Catkin's nieuwe weg naar Australië

Klinkt vrij goed als ze al referentie checks gaan doen. Lijkt me dat ze dat niet meteen bij elle sollicitant gaan doen, toch??

Dit mailtje kreeg ik vandaag van de Department of Community Development  :cool: :grin: :up: :grin: :cool:

Dear Femke,

I am pleased to inform you that you have been recommended for the 2/4 Field Worker pool.  You will receive a letter confirming this within the next week or so, as we posted them out on Tuesday 29. 

Congratulations and kind regards

:up: Gefeliciteerd!!!!! Dat is nog eens goed nieuws. En je dacht nog wel dat je gesprek niet zo goed gegaan was. Dit moet toch wel een goed gevoel geven.

Groet Demy

Goed om te horen :up:
Maar betekent dat nu ook dat je concreet werk hebt of dat je in een soort werkpool terecht komt?

Groetjes Wilbert

Omdat veel van de vacatures pas in het loop van het jaar uitkomen (ze gaan uitbreiden, maar dat is niet gelijk gerealiseerd) kom ik nu in een werkpool. Als ik in Australie kom moet ik contact met ze opnemen en gaan ze kijken waar ze vacatures hebben (ik heb aan kunnen geven waar ik eventueel wil werken) en gaan ze me plaatsen. Ze schijnen altijd wel vacatures te hebben. Dat is althans wat ik uit een eerder mailtje heb begrepen.

Net wat je al zei, misschien is het hartstikke leuk werk,
en als het niet zo is, dan heb je een mooi opstapje èn
een Australische baan op je CV. Dat is toch mooi
meegenomen.  :grin:

Zo zie ik het ook inderdaad!

@Wilbert, het volgende mailtje heb ik eerder van ze gehad: We currently are advertising for a large number of these positions.  It would be a good idea for you to apply through this method as if you are successful you would be part of a recruitment pool that applicants are picked from when vacancies occur.  (We always have them) even though you may not be arriving in Perth yet,  when you do get here one of our offices would be able to employ you.  We also offer extensive training for these positions once you are employed so you receive alot of guidance and support.

Klinkt op zich niet slecht!

Hey Femke,
Klinkt op zich niet slecht? Ik zou zeggen dat klinkt fantastisch!! Voor jou kan er niets meer verkeerd gaan.
Gefeliciteerd en veel geluk!
Groeten Henk

[quote author=maryhinge link=topic=5453.msg91511#msg91511 date=1180639272]
Klinkt op zich niet slecht? Ik zou zeggen dat klinkt fantastisch!! [/quote]

:grin: :grin: :grin:

Wauw Femke, t gaat je goed af!!! Mooi geregeld hoor! Lekker van genieten dit weekend!
Wat houdt de eventuele baan in, is het werken met jongeren?

Echt leuk nieuws, terwijl je nu in NL bent. Nog even wachten op het visum en je bent er helemaal klaar voor.

Jolanda  :up:

[quote author=mariekske link=topic=5453.msg91548#msg91548 date=1180681899]
Wauw Femke, t gaat je goed af!!! Mooi geregeld hoor! Lekker van genieten dit weekend!
Wat houdt de eventuele baan in, is het werken met jongeren?
[/quote]

Hoi marieke,

Ik werk in gezinnen, vanuit de kinderbescherming. Je werkt dan dus zowel met kinderen als ouders om te bekijken wat de risico's zijn en welke oplossingen er mogelijk zijn. In uiterste gevallen moet je een kind uit huis plaatsen. Niet altijd dankbaar werk dus en niet altijd iets wat je in dank wordt afgenomen.
Iets heel anders dus.

Whoehoe!!! Als een speer gaat ze!!!!

Gefeliciteerd met dit mooie nieuws!!

Groetjes
Lela

Back