Catkin's nieuwe weg naar Australië

[quote author=tweety link=topic=5453.msg120445#msg120445 date=1214907525]
Ik dacht dat een uittreksel uit het GBA een uniform document was..... de mijne heeft kleur, watermerk en is is vele talen opgesteld. :|

Chantal
[/quote]
Die van ons zijn zwart-wit vodjes, getikt op een ouderwetse typemachien :rotflmao:.
Wel meertalig overigens.

Bart

Ik heb een bevestigingsmail gehad, dat ze alles hebben ontvangen en vanochtend ook dat ik in de skill matching database sta.
Dat is dus in orde.
Verder heb ik mijn vertalingen ook weer ontvangen en ontvang ik waarschijnlijk volgende week mijn uitreksel. Dan heb ik alles om in eerste instantie op te sturen... Ik heb al een mail gehad met de vraag alles op te sturen. Dat doe ik voor het einde van Juli.

Vrijdag komt mn moeder en die neemt alles mee naar huis en scant al mijn documenten. Daarna stuurt ze ze naar mij op. Dan kan ik ze daarna aan mijn aanvraag hangen. Ik heb wel alles binnen inmiddels... Daarna hoef ik alleen nog mn medicals en vog te doen, maar dat doe ik eind van het jaar/ begin volgend jaar. Heb mn visum pas 1 juli aangvraagd dus zal nog wel even duren eer ze het nodig hebben.

:up: Dat gaat goedkomen!

Maar eh medicals en VOG eind van dit jaar......ik neem aan dat je de aanvraag van Gerbrand hebt gezien. Na zijn afwijzing is zijn tweede aanvraag vele malen sneller afgehandeld. Ik bedoel hij heeft zijn aanvraag jan geplaatst en nu al een visum, de mijne begin dec is nog niet eens naar gekeken. Zou er dus maar rekening mee houden dat ze eerder om je medicals en VOG vragen.

Groetjes Chantal

Afhankelijk van de termijn die je jezelf stelt, zou je inderdaad niet tot einde v/h jaar hoeven te wachten! en/maar de kans bestaat dat je niet heel veel tijd hebt om je visa te valideren ivm 1 jaar geldigheid, ook denk ik dat het wel de goede kant op gaat met de efficiency aldaar.

Waarschijnlijk ga ik volgend jaar iig op vakantie naar australie, om mn visum te valideren. Dan kan ik daarna besluiten wanneer ik 'voorgoed' ga. Ik wil wel gaan, maar heb  op het moment geen haast. Misschien ga ik dus iets later dan gepland, hangt een beetje af van hoe alles hier loopt. Volgend jaar iig op vakantie en dan zie ik wel hoe het verder loopt. Als ik eerder moet valideren, ga ik gewoon iets eerder in t jaar op vakantie...
Dus Chantal: volgend jaar iig een drankje in melbourne... Al is t maar in mn vakantie. En daarna plan ik de rest wel. Nu maar eerst wachten op mn visum :up: (ennuh chantal: nog maar even en dan mag je al, ben helemaal niet jaloers hahaha)..

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg121458#msg121458 date=1216040670]
Dus Chantal: volgend jaar iig een drankje in melbourne... Al is t maar in mn vakantie. En daarna plan ik de rest wel. Nu maar eerst wachten op mn visum :up: (ennuh chantal: nog maar even en dan mag je al, ben helemaal niet jaloers hahaha)..
[/quote]
Ook ik kan niet wachten, zit al 2,5 maand bij mijn ouders......... schatten, maar ik wil nu wel weer mijn eigen ding.
Gezellig een drankje in Melbourne! Maar als ik mijn visum en een eigen plekje heb mag je ook rustig komen logeren hoor!

Groetjes Chantal

:up: Na dat drankje blijf ik dan ook logeren haha.  :up: Wil toch 2 a 3 weken naar ozzie volgend jaar. Vieren dat ik mijn visum heb (hmm, hier ben ik eerder vanuit gegaan  :lol:).

