Catkin's nieuwe weg naar Australië

Hej Femke,

Je gaat bijna beginnen aan je nieuwe start. Spannend!

Jammer dat er nog geen uitzicht is op een doorstart naar Oz. Maar de gezegde 'de aanhouder wint' is er niet voor niets. Gaat je lukken. :up:

Succes, sterkte en veel plezier met de laatste loodjes.

XX
Kathren

Vandaag maar gereageerd op een aantal advertenties voor shared accomodation! Moet er toch op zn minst wel eenstje bijzitten die wat is. Zou fijn zijn als ik na de kiwi cowboy cursus ook vrij snel woonruimte heb. Verder heb ik ook een sollicitatie de deur uit gedaan. Voor werken met mensen met een verstandelijke beperking en een autistische stoornis. Ze hebben zowel part tima, als full time en casual mensen nodig, dus wellicht dat ik daar iets kan betekenen. Ook heb ik het theater gemaild dat als ze iets te doen hebben voor me, ik daar graag wil werken. Zo begint het allemaal toch te lopen! Ik hoop dat ik in nieuw zeeland gewoon snel een beetje alles op de rails heb, dat ik mn leven daar een beetje kan starten (hoe lang ik dan ook daar zal zijn, gezien het tempo waarop australie werkt, zal dat wel even kunnen zijn).

Dat doe je hardstikke goed Femke!
Dat je dan weet dat je je leuk kunt bezig houden, je kunt het maar vast geregeld hebben.Jij bent erg goed in regelen heb ik door :up:
Als je vanuit gaat dat je een jaar in NZ blijft, dan kun je je daar op in stellen.En dan hebben ze in Australie de tijd om jou je visum te geven

Hey Femke,

Schandalig van ons, we hebben jou een beetje uit het oog verloren...
Maar net hebben we toch even alles door gelezen van de laatste maanden. Dus Australie schiet niet echt op.... Tsja, bekend verhaal. lang leve de burocratie..... van het ene kastje naar de andere muur en maar wachten.

Maar gelukkig bijna je eerste stap richting de andere kant van de wereld. Succes met de laatste dagen en hopelijk hoor je snel iets uit Australie.

Cheers and see ya soon!

Inmiddels ook wat sites opgezocht waar je fietsen kan kopen (voornamelijk sportfietsen, zoals moutainbikes). Lijkt me wel makkelijker en uiteindelijk wellicht goedkoper, dan steeds alles met het openbaar vervoer. Daarnaast hoef ik dan ook niet lid te worden van een fitness (alhoewel ik wel wil gaan kijken of ik broadway dans wil gaan doen, eens per week).

Geen idee (volgens mij niet), maar mijn toneel workshop is bijv al buiten het centrum... Ik weet niet of ik daar overigens op de fiets naar toe ga, aangezien ik dan om 22.00 nog alleen terug moet fietsen, zo'n half uur.
Verder lijkt het me gewoon leuk en goed om wat extra te bewegen... Hier deed ik immers altijd veel aan fitness.

Is ook zo, en wie weet wat/wie je allemaal tegenkomt in de fitness :wink:
Kun je nog altijd als je vrij bent een stukkie gaan fietsen... :bike:

Heb net je blog ontdekt, en ga je zeker in de gaten houden.
Via het forum, maar zeker ook via je blog :blahsmiley:

Vandaag had ik een mailtje in mn mailbox dat op 20 januari de brief met de uitslag van mijn state sponsorship is toegestuurd! Jammer dat ze de uitslag dan niet vermelden in de mail (zou dat slecht nieuws beteken). Ik verwacht het dus elk moment binnen te krijgen...

Hoi Catkin,
Dat werd wel een keer tijd he! Dat ze de uitslag niet in het mailtje zetten betekent volgens mij niks. Zo ging het ook met mijn skills assessment: 'hij gaat vandaag op de bus'. Verder zeggen ze niks maar nu weet je dat je obsessief de postbode in de gaten kunt gaan houden...
Ik hoop dat het gewenst nieuws is!
[Edit: waarom zie je een tikfout altijd pas als je op 'Save Changes' klikt?]

Oh spannend! Godsimikke het zou eigenlijk fijner zijn geweest als je het niet van te voren wist dat het onderweg is toch? Nu zit je natuurlijk kei in spanning.
Nou hier komt ie weer : :up:

Spannend spannend spannend!!
Die brief moet dus zeker vandaag/morgen/overmorgen aankomen.
Ik duim voor je!
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif

Wij duimen ook :up: :up: :up: :up: :up: :up:
Kunnen we dan eindelijk een bakkie op de Cappucino Strip gaan plannen?

Bart, Miranda en Boris

Hier er ook nog een aantal :up: :up: :up: 20 Januari.. dat houdt in dat ie al een paar dagen onderweg is.. Duurt meestal een week toch?? IK hoop het zo voor je!!

Hij heeft nog twee dagen, anders leest mn moeder het eerder dan ik, omdat ik dan al in nieuw zeeland zit... En nee, gek genoeg lig ik niet obsessief voor de brievenbus. Ik zie het allemaal wel. Ben nu vooral bezig met nieuw zeeland, het afscheid hier etc.

Zou toch wel fijn zijn als hem zelf open kunt maken...
Whaah, spannend hoor.

Enne, nog maar 2 nachtjes :lol:

Hoe laat vlieg je eigenlijk?

Hadden ze die uitslag niet 1 week eerder op de post kunnen doen?
Een goede vlucht en succes bij het afscheid op schiphol.

Veel plezier in Nieuw Zeeland en tot in Australie!

Chantal :later:

Back