelde eigenlijk MODL en niet SOL.
Dan is het inderdaad vreemd dat you nog niks gehoord hebt en dat Bear een VIP treatment lijkt te krijgen.

Maar eh, ik dacht net te lezen dat jij wel een uitnodiging had gekregen?
 
nou, he he.......Heb ook een uitnodiging!

heeft toch bijna 3 weken geduurd, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.... :up:

Gr. Sab
 
AJ,
Wij hebben een uitnodiging binnen voor mijn vrouw op basis van controller/accountant en niet voor mij!
Ik kan me ook wel indenken dat er onder die Australische bedrijven die naar Amsterdam komen geen medische zijn en dus ook niet (ondanks groot gebrek in Oz) naar Fysiotherapeuten wordt gezocht
 
Hallo allemaal,

Heb me in juli geregistreerd voor de nieuwsbrief en heb er tot dusver maar 1 ontvangen (augustus).
Op de site staat dat je niet opnieuw hoef te registreren voor eventuele uitnodiging voor de EXPO.
Maar heb nadien NIETS meer ontvangen. geen positief maar zeker ook geen negatief bericht.

Ben ik de enige????

Wordt nu toch wel nervues, hoop maar dat ze alfabetich te werk gaan. dan ben ik pas bij de Z aan de beurt.
Heeft bellen naar Berlijn zin?? of wordt je daar van het kastje naar demuur gestuurd.

groetjes Teuni
 
Nee hoor Teunie, wij ook nog geen nieuwsbrief/uitnodiging... en wij zitten bij de B....

Overigens welkom op het forum!

Groetjes Lin
 
[quote author=Syl link=topic=2309.msg28647#msg28647 date=1127304435]

Maar jullie hebben toch al je visum?

[/quote]

Hi Syl,

Dat klopt, maar nog geen baan!

[quote author=Teuni link=topic=2309.msg28649#msg28649 date=1127304719]
Hallo allemaal,

Maar heb nadien NIETS meer ontvangen. geen positief maar zeker ook geen negatief bericht.

Ben ik de enige????

Wordt nu toch wel nervues,

[/quote]

Teuni,

Ik had ook er lang niets gehoord en begon me ook zorgen te maken.... Heb me een paar dagen geleden opnieuw geregistreerd, met dezelfde gegevens en heb binnen 5 dagen een uitnodiging gekregen! Dus dat zou je ook kunnen proberen: gewoon nogmaals registreren.

Hans
 
Hmm dan moet ik dat misschien ook nog eens doen... Vraag me af of ik het wel goed gedaan heb want we hebben ook nog geen nieuwsbrief ontvangen. Mag ik zo vrij zijn of iemand nog een keer het juiste linkje er op wil zetten? :|

Groetjes Lin
 
Hoi Lin,

op de homepage van www.immi.gov.au en dan kun je zo door klikken naar de expo... :up:

Gr. Sab

enne als je je dan toch opnieuw aanmeldt, weet niet of je dat al had gedaan, ook speciaal even vermelden dat San zijn skill assessment al heeft gehaald...... :wink: wie weet helpt het....
 
Oo Sabien was me voor :up: :up: ,.. maar hier is ie als nog anders heb ik het voor niks opgezocht :p

http://www.australian-embassy.de/visa/visas/migration/136.html#newsletter
 
Maar toch vraag ik me af of dat de bedoeling is? Wel al visum nog geen job... Heb je erbij gezet bij de aanvraag dat je al in het bezit bent van het visum?

Groetjes Lin
 
Hans,

Bedankt voor de tip, klinkt positief.
Ga het dus ook nog maar eens proberen, en dan maar afwachten.

groetjes
Teuni
 
Back
Top