Catkin's nieuwe weg naar Australië

Zo woensdag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Het was een gezellige, doch nog wel drukke dag. Ik moet zeggen, dat ik toch wel blij ben dat het werk erop zit. S avonds ben ik met een vriendin naar Love me Tender geweest en daar heb ik afscheid van alle vele theaterbezoekjes genomen. Gister kwam mn moeder me helpen met het inpakken van de laatste dingen. S avonds heb ik haar ook nog meegenomen naar Love me Tender en dat was dan echt de laatste show, voorlopig, in Nederland. Een van de hoofdrolspelers had ik de dag ervoor al gedag gezegd, dus dat hoefde niet meer te gebeuren. Nou zit ik dus bij mijn moeder en haar man voor de komende 9 dagen. Morgen is mijn afscheidsfeestje en uiteindelijk komt bijna iedereen die ik heb uitgenodigd, dus het zal gezellig druk worden...

Hoe voelt het nou Femke, dat je geen werk meer hebt,geen huisje en al die afscheidjes die je moet doen?
Veel plezier morgen! Of moet ik zeggen succes? ( lijkt me echt niet leuk! )

Good luck Fem!!
All the best in Nieuw Zeeland, en hopelijk hoor je snel meer over je ozzie visum.

Ik heb er eigenlijk wel zin in... Tuurlijk is het jammer dat je veel mensen lange tijd niet zal zien. Maar dit is wel het moment waar je al die tijd al mee bezig bent. Daarnaast vind ik het afscheid op chiphol veel erger dan het feestje morgen.
Misschien vreemd, maar mijn laatste theaterbezoekje vond ik lastiger dan het feestje morgen. Maar dat komt ook door alle geweldige herinneringen die daar liggen.

Thanks!! Leuk om allemaal bij te kunnen houden.
Voor mij is het nog 15 daagjes.. Ben totaaaaal nog niet zenuwachtig.. Maar misschien dat dat volgende week komt?
huh.gif
grin.gif

Yes! Het aftellen is nu echt begonnen. Meid, geniet van je laatste dagen met familie en vrienden en veel plezier in Nieuw Zeeland!

Groetjes, Chantal

Ja het is nu nog maar 7 dagen... Gister afscheidfeestje gehad. Was erg gezellig. Vandaag mijn hele huis leeggeruimd. Morgen lekker niks doen.

Goh Cat, dat schiet lekker op!
Succes met aftellen... :lol:

Heb je nog steeds niks van je SS-WA gehoord?
Wat zijn ze langzaam zeg, ik vrees het ergste voor ons.
Hoe schat jij je kansen in?

:up: Marie

Het gaat nu inderdaad snel. Deze week lekker niet al teveel gepland. Vorige week was het echt super druk, met werken, 2 keer naar een musical, afscheidsfeestje, huis leegruimen etc etc.
Deze week alleen woensdag nog een laatste keer met mn kat knuffelen en donderdag naar Den Haag om me uit te schrijven en om nog wat laatste dingen te kopen (heb nog een bijenkorf bon en nog een bever zwerfsport bon).
Mijn afscheid was zoals ik schreef leuk. Er zijn rond de 30 mensen gekomen en ik ben schandalig verwent. Het meest originele cadeau heb ik van een vriendin gehad die mijn moeder en man en broer en schoonzus en mij als fotootjes heeft laten drukken op een ketting. Verder wat nederlandse versiersels gehad die ligt zijn en makkelijk meekunnen, tijdschriften voor in het vliegtuig, wat hangertjes voor aan een ketting of armband (van dingen die ik altijd samen met een vriendin deed), een reis EHBO setje etc.

Wat betreft West Australie, duurt het inderdaad lang. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van. Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een State Sponsorship. Er zijn nu zoveel mensen die er een aanvragen dat ik denk dat er wel mensen zijn die er eerder voor in aanmerking komen. Ik heb wel steeds wat (rond de 20) vacatures gestuurd, hopelijk is dat voldoende. Natuurlijk nog meer bewijs gestuurd... We gaan het zien (ooit dan).

Wat een leuke kadootjes heb je gekregen Femke. Was het een beetje verdrietig feestje,of hebben jullie toch gewoon lol gemaakt? ( ik heb nog geen idee hoe dat zal zijn, dus probeer me een voorstelling van te maken, nou ligt het natuurlijk bij de een wat anders dan bij de ander.... )

Nog maar 6 daagjes.... :plane: Whoeooeee :lol: :happysun:

Het was voornamelijk erg gezellig. Dan komt het wel ineens dichtbij en merk je dat je ook veel dingen zult gaan missen. Toch was het gewoon een gezellig feestje, niet verdrietig ofzo.

Back