Australie begint campagne om immigranten te werven

:-D :up: ik heb 'm, ik heb 'm  :up: :-D

net via de e-mail de uitnodiging gekregen (ivm MODL-occupation),
hoop dat jullie 'm ook snel krijgen hoor!!

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
 
Hey allemaal,

Ik heb vandaag een mailtje gehad. Helaas ben ik niet uitgenodigd voor Amsterdam.
Wel jammer, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel had verwacht. Ik studeer nl nog, dus aan mij heeft men voorlopig nog niet veel  :|.
Ik hoop dat iemand die wel uitgenodigd is en daar ook daadwerkelijk naartoe gaat, mij en evt. de overigen kan vertellen hoe het is geweest (straks dan) en of het interessant was.

Gr. Mel
 
From the information you have provided it appears that your occupation is
one of those on the "Migration Occupations in Demand List" or MODL .  I
would therefore like to especially invite you  to attend the Job Expo

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Morgen maar alvast vrij gaan vragen :up:
 
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen.  :)
(ondanks dat mijn beroep niet op de MODL staat)

Nu is het me nog niet helemaal duidelijk of het zinvol/nodig is om beide dagen te gaan of slechts één van de twee. Dat ligt er maar helemaal aan wat voor potentiële werkgevers en zo er zijn.

Maar ik ga in ieder geval één dag!

Houdoe,
Ben
 
1 dag is wel genoeg denk ik neem voor allen zekerheid wel 2 dagen vrij :)
Net eventjes de uitnodiging door genomen daar staat dit in:

Please note that space is limited, large family groups and
children’s prams may be refused entry.

Daar maak ik uit op dat je niet met heel je familie moet komen maar aan de anderen kant is geen probleem als je Bijvoorbeeld samen met je vrouw komt. Wat doen jullie?  Wel zo gezellig en eerlijk als ik haar mee neem,.. toch?? We emigreren tenslotte met ze tweeen. :|
 
He wij hebben nog niets gehoord... geen afwijzing of uitnodiging. :?
Ben benieuwd. Leuk voor iedereen die wel is  uitgenodigd!!! :up:

Groetjes Lin
 
[quote author=benneman link=topic=2309.msg27021#msg27021 date=1126202243]

Nu is het me nog niet helemaal duidelijk of het zinvol/nodig is om beide dagen te gaan of slechts één van de twee. Dat ligt er maar helemaal aan wat voor potentiële werkgevers en zo er zijn.

Maar ik ga in ieder geval één dag!

Houdoe,
Ben
[/quote]

Hoi Ben,

In de bijgevoegde Newsletter staat het volgende:
While the events run over two days, the exhibitors will be the same on each day. The same presentations will be delivered in the morning and in the afternoon, so attending for half a day will provide you with ample time to make the most of this opportunity.


Groetjes,
Brit
 
Hoi,

Ook wij hebben alvast 1 uitnodiging binnen, op de andere nog geen reactie gehad?"
Hoe dan ook gaan wij wel met z'n tween!!
 
Ze hebben mij laten weten dat ik niet ben uitgenodigd, *zucht*. En dat terwijl ik een universitaire opleiding heb, relevante werkervaring en native speaker Engels ben...  :-(

Kennelijk voldoe ik op de één of andere manier niet aan de selectiecriteria.. Ik ben nu wel erg benieuwd wat degenen die wél zijn uitgenodigd op dat formuliertje hebben ingevuld..
 
Ik heb het formulier heel kort en simpel ingevuld, universiteit, controller/accountant meer niet.
Of je uitgenodigd wordt is volgens mij alleen afh van het beroep dat je aangeeft(universiteit alleen is niet genoeg!)
 
Hoi,

Ik was graag gegaan, maar ik zit dan in Australie (vakantie)
Bedankt voor al jullie berichten, want ik zal me in ieder geval registreren voor de nieuwsbrief. Het lijkt erop alsof ik daardoor toch later alsnog in contact kan komen met werkgevers omdat die wellicht links erop zetten? Ik heb dan MODL beroep (accountant). Dus ik ben vooral heel benieuwd naar Wilbert67's ervaringen.......

Ik ben het overigens wel eens met degene die zei dat het wel jammer is dat de eisen niet iets worden aangepast.
Als ze 5 of 10 punten zakken met de punten, dan hebben ze een hele pool met goed opgeleide, gemotiveerde en voorbereide mensen tot hun beschikking! Nu zouden het tijdelijke gesponsorde werkvisa worden, wat toch een heel klein beetje de indruk bij me opwekt van "bijdragen voor een aantal jaren, en dan weer terug naar je eigen land".

Maar misschien heeft dat de voorkeur? En wat een interview op editie.nl! Ik kreeg allemaal mensen met vragen naar me toe of het echt zo makkelijk was? ......En waar ik me toch zo druk om maakte.....En waarom het zo'n moeilijk proces lijkt bij mij?    JE KUNT ER TOCH ZO HEEN??? pffffff

Ik ben heel benieuwd naar de resultaten van 3 en 4 oktober.

Ondertussen ga ik lekker liggen op het mooie silica zand van een of ander great barrier reef eiland of zo......:)
and I'll stick to my plan.

We komen d'r wel!

Henriette
 
Haha die mensen die werden geinterviewd op Editie NL dat waren wij :cool: en ze lieten inderdaad overkomen alsof het allemaal heel gemakkelijk was om te emigreren, nou niet dus!!!
 
Nou ja, ik ben dus niet uitgenodigd voor Amsterdam, maar gelukkig vlieg ik op 4 oktober naar Oz voor mijn Working Holiday. Ik denk dat ik dan maar naar de beurs in Melbourne ga op 15 oktober, daar heb je geen uitnodiging voor nodig namelijk...
 
Wij hebben nog geen reacties gehad, maar dus ook nog geen afwijzing ;-). We hebben voor beiden een apart mailtje gestuurd (IT Manager en IT Projectmanager). Zo te horen (lezen) aan voorgaande reacties denk ik op dit moment dat je dus inderdaad alleen kunt (hoeft) te gaan als je uitgenodigd wordt. Tevens krijg ik het idee dat als je uitgenodigd wordt, dat je dan ook ervan uit moet gaan dat je de hele dag daar moet (mag) zijn. Dit gezien de opmerking dat de agenda voor beide dagen hetzelfde is.

Tussen de regels door denk ik te begrijpen dat het echt bedoeld is voor de doelgroep van skilled mensen, die nog niet echt met het emigratie traject gestart zijn/waren.

Ik ben dus heel benieuwd OF we uitnodiging krijgen, en als het een afwijzing wordt, wat voor reden daarbij vermeld zou worden...

We wachten af...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Perthpete: volgens mij is het vooral bedoeld voor mensen met een beroep op de MODL. Ik heb begrepen uit de uitnodiging en nieuwsbrief dat je er anders gewoon niet veel aan hebt, omdat er slechts voor een aantal beroepsgroepen werkgevers aanwezig zullen zijn.
 
Ons beroep staat niet op de MODL, daarom zullen wij nog wel niks gehoord hebben, of misschien zijn we gewoon te oud.
Een nieuwsbrief had toch wel leuk geweest......
 
Back
Top