[quote author=tweety link=topic=5453.msg140525#msg140525 date=1245117457]
Mijns inziens is het gewoon een beroep dat op de lijst moet staan en als je aan alle criteria voldoet voila daar is die dan. Wat ik je wel mee kan geven om even achter je state sponsorship aan te zitten.
[quote author=Catkin link=topic=5453.msg140495#msg140495 date=1245076642]
Je moet ook opschrijven of je familie, vrienden of iets dergelijks in de staat hebt wonen, dus ik heb je er al bijgeschreven :wink:[/quote]
Hmm iets dergelijks, wat is dat?
Bij de weg mooi als je in Jan/feb wilt komen, heb ik gelijk iemand in mijn huis als ik in maart weer naar Nederland ga :wink:
Enne ongeduldig? Nee hoor dat hele visum proces is nou eenmaal zenuwslopend en dan 2 keer dat is bijna te veel van het goede!
Succes met wachten.
Chantal
[/quote]
Ja het probleem wordt hem nou juist een beroep dat op de lijst staat. Ik zie namelijk niet op tegen het aanvragen van een state sponsorship. Zodra mijn skills assessment voor Social Work positief bevonden wordt, zie ik eigenlijk geen problemen meer... Maar dit is even een lastig punt, aangezien de meeste mensen met een SPH diploma door worden gestuurd van de AASW, naar de AIWCW, omdat ze vinden dat het Welfare Work en geen Social Work is en laat Welfare Work nou net nergens op een in demand list staan, waardoor ik alleen iets heb aan een assessment voor Social Work qua State Sponsorship.
Iets dergelijks zijn trouwens gewoon mensen die je kent. Stond een heel rijtje waaruit je kon kiezen. Maar ik heb jou even neergezet bij Friend. Wie weet helpt het nog als ze zien dat je iemand kent in de staat!!!
Ow en ik kom wel op je huis passen hoor. Geen probleem...
Inderdaad zijn 2 van deze processen gewoon bijna niet meer te doen, zeker nu het allemaal zo onzeker is en lang duurt. Echter vraag ik me af of DIAC daar rekening mee houdt, die worden mijn mails waarschijnlijk gewoon een keer zat :shock: Maar ik vind eigenlijk dat ze mijn aanvraag gewoon snel moeten afhandelen. Ben immers al bijna 3 jaar bezig. Motivatie genoeg zou ik zeggen.