Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Stel je voor zei hij dat je de vergissing begaan hebt om bij een wandeling in de natuur die bladeren gebruikt te hebben om te mee af te vegen na een ´grote boodschap´...

Aaaauuuchhhhh!!!!  :stretcher:
 
Hey, en ik maar bang zijn dat ik  :eek:fftopic: zou gaan..... :evil: :-D

Daaaar zouden we ook weer een statistiek van kunnen maken: wie gaat het meest  :eek:fftopic: :evil:

Sorry, zal het niet meer doen nu  :lol:

groetjes Miranda
 
Gisteren alle papieren aangevraagd voor de OAA (On Arrival Accommodation Services) Binnen 1 dag een e-mailtje terug gehad met een hele hoop informatie. 1 opmerking zat mij niet lekker zie de onderstaande quote. Daar schrok ik best wel van. Bijna 6% werkeloosheid. Begin ik toch weer te twijfelen of het niet beter is om naar Perth te gaan alhoewel ik de afgelopen maanden erg enthousiast (lees verliefd) bent geraakt over SA. Maar toch die 6% procent is best wel een grote bottle neck...:? :? Weet iemand hoe het zit in WA.
Als je het mij vraagt komt het door al dat promoten van de afgelopen jaar ook trekken ze al die twijfelgevallen en SIR mensen naar Adelaide. "No offence voor de SIR people please,... maar It makes you wonder :? :? "
In ieder geval ik weet het eventjes niet meer :cry: Steeds die positieven berichten over werkeloosheid van 1-2%  en nu dan 6?????? ..........
Eigelijk wel grappig, zat ik vorige week in heel erg positieven stemming nu dan weer evntjes een dippie. Waar begin ik aan!!.......

As South Australia has an unemployment rate of around 5.9%, please ensure
you bring with you enough funds to support yourself and your family until
you obtain paid work as you will not be eligible for most Commonwealth
Government social security benefits, including unemployment benefits.  Full
details are available from any Australian Embassy or High Commission or from
the Centrelink Website, http://www.centrelink.gov.au.  For more information
about this, you should contact your visa processing office.
 
Hallo Barry

Je mag overal aan twijfelen behalve aan eigen kunnen.
Anders kan je jezelf nooit verkopen.
We hebben hier ook werkloosheid en toch staan de kranten vol met advertenties.
Je kunt nergens ter wereld zekerheid kopen.
Een positieve instelling uitstralen, dan komt het altijd goed.

Sterkte Ton  :up:
 
Bovendien zijn er van die 5% (als dat de juiste percentage is :|) ook nog een hap mensen die "vrijwillig" werkeloos zijn/blijven..........kom je toch snel weer uit op die 2%

How is that for positive thinking!  :)

Syl
 
Barry,

Blijf positief hoor! Er zit een hoop wijsheid in de woorden van Ton en sluit me dan ook compleet bij hem aan! En ja wat Syl zegt klopt natuurlijk ook als een bus!
Maar daarintegen hoort een dip op zijn tijd er ook bij!  :oops: Maar laat je niet meeslepen door die gevoelens en blijf vooral positief! Jij bent toch zeer zeker niet van plan werkeloos te worden daar? Alles aanpakken! Wij Nederlanders staan ook daar bekend als harde werkers!  :up:
 
Ja ja,.. jullie hebben gelijk ik weet het :up: Als ik die vacaturen sites moet geloven is er werk genoeg. Ben al heel de ochtend die info van de OAA aan het uit pluizen. Toch wel leuk als je ziet hoeveel moeite Immigration SA en City Council Adelaide doen om het iedereen naar zijn zin te maken + al die mooie foto's, die zo nu en dan op duiken. Het gaat al weer een stuk beter. Ben gewoon aan vakantie toe denk ik :roll: Nog 2 werk weken en dan ga ik 3 weken relaxen hoop dat het weer dan een beetje mee zit ga ik lekker in de tuin chille met een biertje en de BBQ  :up: :cool:

Tnx people
 
Gelukkig ben blij de positieve bear weer te zien!  :up:
En voor wat betreft dat mooie weer, duim ik met je mee!!!

