Catkin's nieuwe weg naar Australië

Hey Femke!
Het zijn je eigen woorden:
Ik zag laatst op de de australie timeline, dat iemand (niet op de MODL lijst) na 7, 5 maand een CO had aangewezen gekregen... Dus reken, als alles eenmaal bij DIAC ligt zo'n 8 a 9 maanden!
Nu gaat het gebeuren.
Groeten Henk.

[quote author=Ines link=topic=5453.msg94785#msg94785 date=1184163756]
Hey Catkin,

Wij zitten ook vol ongeduld te wachten....al bijna 10 maanden....
Daarom eventjes dit berichtje om je veel goede moed toe te wensen met het wachten!  :up:

Groetjes
Inès
[/quote]

10 maanden? Hmm weer een maand langer wachten :S Dan wordt het pas eind sep / begin okt... Komt zeker door de kou dat ze langzamer werken nu? :)

Er zijn ook nog steeds mensen die na ongeveer 8 maanden hun visum krijgen. Er is gewoon geen pijl op te trekken. Ik hoop nog steeds in de komende 2 a 3 weken mijn visum te krijgen.

Elke keer als je post denk ik; NU heeft ze hem...!! Maar nee. Duurt wel lang he, Femke?
Wil je bij ons in een koffer mee?

aukje

Hey Catkin,
geduld geduld geduld, lastig he... Ben erg benieuwd naar je reactie als dan eindelijk de verlossende woorden er zijn! Had mezelf altijd afgevraagd hoe ik zou regaeren en ik barste in janken uit, haha! Maar ytoch ook wel een ander verhaal natuurlijk aangezien ik in ierland woon en mn fam en vrienden zowiezo al heel erg mis. Kan me nu nog beter voorbereiden op hoe t zou zijn om echt helemaal weg van ze te zijn... Wij kregen bericht via onze e-mail en hebben vorige week onze paspoorten opgestuurd naar de ambassade in London. Hoop ze gauw terug te hebben! Genoeg over mij! Ik duim met je mee voor je visa!
Grts, Marieke

[quote author=mammavark link=topic=5453.msg95364#msg95364 date=1185134146]
Elke keer als je post denk ik; NU heeft ze hem...!! Maar nee. Duurt wel lang he, Femke?
Wil je bij ons in een koffer mee?

aukje
[/quote]

Duurt inderdaad wel lang ennuh, nou als het even kan wil ik wel in een koffer mee  :wink:

[quote author=mariekske link=topic=5453.msg95366#msg95366 date=1185135464]
Ben erg benieuwd naar je reactie als dan eindelijk de verlossende woorden er zijn! Had mezelf altijd afgevraagd hoe ik zou regaeren en ik barste in janken uit, haha! [/quote]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Aan de ene kant wil ik namelijk mijn visum snel krijgen (ook zodat het gewoon allemaal duidelijk is) en aan de andere kant heb ik het zo naar mijn zin hier nu met alles. Heb eigenlijk gewoon een heel goed leven. Ik merk steeds meer, dat ik heel veel achter ga laten en vind dat ook wel heel moeilijk. Maar goed, ik weet dat ik altijd terug kan komen, dat scheelt, maar ik denk dat ik dubbele gevoelens zal hebben bij mijn vertrek.

[quote author=4np link=topic=5453.msg96105#msg96105 date=1186035767]
Catkin; ik heb zojuist bericht ontvangen (request for medicals & police clearance)  :up:
[/quote]
:up: Super!

groetjes,
An

Kan niet anders dan goed nieuws morgen!!!! (en anders dan toch maandag :))

:up: :up: :up: :up:

Groetjes,
Lela

Volgens mij roept iedereen al maanden dat ik nu wel snel iets zal horen haha. Maar goed, het ziet erna uit dat het nu niet lang meer zal duren, maar doe maar geen tijds afspraken meer. Ik hou mijn mail gewoon in de gaten en vermaak me ondertussen hier prima. Jullie horen het zodra ik een mail heb met: visa granted (want ja ik heb alles al ingestuurd). Waarschijnlijk denken een aantal van jullie met dit bericht al dat ik mijn visa heb, want dat wordt bij elk bericht van mij gedacht :grin:
Gelukkig kan ik er nog om lachen!!! Hey mensen, ik hoop snel op goed bericht, maar wie weet duurt het nog een paar weken (heb jij straks nog eerder je visum 4np :| :cool:)

Ja dat dacht ik zeker dat je je Visa had.
Maar goed ,zolang je nog lekker geniet daar en die Visa komt vast snel volgens mij zijn ze weer begonnen met uitdelen na een stilte periode.

Erna

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg96154#msg96154 date=1186089754]
heb jij straks nog eerder je visum 4np :| :cool:
[/quote]

Haha, dat lijkt me sterk ;) Ik heb wel al afspraak gemaakt voor Rontgen (dinsdag) en Medische keuring (de 20e). Wel mooi gepland trouwens; eerst een lang weekend naar lowlands en dan op maandag medische keuring; ik hoop dat er niet te veel alcohol in mijn ochtend urine zit :) Misschien de week ervoor maar even wat in de koelkast zetten :p Ik neem trouwens aan dat dat in een steriel potje moet; waar kan je dat krijgen?

Ik kon de urine test gewoon bij de arts doen. Die had iets waar ik in kon plassen.
Helaas heb ik nog steeds niks gehoord :x

Ah joh; die zijn nu een beetje jouw aanvraag aan het beoordelen. Dat kost ook nog wat tijd; en dan krijg je gewoon je visum. :) Je weet in ieder geval dat het er aan zit te komen :) Komt die grant letter eigenlijk per e-mail of per post? Lijkt me wel prettig om iets op schrift te hebben staan :)

Je moet gewoon plassen bij de dokter in een potje en hij beoordeeld het dan meteen. Misschien de laatste dag geen alcohol op Lowlands :grin:.
Bij ons kwam de grant letter per email volgens mij is dat normaal.

Succes jullie met de race wie eerst.

Erna

En als die dan binnen is dan wel zorgen dat je een flesje Ozzie wijn klaar hebt staan om t te vieren!
We wensen je veel sterkte nog hoor met al dat wachten. Wat zal het straks fijn zijn als het eindelijk zover is!
Martin en Francine

[quote author=Marfran link=topic=5453.msg96229#msg96229 date=1186251357]
En als die dan binnen is dan wel zorgen dat je een flesje Ozzie wijn klaar hebt staan om t te vieren!
[/quote]

ik drink me al helemaal suf aan de ozzy wijn ;) kan je nagaan als mijn visum rond is :p

Back