Australie begint campagne om immigranten te werven

heb me ook geregistreerd..of om precies te zijn heb vriendje geregistreerd..heb during the process begrepen dat ik useless ben dus nou ja daar voeg ik me dan maar naar hahaha
ben benieuwd wanneer en of ik iets hoor!!

Mir  :)
 
Ik heb dus wel een uitnodiging gekregen, maar daarin staat dat, alhoewel ze niet echt op zoek zijn naar IT-mensen ze mij wel van harte uitnodigen om langs te gaan. Maar in de voorwaarden staat ook weer dat je, toch weer die Skills Assessment moet doen. En daarop loopt het bij mij nog gewoon spaak. Moet gewoon dus nog een jaartje wachten.
 
Mark&Miranda,

Ik denk dat je gelijk hebt, maar niet geschoten is altijd mis. Zie ook wat Maluka aangeeft, wel een uitnodiging terwijl zijn beroep ook niet op modl staat...

We wachten dus maar gewoon af wat voor reactie er komt...

M.vr.gr

Perthpete
 
Ik heb wel een uitnodiging gekregen en mijn vriend niet. En dat terwijl ik dacht dat we op zijn naam een visum moesten aanvragen. want met mijn skills weet ik het allemaal niet. Maar goed we gaan gewoon met zijn tweetjes heen en dan zien we vanzelf wel.

elzelien
 
ik heb mijn uitnodiging afgelopen week gekregen en 3 weken geleden heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief. dus er zat 2 1/2 week tussen.

elzelien
 
[quote author=arnold link=topic=2309.msg27274#msg27274 date=1126377297]
Hoe lang hebben jullie gewacht voor je een uitnodeging kreeg :lookatit:

Arnold :later:
[/quote]

Ik heb mijn op zaterdag 3 sept. aangemeld en do 8 sept. de uitnodiging ontvangen.

Groetjes,
Brit
 
hoi,

ik heb me op 30-8 aangemeld, maar alleen nog maar een nieuwsbrief gekregen. Denk niet dat ik dus bij de gelukkigen zit. Helaas, dan zit er niets anders op dan daar een baan zoeken.

pascale
 
He Pascale,

Ik heb ook nog geen uitnodiging......maar ook geen afwijzing.........

Misschien dat wij nog in de twijfelgroep zitten ofzo, want er zijn er ook al die een afwijzing hebben gekregen. Positive thinking! :p

Kijk gewoon elke dag trouw mijn e-mail en hope for the best.....

Gr. Sab
 
:) hoi sabien,

het duurt wel erg lang. Ik weet dat ik geen beroep heb dat op de sol staat, maar ze vroegen naar occupation en ik ben (nu nog) zelfstandig ondernemer. Ik heb daar geen specificatie bij gegeven, misschien is dat de reden dat ze me "achterhouden" . Ik zie wel. succes met wachten.

groetjes pascale
 
Tja, mijn beroep staat in ieder geval op de SOL, en afhankelijk van de skill assessment ook op de MODL........engineer in de bouw, dat zoeken ze volgens de nieuwsbrief........

Nou ja, we zien wel.....

Gr. Sab
 
Even een vraag voor diegene met een uitnodiging! Wordt er in de uitnodiging al een locatie genoemd, zo ja, welke?
 
Ja het barbizon hotel in amsterdam. En zoals al eerder was gezegd is de ruimte daar niet al te groot. Vandaar denk de uitnodigingen.. En je komt er neit zomaar in zonder uitnodiging.

Grtz Tanne
 
Even voor jullie informatie: ik heb de eerste aanmelding 30-08 de deur uit gedaan en daarop heb ik 08-09 een uitnodiging gekregen. De andere heb ik pas 03-09 verstuurd en daarop nog geen positieve of negatieve terugmelding ontvangen. We wachten ook gewoon verder af!

Gr Wilbert
 
Vandaag ontvangen op de e-mail  :cry:
Dear Enquirer

Thank you very much for your interest in skilled migration to Australia.

We have had an overwhelming response to our information campaign and we are now in the position of needing to clearly identify those people most likely to have skills that are in high demand in Australia and most likely to meet the threshold criteria of age, occupations, qualifications and  English language skills.

From the information your provided in your registration we regret that we cannot offer to you an invitation to the limited number of places we have available for the 2 day Job Expos.  As a result we will now be removing your details from our skilled migration mail list.

If you wish to review the information on the threshold criteria for skilled visas to Australia you are welcome to visit the website of the Australian Department of Immigration, Multicultural and Indigenous Affairs at www.immi.gov.au

If, after reviewing threshold criteria, you are able to provide more relevant or complete information than you did with your first registration you are welcome to re-register with complete details by following our links from the above website.

Again, thank you for your interest in Australia.

"Australia needs skills" team
Australian Department of Immigration,
  Multicultural and Indigenous Affairs
Europe Region

Note: Please DO NOT respond to this email as it is an automotive system and no reply is possible.
 
Heb hetzelfde bericht ontvangen, en ik had het formulier op 02-09 ingevuld. Had er toch wel een beetje op gerekend, want studeer pas in december af, en ze zoeken mensen met toch minstens 2 jaar werkervaring. Jammer dat je dan de nieuwsbrief nu ook niet kan ontvangen...  Kunnen mensen op dit forum die wel aangemeld zijn de toekomstige nieuwsbrieven op dit forum plaatsen? Alvast bedankt.
 
Back
Top