Groetjes Lin
 
Kijk voor de laatste gegevens over de werkloosheid in South-Australia op:http://www.ministers.sa.gov.au/minister.asp?mId=11&pId=6&sId=4893

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hehe eindelijk...... na 4 maanden wachten belt mijn agent... request voor medical en VOG is binnen!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: We kunnen weer verder. Wel toevallig zeg, stuur vanmorgen een mailtje naar mijn agent of ze al wat meer wisten endan nu belt ze ineens, wel heeeeeeeeeeeel toevallig :-D  :-D
1 adertje onder het gras :? :cry: DIMIA vraagt om werkgevers verklaring van een uitzenbureau waarvoor ik 4 jaar geleden 4 maanden gewerkt heb. Ze verwachten natuurlijk een verklaring waar in staat dat ik tv monteur was voor die periode. Niks is minder waar ben namelijk van ales geweest maar geen televisie monteur, gelukkig wel ander werk dat met electronica te maken heeft,..maar goed kan dus nog een probleem gaan worden....SHIT......
Mijn agent vind het maar raar want die 4 maanden uitzendbureau is helemaal niet meer  relevant voor de 3 jaar werkervaring die ik nodig heb voor de bonus punten!!! Ja, vorig jaar  toen ik mijn Asses bij de TRA ging aan vragen waren die 4maanden wel belangrijk. Maar nu niet meer...Maar goed we zien het wel. Mijn agent gaat nu het e.e.a. na vragen bij mijn case officer... In het ergste geval moet ik naar dat uitzendbureau om een verklaring te halen van mijn werkzaam heden.
Je weet wat ze zeggen als het makkelijk was deed iedereen het.  We kunnen in ieder geval weer wat gaan doen.
groetjes
Barry
 
   :congrats:

Zal voor de rest duimen, dat alles goed gaat.
Hou de moet er in.
We zitten hier allemaal in het zelfde bootje.
Gelukkig maar, anders zou ik hier moeten blijven   : :angry1:


Gr Ineke.   :up:
 
Geweldig gefeliciteerd!!  :dance:


Het komt vast helemaal goed, het uitzendbureau geeft je vast een verklaring! :up:

Nu maar hopen dat het laatste traject snel en voorspoedig verloopt!

Groetjes Lin
 
Hallo Bear,

Het zal best goedkomen.

Om jou nog even wat postief nieuws te geven over de werkloosheid in SA, waar je vorige maand nog mee zat: SA heeft inmiddels het laagste werkloosheidspercentage van heel Australië.

De werkloosheidspercentages van de alle staten:

SA: 4.6%
NSW: 4.8%
QLD: 4.9%
WA: 4.9%
VIC: 5.5%
TAS: 5.8%

Als je SA en Adelaide een beetje in de gaten wilt houden, dan kun je kijken op de site van The Advertiser:http://www.theadvertiser.news.com.au/

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Ik denk maar zo,

Waarom doen ze zo moeilijk daarme om jullie binnen te laten?
Om "zeker" te zijn dat jullie niet zo snel werkloos gaan worden.
Dus je kansen zijn al beter dan gemiddeld.


:-D
Annemarie
 
Gisteren alle afspraken gemaakt. Maandag a.s.(22aug) naar het Bronovo ziekenhuis voor de bloed afnamen en de X-ray dan dinsdag 30 augustus de medische test.... Spannend :up:
Iemand nog laatste tips en tricks
en o ja afgelopen donderdag is de aanvraag voor de VOG de deur uit  :up:
 
Succes vandaag bij de vampier!  :-D
Laat even weten hoe de medicals gingen, wij gaan deze week ook een afspraak maken, ben wel  nieuwsgierig.

Groetjes Lin
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top