Nou ik ben benieuwd wanneer en of ik wat van mijn CO hoor. Ga dit weekend maar eens mailen voor informatie of ik wel de goede weg bewandel op dit moment. Zit natuurlijk een beetje in een ongebruikelijke situatie (in ieder geval hier op het forum ongebruikelijk) en er is dan ook weinig informatie te vinden voor als je gepooled bent. Ach ja, gduld is een schone zaak weet ik inmiddels (maar ik wil heel graag weten f ik mijn IELTS test nou wel of niet opnieuw moet doen :grin
.
Inmiddels weten mijn moeder en vriend ook dat ik de draad wel weer een beetje aan het oppakken ben. Vorige week heb ik voorzichtig gezegd dat ik het visum voor de zekerheid maar ging aanvragen en vandaag ook laten vallen dat ik waarschijnlijk wel weg wil, halverwege of eind volgend jaar.
Vorige week reageerde mijn moeder daar wel positief op, althans ze zei wat af te wachten (verstandig, want ik ben soms wat wispelturig). Vandaag gaf ze echter aan het zonde te vinden van het leven dat ik net weer hier heb opgebouwd :|. Dat klonk toch alweer wat minder. Misschien is het huwelijksstress, want ze gaat over 1,5 week trouwen :|
Toch wel jammer, want er zijn maar weinig mensen die de komende tijd zullen weten dat ik het visum toch aan ga vragen en dan is een beetje enthousiasme voor mij wel leuk :lol: Maar goed, de laatste tijd is nogal een tijd van verandering geweest, dus misschien moet ik het even laten en gewoon als mijn visum er is langzaam weer beginnen met inpraten...
Vandaag gelukkig wel van gedachten kunnen wisselen met Chantal (ik heb je mailtje ontvangen, bedankt), altijd leuk om met iemand te kletsen die dezelfde plannen heeft