:computer: :thankyou: :whisper:
Je hebt helemaal gelijk Robin. Ik heb netjes alles gedaan wat ze mij vroegen in de laatste 4 maanden.
Ik heb hen meermaals gemaild om een reactie en die nooit gekregen. Ik heb ze toen nog een schot voor de boeg gegeven, maar ook daar werd niet op gereageerd.
Ik ben er voor mezelf al uit, het niet verder gaan met Invetech voelt zeker niet als verliezen aan. Eerder als een verlossing.
Zoals ik mezelf uitliet in het rood gekleurde mailtje, zo voelt het ook. Je kunt het niet rijmen dat een bedrijf om goede mensen zit te springen, terwijl HRM het maar laat betijen.
Een goed huwelijk moet van 2 kanten komen, en ik vind dat ze mij te lang in de kou hebben laten staan.
Mocht het desondanks een positief antwoord worden van Invetech (ik verwacht eigenlijk de vraag tot een nieuw gesprek), dan zet ik er toch een punt achter. Het vertrouwen is weg, ook in IPA. Ik probeer nog een mooie motivering te verzinnen om op gepaste wijze afscheid te nemen.
Want bekijk het eens van deze kant: ze hebben hun echte gezicht nog niet laten zien, wat staat mij te wachten wanneer ik daadwerkelijk voor ze moet gaan werken? Op basis van een 457 visum kunnen ze me alles laten doen op straffe van deportatie uit de kolonie binnen 28 dagen....
Ik heb mezelf altijd netjes voorbereid, zij zetten daar onwetendheid en onverschilligheid tegen over.
Maar wellicht hebben sommigen van jullie gelijk, dat ik mijn attitude moet veranderen in Oz. Het "laissez faire" gedrag heeft natuurlijk ook een positieve kant. Niemand laat zich gek maken
Misschien doen wij het hier allemaal verkeerd en werken we als gekken op weg naar onze ondergang...
Ik hoop morgen de soap te kunnen vervolgen.
Bart