Australie begint campagne om immigranten te werven

Hardstikke mooi  :up: ! Het zal dan zeker nog wel even duren voordat ik ga emigreren (denk ik), maar het is zeker fijn om zo op de hoogte te blijven.
 
:happy: :happy:Jeroen heeft een uitnodiging gekregen,dus tot 3 oktober in amsterdam doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


                                                                groetjes miranda r
 
Hallo,

Misschien ten overvloede maar ik zie zojuist dat bij mijn eerste newsletter een bijlage zit met de invition en een 2nd newsletter. Ik heb niet goed gekeken.

Misschien dat er meer mensen denken geen uitnodiging te krijgen terwijl die er misschien wel bijzit als bijlage. Deze bijlage moet je uitprinten en meenemen net als je cv in het engels.

Groet, Erik :lol:
 
[quote author=Jantine link=topic=2309.msg27771#msg27771 date=1126723700]
Hallo,

Misschien ten overvloede maar ik zie zojuist dat bij mijn eerste newsletter een bijlage zit met de invition en een 2nd newsletter. Ik heb niet goed gekeken.

Erik :lol:
[/quote]

Hi Erik,

Wij hebben tot nog toe alleen maar de newsletter van augustus ontvangen en verder nog niets. Zat daar de uitnodiging bij? Ik heb dat mailtje doorgepsit maar kan niets vinden behalve links naar verschillende visa aanvragen etc. Hoe heet de link in jouw mail waarbij die uitnodiging zat? Begin een beetje bezorgd te worden omdat we nog niets hebben ontvangen....

Dank je!

Hans
 
Hallo,

Hans, in de eerste newsletter na mijn aanvraag voor invitition was als bijlagen twee als pdf-files opgeslagen bestandjes meegestuurd: 2nd newsletter en de bewuste uitnodiging voor 3-4 okt voor Amsterdam.
Geen specifieke link. Ik heb de newsletter ongeveer 6 dagen na het invullen van lijst gekregen, nu zo'n 2 weken geleden.

Groet, Erik
 
            :|  :-(negative :-( :|

Net een bericht dat ik niet ben uitgenodigt om te komen, Goed balen.
Maar we blijven zoeken :computer:

Allamaal die wel een uitnodeging hebben, succes :up:


Groeten,
Arnold

Dear Enquirer

Thank you very much for your interest in skilled migration to Australia.

We have had an overwhelming response to our information campaign and we are now in the position of needing to clearly identify those people most likely to have skills that are in high demand in Australia and match the industry vacancies that the employers at the expo will be seeking to fill.

From the information your provided in your registration we regret that we cannot offer to you an invitation to the limited number of places we have available for the 2 day Job Expos.  As a result we will now be removing your details from our skilled migration mail list.

We have had to take this action because, either:

you did not fully complete your registration details
or
you do not meet the threshold criteria for age, skills, English language and experience
or
your highly skilled occupation is one suitable migration to Australia, but we have no employers in that industry at the expo.

If you wish to review the information on the threshold criteria for skilled visas to Australia you are welcome to visit the website of the Australian Department of Immigration, Multicultural and Indigenous Affairs at www.immi.gov.au

If, after reviewing threshold criteria, you are able to provide more relevant or complete information than you did with your first registration you are welcome to re-register with complete details by following our links from the above website.

If your occupation is on the skilled occupations list (SOL) you might wish to consider applying directly for a Skill Matching Visa, and information about this is on the website and in the attached brochure.

Again, thank you for your interest in Australia.

"Australia needs skills" team
Australian Department of Immigration,
  Multicultural and Indigenous Affairs
Europe Region

Note: Please DO NOT respond to this email as it is an automated system and no reply is possible.
 
Ja ,tof .Wij hebben wel een uitnodiging gehad ,maar kunnen niet gaan .Is die uitnodiging persoonlijk of kan ik der iemand een plezier mee doen ?Wie het weet ,zegt het maar .
Groeten ,Katja
 
Hoi Katja,

Binnen welke branche hebben jullie je ingeschreven? Heb namelijk wel interesse in jouw aanbod, al denk ik dat het wel op naam gaat, maar je weet maar nooit?

Groeten,
Bas
 
als de uitnodigingen niet persoonlijk gericht zijn, kunnen deze dan niet "gekopieerd"worden zodat we allemaal kunnen?
:evil:

pascale
 
Ik heb de aanvraag in Tom zijn naam gedaan (kok) en op basis dat dit een veelgevraagd beroep is ,hebben we dit gekregen .Mijn beroep (Textielveredelaar) staat denk ik niet in de SOL list ,dus heb ik maar 1 aanvraag ingediend.Daar wij enkel de woensdag sluiten en bezig zijn (pas onlanks) met een emigratiebureau vond Tom het geen reden om de zaak te sluiten .
Ga het nog eens aandachtig lezen ,maar denk dat je gewoon je naam op het papiertje moet invullen en dat er geen vermelding staat van beroep of zo .
Groeten Katja
 
[quote author=njusha link=topic=2309.msg27845#msg27845 date=1126785059]
Ja ,tof .Wij hebben wel een uitnodiging gehad ,maar kunnen niet gaan .Is die uitnodiging persoonlijk of kan ik der iemand een plezier mee doen ?Wie het weet ,zegt het maar .
Groeten ,Katja
[/quote]

Hij is persoonlijk, want je moet ook een id laten zien bij binnenkomst. Anders zouden we hem kunnen kopieren en aan het hele forum geven.

Grtz Tanne
 
:oops: jammer.
heb nog niets gehoord, ook geen afwijzing. ga er niet meer van uit dat ik mag komen. succes iedereeen die wel mag. :up:

pascale
 
We hebben wel iets gehoord, maar problemen gehad met de computer. Zijn alles kwijt.  :x

Nog een x proberen dan maar
 
Wij hebben een uitnodiging gekregen maar helaas is die persoonlijk...anders hadden we met z'n allen bij de groepsingang naar binnen gekunt op onze uitnodiging..!

gr Martijn
 
Ik heb nog steeds niets gehoord terwijl ik wel de eerste nieuwsletter op 30-8 ontvangen heb. Zijn er nog meer mensen die wachten op een uitnodiging of afwijzing?
 
If your occupation is on the skilled occupations list (SOL) you might wish to consider applying directly for a Skill Matching Visa, and information about this is on the website and in the attached brochure
Wat staat er dan in die brochure die erbij zit?
ben daar best wel benieuwd naar. wellicht nog tips, otrganisaties, buro's ofzo?
 
Pfffff

26-08-05 verstuurd, vandaag eindelijk mijn uitnodiging binnen!!!!!!

Ben errug benieuwd wat deze dag ons gaat brengen.

Gr Frank
 
Back
Top