Catkin
XPdite Sponsor
Ik heb GEEN positieve assessment gekregen voor Social Work. Ik zou nog een 1 jarige opleiding in australie moeten volgen. Dit houdt in dat Ik NIET op een State Sponsorship weg kan en moet wachten op mijn skilled independent. Hier ben ik al een jaar op aan het wachten, maar dit zal nog wel minimaal nog een jaar duren... Ik wil heel graag volgend jaar weg, maar op dit moment zit er niets anders op dan hopen dat mijn skilled independent snel zal worden beoordeeld. Echter sta ik op geen enkele lijst en ook al wacht ik al een jaar, zal het toch niet
snel gaan. Mijn streven Januari volgend jaar zal ik dus wel niet gaan halen.
En dan mag ook even gezegd: Ik heb het even echt helemaal met dit emigratie gedoe gehad. Ben nu al 3 jaar bezig en het zit gewoon allemaal tegen. Ik had zo gehoopt op begin volgend jaar vertrekken en dat is nu ook weer mislukt! Weet het geloof ik even niet meer... Het feit dat mijn beroep als Welfare worker een 60 punten beroep is en ze veel functies hebben voor mij, ook gezien mijn werkervaring (social en welfare werk overlappen behoorlijk) maakt dus allemaal niks uit. Het is nog maar de vraag of ik volgend jaar al uberhaupt weg kan. Bij de DIAC doen ze geeneens uitspraken meer over hoelang het zou kunnen duren.
snel gaan. Mijn streven Januari volgend jaar zal ik dus wel niet gaan halen.
En dan mag ook even gezegd: Ik heb het even echt helemaal met dit emigratie gedoe gehad. Ben nu al 3 jaar bezig en het zit gewoon allemaal tegen. Ik had zo gehoopt op begin volgend jaar vertrekken en dat is nu ook weer mislukt! Weet het geloof ik even niet meer... Het feit dat mijn beroep als Welfare worker een 60 punten beroep is en ze veel functies hebben voor mij, ook gezien mijn werkervaring (social en welfare werk overlappen behoorlijk) maakt dus allemaal niks uit. Het is nog maar de vraag of ik volgend jaar al uberhaupt weg kan. Bij de DIAC doen ze geeneens uitspraken meer over hoelang het zou kunnen duren.