Catkin's nieuwe weg naar Australië

[quote author=CJ link=topic=5453.msg100086#msg100086 date=1190859742]
Neem een working holiday voor Nieuw Zeeland. Doe daar je laatste 5 of 6 maanden werkervaring op. Vraag dan het visum voor Australie opnieuw aan.
[/quote]

Dat is eigenlijk best een heel goed idee! :)

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg100089#msg100089 date=1190867670]
Ik blijf nu bij mijn oorspronkelijke plan. Het is een leuk idee, maar ik ben het steeds veranderen van mijn lannen meer dan zat. Ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben en daar naar toe leven.
[/quote]

...al kan ik me deze reactie ook wel voorstellen.

Jeetje Cat wat zwaar klote allemaal.
When the going gets tough, the tough get going he.
Het duurt waarschijnlijk ff bij die australische mannencultuur voordat ze doorhebben dat een energieke en goed opgeleidde sheila een ware aanwinst voor hun is om hun land mee te helpen opbouwen. Beetje dom van downunder.
Sterkte met alles!

Groetjes The Roosters - Steef

Hoi

Goed dat je nieuwe plannen hebt gemaakt en je zal vast een geweldige reis hebben. :up:
Soms lopen dingen anders dan je hoopt, maar ik zeg altijd voor alles zal wel een reden zijn, al is die reden soms moeilijk te bedenken op het moment dat het ff tegen zit.

Hey Femke!
Wat is het stil, waar is dat vechthaantje naartoe?
Laat ons iets horen hoe het met je plannen zit, ga je nu reizen of ga je toch nog es doorbijten voor dat visa?
Ik moet wel toegeven dat je reisplannen indrukwekkend zijn. Als je dat kan verwezenlijken, hoedje af hoor! En mijn opinie is; als je dat kan moet je dat zeker doen, zoniet krijg je er later toch spijt van. Go 4 it! Veel succes.
Groeten Henk.

Omdat ik nooit meer iets op mijn 3 emails heb gehoord van mijn Case Officer, heb ik besloten dat ik ga reizen. Ik vertrek dus 29 Oktober voor 2 weken Australie, dan een weekje Bali en ongeveer 2 weken Maleisie, 1,5 week Thailand, week Cambodja, 2 weken Vietnam, 1,5 week Laos en 1 week Thailand. Ik vermoed dat ik ongeveer rond 20 Januari weer terug ben in Nederland.

Wat vreemd dat je niks hebt gehoord. Vind ik echt opvallend, want mijn ervaring met contact met CO zijn heel goed geweest. Je kunt ook gewoon bellen hoor! Neem toch aan dat je wilt weten wat de status wordt rondom je vertrek?

Wie weet gebeuren er nog hele onverwachte dingen!
De reis klinkt in ieder geval mooi.

Veel plezier !

Henriette

Voor mij maakt het op dit moment niet zoveel uit, daar ik, in ieder geval voorlopig, toch niet ga emigreren. Ik ga nu gewoon reizen (heb al mijn ticket naar Australie, van Australie naar Bali en van Bali naar Kuala Lumpur geboekt). Vandaag de minder prettige dingen van mijn reis: inentingen halen.
Daarna ga ik eerst kijken of ik mijn leven in Nederland weer kan oppakken (heb geen zin weer ruim een half jaar in de toekomst te moeten leven). Mocht dat nou niks worden en mijn dromen hier niet door kunnen gaan, kan ik altijd nog doorgaan met de emigratie. Op dit moment alleen even niet dus.

Goed idee om het heft in eigen hand te nemen! Het schiet al aardig op eer je vertrekt. Ben je al aan het pakken? Wie weet wat je op je reis tegen gaat komen! Ik ben in ieder geval benieuwd naar alle reisverhalen. Hopelijk heb je daar dan tijd voor (om verslag te doen) maar ik kan me ook voorstellen dat je geheel in de reis op zult gaan.
Groeten,
Francine

Wauw, klink als een super mooie reis!
Hoop je wel volgend jaar ergens in Perth te zien meissie! Zou t leuk vinden om jou met je welverdiende visum aan de slag te zien in Perth!

Nou mijn reis begint in ieder geval steeds meer vorm te krijgen. 29 oktober vlieg ik al naar Perth, alwaar ik 2 weken zal verblijven in One World Backpackers hostel. 13 November vlieg ik naar Bali, alwaar ik voor 6 nachten in een hotelletje verblijf (zowel vlucht als hotel zijn al geboekt). Ik heb een goedkoop hotelletje geboekt, maar heb wel mijn eigen slaapkamer, dus even niet delen haha.
Vanuit Bali vertrek ik op 19 November naar Kuala Lumpur, alwaar ik voor 3 nachten een hostel heb geboekt (€ 5,45 per nacht, ik ben dol op die prijzen). Vanuit Kuala Lumpur wil ik in ieder geval naar Taman Negara National Park en dan via Ipoh en Pulau Langkawi (eilandjes) naar Thailand. Ik reis dan eerst richting Bangkok en dan verder omhoog naar Laos. Vanuit Laos reis ik richting Vietnam naar beneden en ga ik via Saigon richting Cambodja. Na een week Cambodja zal ik weer richting Thailand vertrekken om vanuit Bangkok rond 20 Januari (of iets eerder of iets later) terug re keren naar Amsterdam.

Wow fantastisch! Wat ga jij veel zien en beleven! Wij hebben straks een tussenstop van 3 uur in Kuala Lumpur dus daar zullen we niet veel van zien (behalve wellicht vanuit de lucht).
Ik wens je vast alle goeds toe tijdens je reis. succes met de laatste zaken!
Francine

He Femke, geweldig hoor! Ben je nog precies op tijd in Perth voor de Redbull Airrace ook. Het weekend van 3/4 November.

Je planning ziet er top uit, al blijft het natuurlijk een goede tweede.....

Groetjes Chantal

Enne staat onze afspraak nog ik ben eind volgende week in Doetinchem! Mocht je er geen zin meer in hebben dan is het ook OK hoor.

Welke data ben je in doetinchem? Lijkt me gezellig, maar ben ook veel op pad haha.

Op dit moment heb ik besloten voorlopig even niks met de emigratie te doen. Erg lief dat iedereen allemaal adviezen blijft geven, maar mijn besluit om eerst alleen te reizen staat vast. Daarna ga ik hier in nederland, in ieder geval in eerste instantie, weer mijn leven opbouwen. Wat er daarna gebeurt, sjah wie weet, maar dat weet je nooit van te voren. Voorlopig is de emigratie voor mij in ieder geval naar de achtergrond geschoven.

hoi

Nog een paar daagjes en dan ga je lekker op reis!
Heb je al je reisspulletjes al bij elkaar en lp's niet te vergeten.

We willen je alvast een hele fijne reis wensen en geniet er van!!!!

pieter en sylvia

Back