Vanmiddag komt een van mijn huurbazen kijken voor het internet, maar ik verwacht er weinig van. Gelukkig heeft de bibliotheek van scheveningen gratis wifi internet, dus daar zit ik nu. Even mail checken (nee geen reactie van de overheid van west australie, maar vannacht droomde ik ook dat ik een brief kreeg en geen mail) en andere dingen doen. Wel ideaal in deze omstandigheden. Morgen de laatste keer sauna met een vriendin van me en de dagen erna moet ik weer werken en kan ik daar dus even op internet. Maar hopelijk heb ik vanavond internet
Het begint nu zeker op te schieten. Steeds meer verhuisdozen staan volgepakt (duidelijke paklijst chantal, heel erg bedankt). Alle laatste dingen staan nu te gebeuren. Soms zie ik al iemand voor het laatst. Volgende week begint eigenlijk al het echte afscheid, daar ik volgende week maandag voor de laatste keer naar toneel ga en ik volgende week vrijdag (15 januari) mijn afscheidsfeestje vier voor collega's. Ik vertrek ook gewoon deze maand nog.
Soms is dat dan toch wel even erg dichtbij, maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in! Ondanks wat er soms op mijn aftel kalender staat (hoge temperaturen en een verhaal wat kaas beter maakt dan een kiwi :lol:. Ik heb vrienden met erg veel fantasie merk ik weer). Ook komen er steeds meer reacties van mensen die wel of niet op mijn afscheidsfeestje komen, maar volgens mij loopt het best vol.
Nou ik ga zo afsluiten, moet ook mn rijbewijs nog aanvragen (loopt binnenkort af) en om 14.00 komen ze weer kijken voor mn internet. Dus tot vanavond, of anders wip ik woensdga op mn werk weer ff langs op de site!!!