hey Catkin, eindelijk weer es een berichtje van mij.
Fijn dat je je VOG goedgekeurd binnen hebt.,.. Gefeliciteerd! Zag vandaag ook voor t eerst een duidelijke foto van jou bij de categorie -wie is wie-. Gek om dat te zien, had jou heel anders voorgesteld. Kan me ook zo een twee drie niet herinneren of ik je in utrecht bij Oz beurs heb gezien. (slecht geheugen)...
Liam en ik hebben gisteren de opdracht gekregen van Dimia/dima/diac (meek up joor mijnt) om onze VOG en Midicals. Die van mij zal ik in NL moeten aanvragen, lastig nu ik net een paar dagen terug ben uit nederland ben op fam/vriendenbezoek en er pas weer in Mei weer ben voor mn 30e (!!!!!) verjaardag. Heb oidd via website van ministerie van justitie VOG aanvraagformulier uitgeprint, zowel in het nl als engels. Deze zou ik dus ook naar Australische ambassade kunnen sturen ivm aanvrager(?!). Heb jij deze naar de ambassade in Den haag gestuurd? Zo ja, heb jij dat adres nog...?
Vervolgens wordt het uitzoeken of ik iemand mag machtigen om voor mij het teruggestuurde papiertje naar de gemeente te brengen. Awel;, genoeg over mij! Spannende tijden breken aan voor jou! Net als jij zat ik in het begin heel veel op de xpdite site, maar omdat er de afgelopen maanden nix gebeurde met het visum en ik druk bezig was met werk zoeken en wisselen van werk was ik wat minder aanwezig. Ben inmiddels met de 3e baan bezig, heb het hier veel meer voor t kiezen. Ha, worden wij SPH-ers toch nog eens gewaardeert. Ben benieuwd, wat heb jij voor jaarstage gelopen? En wat zijn jouw voorkeuren qua doelgroep? Ik werk het liefst (zoals helaas zoveeeeelen) met kinderen met een bepaalde achterstand.
Khoor t wel! Succes verder! Grts, marieke