Volgens mij roept iedereen al maanden dat ik nu wel snel iets zal horen haha. Maar goed, het ziet erna uit dat het nu niet lang meer zal duren, maar doe maar geen tijds afspraken meer. Ik hou mijn mail gewoon in de gaten en vermaak me ondertussen hier prima. Jullie horen het zodra ik een mail heb met: visa granted (want ja ik heb alles al ingestuurd). Waarschijnlijk denken een aantal van jullie met dit bericht al dat ik mijn visa heb, want dat wordt bij elk bericht van mij gedacht :grin:
Gelukkig kan ik er nog om lachen!!! Hey mensen, ik hoop snel op goed bericht, maar wie weet duurt het nog een paar weken (heb jij straks nog eerder je visum 4np :| )
Ja dat dacht ik zeker dat je je Visa had.
Maar goed ,zolang je nog lekker geniet daar en die Visa komt vast snel volgens mij zijn ze weer begonnen met uitdelen na een stilte periode.
[quote author=Catkin link=topic=5453.msg96154#msg96154 date=1186089754]
heb jij straks nog eerder je visum 4np :|
[/quote]
Haha, dat lijkt me sterk Ik heb wel al afspraak gemaakt voor Rontgen (dinsdag) en Medische keuring (de 20e). Wel mooi gepland trouwens; eerst een lang weekend naar lowlands en dan op maandag medische keuring; ik hoop dat er niet te veel alcohol in mijn ochtend urine zit Misschien de week ervoor maar even wat in de koelkast zetten Ik neem trouwens aan dat dat in een steriel potje moet; waar kan je dat krijgen?
Ah joh; die zijn nu een beetje jouw aanvraag aan het beoordelen. Dat kost ook nog wat tijd; en dan krijg je gewoon je visum. Je weet in ieder geval dat het er aan zit te komen Komt die grant letter eigenlijk per e-mail of per post? Lijkt me wel prettig om iets op schrift te hebben staan
Je moet gewoon plassen bij de dokter in een potje en hij beoordeeld het dan meteen. Misschien de laatste dag geen alcohol op Lowlands :grin:.
Bij ons kwam de grant letter per email volgens mij is dat normaal.
En als die dan binnen is dan wel zorgen dat je een flesje Ozzie wijn klaar hebt staan om t te vieren!
We wensen je veel sterkte nog hoor met al dat wachten. Wat zal het straks fijn zijn als het eindelijk zover is!
Martin en Francine
[quote author=Marfran link=topic=5453.msg96229#msg96229 date=1186251357]
En als die dan binnen is dan wel zorgen dat je een flesje Ozzie wijn klaar hebt staan om t te vieren!
[/quote]
ik drink me al helemaal suf aan de ozzy wijn kan je nagaan als mijn visum rond is
Ik heb een hele mooie actie gezien van singapore airlines voor 29 oktober (de dag dat ik wil vliegen). 533 euro alles inclusief van Amsterdam naar Perth. Ik denk dat ik deze week zo wie zo ga boeken en het risico maar neem, zelfs als ik mijn visum nog niet zou hebben. Denk wel dat het tegen die tijd wel rond is.
wow, das nie-duur! ik ga waarschijnlijk boeken voor 29 dec en dat kost ong. 770 euries via SA. Heb net email verstuurd naar SA om te kijken HOE t nu precies in zn werking gaat met extra kilo's meenemen!
Ben benieuwd wanneer je gaat boeken! Succes! Grts, Marieke
Het kan best zijn dat ik morgen of overmorgen al ga boeken... Ik ga er toch vanuit eind oktober zo wie zo wel weg te kunnen. Dus kan dan best mijn vlucht al boeken (denk ik...). Scheelt inderdaad behoorlijk wat.
Ik zie het inderdaad; dat is niet duur Ik heb wel over de extra kilo's nagedacht maar ik wil toch eerst wat gaan backpacken en vakantie houden voordat ik me egens wil gaan vestigen. Dan heb ik die extra kilo's uiteindelijk liever niet bij me. Ik neig zelf naar iets later; nov / dec ofzo.
Nog geen visum (zeg het maar gelijk even :grin, maar wel een vlucht.
Ik vertrek Maandag 29 oktober om 11.15 met Singapore airlines. Ik kom om 6.45 aan in Singapore en zal daar om 9.35 alweer vertrekken, waarnaar ik 30 Oktober dus om 15.30 aan zal komen in Perth!!!!!
Nou nog even een visum, maar dat heb ik vast wel voor die tijd! Ik heb, voor de zekerheid, de DIAC even gemaild, of ik al een case Officer heb (wie weet krijg ik daar geen bericht van vanwege het frontloaden).
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.