Het gaat nu inderdaad snel. Deze week lekker niet al teveel gepland. Vorige week was het echt super druk, met werken, 2 keer naar een musical, afscheidsfeestje, huis leegruimen etc etc.
Deze week alleen woensdag nog een laatste keer met mn kat knuffelen en donderdag naar Den Haag om me uit te schrijven en om nog wat laatste dingen te kopen (heb nog een bijenkorf bon en nog een bever zwerfsport bon).
Mijn afscheid was zoals ik schreef leuk. Er zijn rond de 30 mensen gekomen en ik ben schandalig verwent. Het meest originele cadeau heb ik van een vriendin gehad die mijn moeder en man en broer en schoonzus en mij als fotootjes heeft laten drukken op een ketting. Verder wat nederlandse versiersels gehad die ligt zijn en makkelijk meekunnen, tijdschriften voor in het vliegtuig, wat hangertjes voor aan een ketting of armband (van dingen die ik altijd samen met een vriendin deed), een reis EHBO setje etc.
Wat betreft West Australie, duurt het inderdaad lang. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van. Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een State Sponsorship. Er zijn nu zoveel mensen die er een aanvragen dat ik denk dat er wel mensen zijn die er eerder voor in aanmerking komen. Ik heb wel steeds wat (rond de 20) vacatures gestuurd, hopelijk is dat voldoende. Natuurlijk nog meer bewijs gestuurd... We gaan het zien (ooit dan).