Zo vandaag drie makelaars gemaild om een afspraak te maken om eens te kijken of ze kunnen helpen met de verkoop van mijn appartement. Hopelijk levert dat binnenkort iets op!
Verder vanavond even bij gekletst met wat forumleden op ons xpdite uitje bij Southern Cross in Heemstede, Erg gezellig weer. Ik kwam er spontaan achter dat ik in Juni alweer 10 jaar op deze site kom

! Ergens wist ik dat natuurlijk, maar
10!!!!! jaar... en nog steeds in Nederland

Dat is toch even ineens een ander getal dan de 9 jaar die ik eigenlijk stiekem dacht (ok, het scheelt maar een jaartje, maar het klinkt gelijk zoveel langer).
Ondanks dat het, gezien de verkoop van mijn huis, waarschijnlijk onrealistisch is heb ik besloten dat het er in het najaar van 2017 dan maar van moet komen. Je moet toch een soort streefdatum hebben he! Ik weet niet of het haalbaar is, of ooit zelfs haalbaar is, maar goed een streefdatum is niet definitief en ik weet inmiddels dat alles continue kan veranderen... Je moet toch een punt prikken, dus waarom niet het najaar van 2017? En als alles continue kan veranderen, zoals in mijn draadje al vaker te lezen is, kan alles ook plotseling ten goede veranderen.
Maar goed, dat duurt nog even, first things first: eerst maar op naar de 100 pagina´s van deze LASTAVAZA! Wellicht een reëler doel en een mooi doel ernaast

Owja en dan kan ik ondertussen dit draadje verwerken in een boekvorm, welke ik kan uitgeven als het dan eindelijk zover is

en als afscheidscadeautje iedereen cadeau kan doen haha!