Hoi,
Ik was graag gegaan, maar ik zit dan in Australie (vakantie)
Bedankt voor al jullie berichten, want ik zal me in ieder geval registreren voor de nieuwsbrief. Het lijkt erop alsof ik daardoor toch later alsnog in contact kan komen met werkgevers omdat die wellicht links erop zetten? Ik heb dan MODL beroep (accountant). Dus ik ben vooral heel benieuwd naar Wilbert67's ervaringen.......
Ik ben het overigens wel eens met degene die zei dat het wel jammer is dat de eisen niet iets worden aangepast.
Als ze 5 of 10 punten zakken met de punten, dan hebben ze een hele pool met goed opgeleide, gemotiveerde en voorbereide mensen tot hun beschikking! Nu zouden het tijdelijke gesponsorde werkvisa worden, wat toch een heel klein beetje de indruk bij me opwekt van "bijdragen voor een aantal jaren, en dan weer terug naar je eigen land".
Maar misschien heeft dat de voorkeur? En wat een interview op editie.nl! Ik kreeg allemaal mensen met vragen naar me toe of het echt zo makkelijk was? ......En waar ik me toch zo druk om maakte.....En waarom het zo'n moeilijk proces lijkt bij mij? JE KUNT ER TOCH ZO HEEN??? pffffff
Ik ben heel benieuwd naar de resultaten van 3 en 4 oktober.
Ondertussen ga ik lekker liggen op het mooie silica zand van een of ander great barrier reef eiland of zo......
and I'll stick to my plan.
We komen d'r wel!
Henriette