Catkin's nieuwe weg naar Australië

Ligt alles al klaar om verzonden te worden  :p

Het klinkt inderdaad al of je al weet wat je gaat doen, ik neem aan dat Rob jouw verhaal kon bevestigen van de 120 punten etc etc.

Het geld van een ticket kan je inderdaad beter aan je visum besteden. Mocht je aanvraag wat van je plannen om nog 1,5 jaar in Nederland te blijven onmogelijk maken. Je weet het he, als ik eindelijk dat %$&# visum krijg en ik een plekje heb gevonden, je bent welkom hoor! Enne dat mag gerust wat langer dan een weekje  :wink:, er zit alleen een wel hele grote maar aan.........het is wel Melbourne.

Groetjes Chantal

Hello Catkin ! je geduld is (werd) tergend op de proef gesteld, en mocht je de aanvraag opnieuw indienen binnenkort dan zit er waarschijnlijk nog een frisse hollandsche winter in! Als je m'n posts nagaat zie je dat ook ik opnieuw ben begonnen dit jaar ivm een refuse! (En uiteraard tot op heden nog geen teken van leven mogen ontdekken)Maar anyway goed dat je er toch voor blijft gaan ook al zit het (hoe onredelijk en onterecht ook) tegen. Ene al naar Tarzan geweest? zoek nog gezelschap namelijk!

[quote author=Gerbrand link=topic=5453.msg118597#msg118597 date=1212415672]Ene al naar Tarzan geweest?[/quote] :grin:

Nou... misschien heb jum wel door Scheveningen zien slingeren! maar hij is volgens mij voornamelijk te vinden in het circustheater!

Er was iets met 15,5 had dat nu met het circus theater te maken of zat Bart in de goede richting.... :oops:

Mensen al sla je me dood,!  but anyway, had nog bon van de Appie Hein met tweede voorstelling-Tarzan de musical- gratis ( dat scheelt al gauw 70 euro) maar kwam er net achter dat die actie al afgelopen is (bon niet goed gelezen  :blond:) , dusu..tja wil niet geheel terugkrabbelen altijd wel een leuke voorstelling te zien (voornamelijk in Amsterdam trouwens) dus laat maar weten? :shock:

[quote author=Tekkel link=topic=5453.msg118758#msg118758 date=1212588854]
Hij zou natuurlijk ook in het nachtkastje kunnen liggen :wink:

Bart
[/quote]

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Goeie!

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg118809#msg118809 date=1212670331]
Het was trouwens 16,5 keer. [/quote]

Ben je dan nog een keer geweest of zit er gewoon een bug in mijn geheugen?

Wat ga je nu doen, voor November je visum opnieuw aanvragen??

Ik heb nog een bon liggen als iemand geinteresseerd is......kan hem natuurlijk zo opsturen. Ik ga toch liever naar Evita in Carré.

Hoe was het trouwens bij de Musical Gala? Nog met BN-ners gekletst??

Ik ben altijd geinteresseerd. Ik ga ook naar Evita in Carre (zie Evita zo ongeveer door heel Nederland). Ik ga zelf 6 juli naar Carre, de avondvoorstelling  :up:

Het Musical Awards Gala was erg leuk om eens mee te maken. We hebben wel nog veel bekende menen gespot op de afterparty, maar deze met rust gelaten. Zij hebben ook recht op een rustig feestje. Daarnaast zie ik de belangrijkste (brigitte heitzer, rene van kooten, stanley burleson etc) wel weer bij een musical en daarna bij de artiestenuitgang, hoef ik ze niet te storen bij een feestje.
Gister ben ik nog naar een concert in Landsmeer geweest van muziek vereniging de eendracht. Hier traden Brigitte Heitzer en Rene van Kooten de hele avond op. Erg leuk :up:

Verder heb ik besloten dat ik inderdaad een nieuwe visumaanvraag ga doen. Mijn vertalingen kan ik zo weer krijgen, dus dat is geen probleem (hoeft ook niet opnieuw, waardoor het nu nog geen 25 euro kost om ze weer te bestellen). Ik heb de DIAC gemaild of ik een 2de aanvraag kan doen, maar krijg daar geen antwoord op :x Maar goed, ga er vanuit dat dit kan en dat ze werkervaring in de jeugdpsychiatrie wel goed rekenen, want daarover hebben ze niks gezegd.

Inderdaad ook nooit bericht op mijn vraag (6 mnd geleden) gekregen of aanvraag nogmaals gedaan kon worden, maar de emigratie bureaus en Rob B.
zagen daar geen bezwaar in, dus gewoon maar gedaan!

Dat heb ik inmiddels ook begrepen, dus ga er binnenkort maar weer aan beginnen. Wil eigenlijk in Juli alles weer klaar hebben om de aanvraag te versturen. Gelukkig is het deze keer gewoon wat minder werk en weet ik wat ik moet doen.

Goed te horen dat je een nieuwe poging gaat wagen en deze keer zal het vast wel succesvol zijn!

Ik neem aan dat je in juli je aanvraag online gaat indienen. Mocht je dan nog iets missen, bij online aanvragen heb je officieel 28 dagen de tijd om de benodigde kopieen aan je aanvraag te hangen (elektronisch). Je kunt dus eventueel nadien nog wat toevoegen, het hoeft dus geen belemmering te zijn als je nog iets mist.

Die 28 dagen zijn volgens mij ook wassen neus aangezien ik eind april de Australian values statement nog heb toegevoegd en dat ging zonder problemen.

Nou meid veel succes met je aanvraag!

Chantal

Ik ga 12 juli naar Evita in Carré dus wij zullen elkaar niet treffen.

Ik zie net dat jij evt ook belangstelling had voor de kortingskaart (of begrijp ik het verkeerd) maar ik heb net 5 minuten geleden de code door gemaild naar Gerbrand (misschien toch maar met hem samen gaan dan :wink:)

Succes met de aanvraag......de online versie is een stuk éénvoudiger en korter dus als je de meeste dingen nog hebt van je vorige aanvraag dan moet dit een eitje zijn (wel een hele dure :grin:)

Groetjes Mariette

Inderdaad een duur eitje, maar goed dan hou ik de keuze voor mezelf open.

Ik ga trouwens met gerbrand, dus die kortingscode maak ik nu ook gebruik van haha.

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg119013#msg119013 date=1212919995]
Ik ga trouwens met gerbrand, dus die kortingscode maak ik nu ook gebruik van haha. [/quote]

Je kan er ook niet genoeg van krijgen he??? En voordat er opmerkingen komen....van de musical Tarzan natuurlijk!

Back