Mayke&Rikki
XPdite Sponsor
Goede reis! En misschien vind je wat steun van boven in een van de vele tempels. You never know 
Woonde je maar wat dichterbij mevrouw!!! Ik zou je zo kunnen vinden met al die kaarsjes voor je raam hihihi! * BIG HUG!!!! *Ik ken je niet persoonlijk, maar ik weet zeker dat jij wel op je pootjes terecht komt. En alles heeft tijd nodig, dat ondervind ik ook op dit moment. Vriendschappen opbouwen heeft tijd nodig, maar het komt goed! Vaak via het werk en de buurtjes of via al die lieve mensen die op dit forum zitten![]()
Aangezien ik alleen vertrek, is dat denk ik voor mij misschien wel het grootste opstakel, de grootsteuitdaging!
En met welke maatschappij, dat maakt ook verschil.Ik weet niet hoe het nu is, maar in 2012 vlogen Max en ik met KLM/Malaysia Airlines en toen zat er naast ons een stel met een raskat gewoon in een reismandje. Af en toe werd ie gevoerd en geknuffeld, nooit UIT zijn mandje overigens. Maar dat is toch 12 uurtjes naar Kuala Lumpur. Ik was wel verbaasd. Ligt natuurlijk ook vooral aan het land waar je naar toe reist....