Tot nu toe wel! Donderdag om 9.00 heb ik de medische keuring. Als dat hetzelfde inhoud als in 2007, dan komt het denk ik wel goed!
Moet ik nog vragenlijsten invullen voor die keuring? In 2007 moest dat nl wel...
Tot nu toe wel! Donderdag om 9.00 heb ik de medische keuring. Als dat hetzelfde inhoud als in 2007, dan komt het denk ik wel goed!
Moet ik nog vragenlijsten invullen voor die keuring? In 2007 moest dat nl wel...
Altijd gezellig bij Sas! <3Mocht je nog extra gezelschap willen hebben wanneer je komt valideren in Perth, ben je van harte welkom in Butler (sacha@landdownunder.nl)
Mocht je nog extra gezelschap willen hebben wanneer je komt valideren in Perth, ben je van harte welkom in Butler (sacha@landdownunder.nl)
Catkin, ben vorige week eens op pagina 1 begonnen met het lezen van je visum-verhaal. Ik vind dit het meest bizarre en bijzondere verhaal op dit forum! Hierdoor realiseer ik me eens te meer hoe "soepel" onze route tot op heden is geweest en mochten wij wat tegenslag krijgen dan bewijst jouw verhaal dat je nimmer moet opgeven!
Altijd gezellig bij Sas! <3