Hey Chantal,
Ja ik heb het op een rijtje. Ik moet voor Victoria een formulier invullen online (omdat je dit kan saven, heb ik dat alvast gedaan, zodat het alleen nog verstuurd moet worden), inclusief je skills assessment en een resume. Mijn skills assessment krijg ik ook online, zodat deze ook meegezonden kan worden. Buiten mijn skills assessment staat alles al klaar om verzonden te worden. nResume is geschreven en heb nog steeds de ingescande kopieen van mijn diploma.
Je moet ook opschrijven of je familie, vrienden of iets dergelijks in de staat hebt wonen, dus ik heb je er al bijgeschreven :wink:
Nu alleen het belangrijkste; een positieve skills assessment. Ik vrees er toch wel voor, maar zie het wel. Kan er toch niks meer aan veranderen. Verwacht volgende week ergens de uitslag, dus ben benieuwd.
Als mijn skills assessment positief uitvalt wil ik ook zsm mijn aanvraag omzetten in een subclass 176, zodat alles gewoon zsm geregeld kan worden. Het zou ideaal zijn als ik in november mijn visum heb, dan kan ik per februari ontslag nemen en in januari/ februari vertrekken!!!
Maar loop te hard van stapel, want voor hetzelfde geld is de uitslag van mijn assessment negatief en dan wordt het nog lang, lang wachten.
Ik heb diac nogmaals gemaild met de vraag of ze in ieder geval niet kunnen zeggen of het langer of korter dan een jaar gaat duren. Ik ben nu al zolang bezig en wacht met deze aanvraag ook alweer bijna een jaar! Ze zullen me wel erg ongeduldig vinden :|
Verder bedankt aan iedereen die zo meeleeft. Hopelijk heeft het ook nog wat effect en heb ik binnenkort eindelijk wat positiefs te melden. Wordt er zo langzamerhand een beetje moedeloos van.