Catkin's nieuwe weg naar Australië

Ik hoop dat ik voor maart toch wel iets van mijn CO heb gehoord! Alles is opgestuurd (via mail) en ingeleverd, Medicals zijn gedaan. Dus ik ga er vanuit dat ze geen drie maanden nodig heeft.

Good on ya. Denk je erom dat je je CO laat weten dat je in OZ zit, zodat hij niet je visum toewijst terwijl je on-shore bent? Dat werkt namelijk niet bij een off-shore visum!

Naar mijn weten is dat onshore/offshore afgeschaft voor skilled visa. Nou is femke nog van het oude systeem, dus gern idee hoe en wat. ;o

Anyway, altijd goed om je CO op de hoogte te houden.

P.s. catkin; bij ons duurde het minder dan 2 weken :)

Gezien mijn verhaal, is de kans groter dat ik geen dan wel een visum krijg... Dus dan maakt het überhaupt niet uit :p

Ja alleen heb ik de laatste jaren geen rekening gehouden qua werkervaring (werk zoeken) of iets wel welvarend work is, omdat ik niet verwachtte echt nog iets te horen, dus is het de vraag of het niet wederom mis gaat lopen op gebrek aan werk ervaring in de weldaden sector (werk wel in het hulpverleningsgebied, maar weet niet of het specifiek welfare work is). Of er zit gewoon een emigratie werkervaringstrauma ;-)

I know, I know. Hobbel hier ook al ff rond ;) MAar positief blijven is op zich gratis (alhoewel soms erg moeilijk :) )

Misschien kun je op een huis passen en zo hotelkosten besparen. Gaan wij ook doen, via een website gevonden:)

Wellicht een idee inderdaad. Iemand anders nog goede, niet al te dure overnachtingsmogelijkheden? Of weet iemand een goed hostel (liefst geen party hostel)? Voor mij is het een tijdje geleden dat ik in Perth ben geweest. Ik heb in ieder geval ook 2 nachten Rottnest Island geboekt. Even een mini vakantie in mijn vakantie.

Wellicht een idee inderdaad. Iemand anders nog goede, niet al te dure overnachtingsmogelijkheden? Of weet iemand een goed hostel (liefst geen party hostel)? Voor mij is het een tijdje geleden dat ik in Perth ben geweest. Ik heb in ieder geval ook 2 nachten Rottnest Island geboekt. Even een mini vakantie in mijn vakantie.
Ben je al lid geworden van de "Dutchies in Perth" Facebook page?
Bart

Back