[quote author=Catkin link=topic=5453.msg118509#msg118509 date=1212227808]
Dat geloof ik graag, maar toch zou ik er niet hoeven te wonen. Daarnaast moet ik dan naar de regionale gebieden van Tasmanie, niet erg maar ben uberhaupt nog nooit in Tasmanie geweest. Het is dan nog maar ernstig de vraag waar ik terecht kom... Ik hoef niet pese midden in het centrum van een grote stad te wonen, maar in mn uppie emigreren naar de andere kant van de wereld en dan midden in de outback zitten... sjah het is wel een avontuur, maar ik weet niet of ik dara gelkkig van word
[/quote]
Tassie is net als de rest van Australie, inderdaad "aan de andere kant van de wereld", maar echt niet "het eind van de wereld". Er zijn genoeg urbane gebieden te vinden om je niet in the middle of nowhere te begeven.
Regionale gebieden wil echt niet zeggen dat je ver van een State Capital woont. In 40 minuten zit je bijvoorbeeld vanaf Geelong in het CBD van Melbourne, maar toch is dat een plek die als Regional Victoria geldt, en waar veel regionale migranten naar toe trekken.
Tja.. kwestie van alle pro's en con's op een rijtje zetten, en je prioriteiten ordenen. Misschien dat eerst eens doen? Succes met alles!
Groeten Sander
PS: outback op Tassie?