Catkin
XPdite Sponsor
Het is vreemd dat ik 2 dagen geleden bezig was met van alles, behalve mijn emigratie plannen van 7 jaar terug en dat je door 1 mailtje weer volledig in de hele procedure gegooid wordt. Omdat ik helemaal niet meer gerekend had op een mailtje dat ik een CO zou hebben en informatie moest toesturen, ben ik helemaal niet met alle veranderende procedures bezig geweest. Nu heb ik ineens 28 dagen om informatie aan te leveren en moet ik dus weer van alles gaan lezen en uiteindelijk regelen. Dus nu zit ik ineens weer in een hele emigratie procedure die ik voor mijn gevoel had afgesloten. Helaas brengt zo'n mailtje wel onrust met zich mee. Schijnbaar was ik niet zo ver om te zeggen: ik blaas de hele procedure af. Door een mailtje, komt er een droom terug, waar ik niet meer van durfde te dromen, maar die nu akelig dichtbij komt.
Dus vanmorgen de panelarts in Amsterdam gebeld en als het goed is wordt ik vandaag terug gebeld voor een afspraak. Daarna naar het gemeentehuis geweest voor de aanvraag van een VOG en nu braaf een formulier 929 aan het invullen voor het veranderen van mijn paspoort en persoonsgegevens. Nog informatie opvragen bij mijn moeder, over alle geboortedata en informatie over mijn familie en stief familie voor form 80 en volgens mij is dan alles voor de visum aanvraag geregeld. Dat moet binnen 28 dagen lukken dus.
Heerlijk zo mijn leven weer overhoop. Ik geloof dat het bij mij niet rustig kan gaan .
Dus vanmorgen de panelarts in Amsterdam gebeld en als het goed is wordt ik vandaag terug gebeld voor een afspraak. Daarna naar het gemeentehuis geweest voor de aanvraag van een VOG en nu braaf een formulier 929 aan het invullen voor het veranderen van mijn paspoort en persoonsgegevens. Nog informatie opvragen bij mijn moeder, over alle geboortedata en informatie over mijn familie en stief familie voor form 80 en volgens mij is dan alles voor de visum aanvraag geregeld. Dat moet binnen 28 dagen lukken dus.
Heerlijk zo mijn leven weer overhoop. Ik geloof dat het bij mij niet rustig kan gaan .