Catkin's nieuwe weg naar Australië

Vandaag weer de eerste stap gezet naar een eventuele omzetting van mijn skilled independent aanvraag naar een state sposnorship voor victoria. Hiervoor heb ik een positieve skills assessment nodig in Social Work. Vandaag heb ik mijn alle documenten voor een Social Work assessment naar het AASW gestuurd, in de hoop dat hier een positieve beoordeling uitkomt. Ik acht die kans zo ongeveer 50/ 50. De beoordeling zal zo ongeveer 8 weken in beslag nemen, dus ik hoop binnen 10 weken (inclusief verzenttijd) wel iets te weten.
Ben wel blij dat het me is gelukt alles voor mijn vakantie op orde en verzonden te hebben en aangezien ik zondag op vakantie ga is me dat net gelukt. Nu maar weer even afwachten.

Goed gedaan!!
Nu maar afwachten..
Ik hoop voor je dat het gaat lukken.
Eerst maar lekker op vakantie  :beach:, geniet ervan.

groetjes Jenny

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg136934#msg136934 date=1239967274]
aangezien ik zondag op vakantie ga is me dat net gelukt. [/quote]
Als je nou een beetje op tijd naar Schiphol komt, zien we elkaar nog even :grin:
Of houden het toch maar op de "Cappucino Strip", over 1,5 jaar?

We hopen dat je nieuwe skills assesment gaat lukken, het wordt nu wel eens tijd.

BaMiBo

[quote author=Tekkel link=topic=5453.msg136942#msg136942 date=1239969874]
[quote author=Catkin link=topic=5453.msg136934#msg136934 date=1239967274]
aangezien ik zondag op vakantie ga is me dat net gelukt. [/quote]
Als je nou een beetje op tijd naar Schiphol komt, zien we elkaar nog even :grin:
Of houden het toch maar op de "Cappucino Strip", over 1,5 jaar?

We hopen dat je nieuwe skills assesment gaat lukken, het wordt nu wel eens tijd.

BaMiBo
[/quote]
Dank je. Maar volgens mij vertrokken jullie, in vergelijking met mij, wel heel erg vroeg  :grin:

Heel veel succes! Het mag inderdaad wel es..

En fijne vakantie  :cool: waar ga je heen?

:up:
Marika

Hoop echt voor je dat het lukt. Volgens mij ben jij degene op het forum die wel de meeste tegenslag heeft gehad! dus  :up: en veel plezier in afrika (toch?)

[quote author=Marika link=topic=5453.msg136951#msg136951 date=1239971879]

En fijne vakantie  :cool: waar ga je heen?
[/quote]

Ik ga een 24daagse kampeerrondreis maken door Zuid Afrika, Namibie, Botswana en Zambia  :cool:

en veel plezier in afrika (toch?)
Ja dus  :up:

Super!
Mijn hubbie heeft z'n roots in Afrika (west), dus als je daaroverheen vliegt doe ze dan maar de groeten :lol:
Fijne tijd daar!!

:smile:
Marika

Hee Femke, als je nog op het forum komt voor zondag... :

Heeel veeel plezier en  :beach: :surfer:  :happysun:  en zo allemaal. Ik hoop dat je veel mooie beesten treft ( big 5 ?)
Dat je visa moeite maar beloond mag worden duim duim duim  :up:

Groetjes Ingrid

Fijne vakantie Femke!

Enne even helemaal niet aan een visum denken dan komt het vast goed!
Mail je wel even als je terug bent. Mijn ticket is inmiddels geboekt en heb vast nog wel wat te melden.

Groetjes Chantal

Hallo Femke,

Als je dit leest heb je vast een fijne vakantie achter de rug.

Ik hoop zo voor je dat je een positief assesment terug zal krijgen.

Groetjes,
Kathren

Hoi Femke, tis alweer een tijdje geleden dat ik me op Xpdite bevindt!

Heel veel succes met Social Work skills assessment. Zoals je je misschien nog weet te herinneren heb ik ook de opleiding SPH gedaan, hebben zelfs een hele tijd terug nog info aan elkaar doorgestuurd! Ik ben echter als Welfare Worker beoordeeld! Niet als Social Worker. Maakt dat voor jou iets uit? Kweet dat als je niet als Soc. Worker wordt geassessed, de aanvraag kosteloos door wordt gestuurd naar Welfare Work. En ik ben nu als Klasse assistente aant werk op een prive jongens school voor kids met leer/gedrags moeilijkheden in Perth, toch ook niet altijd makkelijk te bestempelen als soc/ of welfare work? (dunne scheidingslijn). Awel, heel veel succes doorsetster!!! Ik heb toendertijd veel kontakt gehad met ene John Nugent, via de skills assessment voor Social Work en die vond ik erg behulpzaam en meegaanbaar. Misschien goede tip? Heel veel succes nogmaals! Heel veel grts, marieke

[quote author=mariekske link=topic=5453.msg137131#msg137131 date=1240239095]
Hoi Femke, tis alweer een tijdje geleden dat ik me op Xpdite bevindt!