Nou mijn documenten worden morgen gescand en naar me toe gemaild. Dan kan ik ze dus morgen gelijk aan mijn aanvraag hangen. Ben benieuwd. Dan is het alleen nog wachten (en natuurlijk mijn VOG en medicals ooit doen/ aanvragen).
Ben benieuwd hoelang het gaat duren eer ik iets hoor.

Ik heb net al mijn documenten gemaild (mijn wachtwoord werkte niet, dus kon ze er net zelf aanhangen).
Als het goed is hebben ze nu alles, behalve mijn VOG en Medicals. Ik hou het in de gaten. Het was even werk, maar het scheeld wel weer een hoop courierskosten.
Als ik in december nog niks gehoord heb ga ik eind van het jaar/ begin volgend jaar mijn medicals doen en VOG aanvragen... Wil daar niet te snel mee komen...

He een wachtwoord dat niet werkt??? Ik heb nog even gekeken of ik nog steeds documenten kan uploaden, dat kan dus nog.....mijn wachtwoord werkt dus nog prima. Helaas voor mij want dat betekend dat er echt nog niemand naar mijn aanvraag heeft gekeken.

Mocht je een bevestiging willen dat ze ook daadwerkelijk je documenten hebben ontvangen neem dan even contact op via http://www.immi.gov.au/contacts/forms/gsm/post.htm
Je krijgt dan wel zo'n standaard mailtje terug maar je weet in elk geval wel of jouw mailtje goed is aangekomen.

Groetjes Chantal

Ik heb een standaard mailtje ontvangen waarin staat dat ze de documenten hebben ontvangen. Helaas voor mij worden ze niet aan mijn online aanvraag gekoppeld (dat ik het kan zien) zoals ik nu begrijp, maar hoor ik dus pas echt of alles ged is gegaan als eenCO erna gaat kijken.
Verder zal ik wel een fout password hebben ingevuld, maar alles wat het kon zijn heb ik maar geprobeert (toen degene waar ik zeker van was het niet deed). Helaas zonder resultaat. Ach zo kon het ook.

Ach je mist er ook niets aan.....ook ik zal pas merken of het goed is gebeurd als er een CO naar kijkt  :wink:

Kunnen er niet wat mensen solliciteren naar de functie van CO, dan word alles wat sneller verwerkt, ze hebben lijkt wel een personeels te kort! :grin:

Dat wachtwoord moet een nummer zijn waar ook letters in voorkomen en staat als referentie bij te betalingsbewijs. Heb het zelf de eerste keer ook 3x moeten overtikken voor het goed was, snapte er niets van. Nu geen problemen meer, maar nogsteeds aan het wachten.. :-(

[quote author=Sacha link=topic=5453.msg121979#msg121979 date=1216578094]
Kunnen er niet wat mensen solliciteren naar de functie van CO, dan word alles wat sneller verwerkt, ze hebben lijkt wel een personeels te kort! :grin:

Dat wachtwoord moet een nummer zijn waar ook letters in voorkomen en staat als referentie bij te betalingsbewijs. Heb het zelf de eerste keer ook 3x moeten overtikken voor het goed was, snapte er niets van. Nu geen problemen meer, maar nogsteeds aan het wachten.. :-(
[/quote]

Ik had in het begin ook problemen met dat nummer. Totdat ik erachter kwam dat die 0 ( nul) een o ( letter was ).  :oops: Het was bijna niet te onderscheiden , het verschil :lol:

Ramon

[quote author=Sacha link=topic=5453.msg121979#msg121979 date=1216578094]

[/quote]

Ik zal eens kijken, maar in rinciepe heb ik erg weinig meer aan, omdat ik alles gemaild heb. Ach het is nu afwachten. Zal nog wel even gaan duren, maar ga voorlopig toch nog niet weg, dus heb geen haast! Ik ga gewoon geduldig wachten  :grin: :wink:

Altijd dat lange wachten he... Succes weer! Denk dat het wel scheelt dat je geen hasst hebt met weggaan nietwaar?

Back