Catkin's nieuwe weg naar Australië

Mijn policy clearance en form 80 zijn ook opgestuurd. Het enige wat ik nig hoef te doen is de medische keuring, aanstaande donderdagochtend!

Tot nu toe wel! Donderdag om 9.00 heb ik de medische keuring. Als dat hetzelfde inhoud als in 2007, dan komt het denk ik wel goed!
Moet ik nog vragenlijsten invullen voor die keuring? In 2007 moest dat nl wel...

Tot nu toe wel! Donderdag om 9.00 heb ik de medische keuring. Als dat hetzelfde inhoud als in 2007, dan komt het denk ik wel goed!
Moet ik nog vragenlijsten invullen voor die keuring? In 2007 moest dat nl wel...

Ik meen van niet.

Hij stelde wat vragen en vulde een lijst in. Misschien moest jij die toen zelf invullen?

Ik heb de keuring vorige week gedaan, hoefde niets in te vullen, dat deden zij. Je hoeft alleen daarheen, paspoort en pinpas mee en klaar is Kees....

De keuring moet door een speciale panelarts uitgevoerd worden. Dar is er nog maar een van in Nederland (Amsterdam). Sommige mensen wijden uit naar Brussel geloof ik. Totale kosten zijn volgens mij rond de 250 euro!

:up: Thanks Sacha!

Alhoewel! Na 5,5 jaar was het bijna makkelijker leven zonder de keuze. Het was gewoon zo, daar pas je je in die tijd wel op aan. Soms vraag ik me af of het feit dat ik nu wellicht een keuze ga krijgen (geloof het pas na de GRANT), niet alles een stuk gecompliceerder maakt :confused::cool:! But hey, zo is er altijd wel wat hè ;)!

Natuurlijk maakt dat het het feit dat je straks waarschijnlijk kan gaan kiezen alles gecompliceerder, maar wel een leuke uitdaging en die ga jij nooit uit de weg :)

Catkin, ben vorige week eens op pagina 1 begonnen met het lezen van je visum-verhaal. Ik vind dit het meest bizarre en bijzondere verhaal op dit forum! Hierdoor realiseer ik me eens te meer hoe "soepel" onze route tot op heden is geweest en mochten wij wat tegenslag krijgen dan bewijst jouw verhaal dat je nimmer moet opgeven! Keep up the good work!!!

Catkin, ben vorige week eens op pagina 1 begonnen met het lezen van je visum-verhaal. Ik vind dit het meest bizarre en bijzondere verhaal op dit forum! Hierdoor realiseer ik me eens te meer hoe "soepel" onze route tot op heden is geweest en mochten wij wat tegenslag krijgen dan bewijst jouw verhaal dat je nimmer moet opgeven!
:oops:
Na alle ellende ben ik blij als mijn topic in ieder geval iets kan betekenen voor anderen. T is wel een ellenlang verhaal geworden om door te worstelen inmiddels...

Back