Bart's Lastavaza, or: from Adelaide to Darwin

[quote author=Bartman link=topic=3932.msg76195#msg76195 date=1164914794]
Wat ik overigens wel raar vond: ik moet voor 28 maart zorgen dat ik Oz binnen ben. Nu is dat geen probleem, maar ik dacht dat je normaal wat meer tijd had.
[/quote]

Dat is waarschijnlijk de datum van de afgifte van je VOG of de datum waarop jij je medicals gedaan hebt + 1 jaar.

:up:

ps: sta jij elke dag op de A58 in de file?

:cool:

[quote author=AJ link=topic=3932.msg76196#msg76196 date=1164916435]
[quote author=Bartman link=topic=3932.msg76195#msg76195 date=1164914794]
Wat ik overigens wel raar vond: ik moet voor 28 maart zorgen dat ik Oz binnen ben. Nu is dat geen probleem, maar ik dacht dat je normaal wat meer tijd had.
[/quote]

Dat is waarschijnlijk de datum van de afgifte van je VOG of de datum waarop jij je medicals gedaan hebt + 1 jaar.

:up:

ps: sta jij elke dag op de A58 in de file?

:cool:
[/quote]

Ja AJ, ik sta elke dag op de A58 in de File. Met een wit barrel (Renault Express van 250 euro die nog tot eind Februari mee moet gaan), maar wel met goede muziek. Ik zit vaak mee te luchtgitaren met Radio 2, moet al die saai l*llen rond me zien kijken.
Maar goed, voor mij hopelijk geen file meer...

Het zou kunnen van die VOG + 1 jaar. Ik meen dat inderdaad al in maart te hebben aangevraagd. Moest dus niet te lang meer duren. :up:

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties! De huiskamer van mijn chaletje hangt al vol met jullie kaartjes  :-D

Hee Bart,
Gefeliciteerd. Een 136 ipv 137, betekent dat nu ook dat je niet perse naar SA hoeft, maar ook een andere staat zou kunnen kiezen?
Perthpete.

[quote author=perthpete link=topic=3932.msg76295#msg76295 date=1165056278]
Hee Bart,
Gefeliciteerd. Een 136 ipv 137, betekent dat nu ook dat je niet perse naar SA hoeft, maar ook een andere staat zou kunnen kiezen?
Perthpete.
[/quote]

Ja, dat klopt Pete.

Maar voorlopig richt ik me toch op SA, dat geeft me in ieder geval een richting.
Ik krijg nu overigens al wat banen aangeboden via iemand die ik in het vliegtuig ben tegengekomen. Hij heeft met zijn vrouw een marketingbureautje, en een groot netwerk. Hij heeft mijn CV rondgestrooid, en dat begint nu vruchten af te werpen. Straks kan ik nog kiezen.... :up:

Alles sal reg kom....

Nog ff een laatste update:

Afgelopen vrijdag kreeg ik per aangetekende post netjes mijn paspoort terug gestuurd mét visum er in geplakt.
Ik was nog een Nederlander, en zag ook het befaamde zinnetje staan "allowed to remain indefinitely in Australia!"

26 januari is mijn laatste dag op het werk.

29 januari wordt mijn container gevuld en verstuurd met online shipping

4 Maart stap ik op het vliegtuig!

Groetjes, Bart

Hoi Bart,

Met zulke berichten kan je kerst en oud en nieuw niet meer stuk  :cheer: :balloons:

Fijne dagen!!

groetjes Miranda  :smile:

Hi Bart,

Beetje laat, maar toch:

TOP!  :up: :up:

Je zult zien dat het nu echt heel snel gaat!

Groetjes,
Lela

[quote author=mariekske link=topic=3932.msg78066#msg78066 date=1167847690]
JOEOEPIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!! KWIL OOK, KWIL OOK!!!
[/quote]

Jaja dames,

Maar vergeet niet dat ik in Augustus 2005 al begonnen ben met het circus.
Volhouden is dus het devies!

Bart

Zoo, mista Bart! Ik kan hier ook mijn kont niet keren of er gebeuren al weer grootse dingen. Nou ja, beter te laat dan nooit:

Gefeliciteerd!
:dancing: :happy: :dancing:
:dancing: :happy: :happysun: :happy: :dancing:
:dancing: :happy: :dancing:​

Ben jij al net terug uit de zandbak, of moeten jullie nog vertrekken?

Ik meende te weten dat jullie ook deze keer weer gingen?

Hoe staat het eigenlijk met jullie plannen om ergens anders (tijdelijk) te gaan werken?

Groeten, Bart

Nee, AmsterdamDakar was hartstikke leuk maar om nou meteen nóg een keer te gaan... nee (hoewel we er nog wel met veel plezier aan terugdenken, getuige dit plaatje

Kerstmis@Sahara_small.jpg

van een jaar geleden, nu de voorzijde van onze kerstkaart). Er is nog zo ontzettend veel te doen. Op zich dromen we wel hardop over het bouwen van een stevige overland truck om eens wat vaker dit type reizen te kunnen ondernemen.

We zijn natuurlijk wel weggeweest, één keer raden:

Cuba_20061122_5275_400x300.jpg

De eerste die 'm raadt krijgt een sigaar  :wink: meer plaatjes heb ik hier.

De elderswerkplannen staan nog een beetje op een laag pitje, zo af en toe belt er wel eens een recruiter (niet meer uit Australie, gewoon een nederlander) maar dat heeft nog geen 'hit' opgeleverd, en misschien vinden we nog een mogelijkheid via een van onze werkgevers. Op dit moment nog even niet dus.

Greetz, L&miles

Lost: Link aangepast (werkte niet).

Back