Heel veel succes met Social Work skills assessment. Zoals je je misschien nog weet te herinneren heb ik ook de opleiding SPH gedaan, hebben zelfs een hele tijd terug nog info aan elkaar doorgestuurd! Ik ben echter als Welfare Worker beoordeeld! Niet als Social Worker. Maakt dat voor jou iets uit? Kweet dat als je niet als Soc. Worker wordt geassessed, de aanvraag kosteloos door wordt gestuurd naar Welfare Work. En ik ben nu als Klasse assistente aant werk op een prive jongens school voor kids met leer/gedrags moeilijkheden in Perth, toch ook niet altijd makkelijk te bestempelen als soc/ of welfare work? (dunne scheidingslijn). Awel, heel veel succes doorsetster!!! Ik heb toendertijd veel kontakt gehad met ene John Nugent, via de skills assessment voor Social Work en die vond ik erg behulpzaam en meegaanbaar. Misschien goede tip? Heel veel succes nogmaals! Heel veel grts, marieke
[/quote]

Volgens mij moet femke die Social Work assesment hebben voor haar visum, omdat dat beroep op een state sponsored lijst staat (en wellfare work niet).

Veel plezier op vakantie Femke!

Mijn vakantie is geweldig. We hebben een leuke groep (15 mensen) en we zien erg veel. Zuid afrika was erg mooi, maar voornamelijk namibie was geweldig. Was dan ook maar 5 dagen in zuid afrika en we zijn bijna 2 weken in namibie geweest. Vandaag zijn we aangekomen in botswana. Morgen vertrekken we naar de delta, in uitgeholde boomstammen. Hier is geen electriciteit, dus lekker primitief. We hebben erg gelukg gehad met wild spotten; veel jonge dieren ook. We hebben veel leeuwen gezien (ook welpjes), olifanten, zebra's, giraffen, cheetah, luipaard, hyena's etc. Alles van zeer dichtbij. Heb al heel wat foto's gemaakt en erg veel gezien.
Ik zal; een uitgebreid verslag typen als ik thuis ben.
:grin: Nu over een hgalf uurtje naar de campsite hier in Maun en dan lekker relaxen in de avond aan het kampvuur.
Verder heb ik bericht gehad van de aasw.l Ze hebben mijn spullen ontvangen. Moet echter nog wel wat sturen helaas. Daar maak ik me wel druk om als ik weer in nederland ben.

Inderdaad! Nu eerst nog even genieten van je wel verdiende vakantie! Zo je verhaal te lezen is het geweldig!! Enjoy the next couple of days!

Klinkt als een super vakantie, ben erg benieuwd naar de foto's! Geniet er maar nog even lekker van!

Hey vakantieganger,

Goed te horen dat het zo geweldig bevalt! Ja wat anders aan je hoofd dan je Australie plannen en dan toch omdat je het niet kan laten tijdens je trip Xpdite bezoeken, moet niet gekker worden  :wink:
Hoeveel plakboeken gaan we in December bekijken  :grin:

Laat maar even weten of je nog hulp nodig hebt voor die STNI aanvraag. Heb geen elektronische versie van mijn aanvraag voor Victoria maar heb nog wel een hard kopie opgeduikeld.

Groetjes Chantal

Hey allemaal,

Helaas ben ik vandaag alweer in Nederland aangekomen. Ik heb een geweldige tijd gehad in afrika. De groep was, over het algemeen, super en ondanks wat tegenslagen (kwijtgeraakte bagage van iemand, 4 mensen die naar een dokter moesten wegens misselijkheid en buikkrampen en iemand die 2 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen met malaria), was het een geweldige reis en een super ervaring. Niemand had dan ook zin naar huis te gaan! We hebben veel gezien en tot het laatst toe ontzettend genoten. De reis is afgesloten bij de Vic falls, dus een erg spetterende afsluiting.
Ik heb helemaal geen zin om weer thuis te zijn en het allerdaagse leven te beginnen, maar dat moet toch.

Hee Catkin,
Mooi dat je reis zo leuk is geweest!!
Voor ons ook wel leuk dat je weer terug bent hoor. Mis je leuke berichtjes op het forum  :up:
Over 2 dagen weet je al weer niet meer wanneer de laatste keer was dat je op vakantie bent geweest.. Life goes on .. Helaas  :lol:

Back