Coronavirus in Australië

Die doos in Queensland zal ongetwijfeld weer een paar nieuwe voorwaarden verzinnen.

Prima, want die grens mag van ons lekker dicht blijven. Je kunt nu tenminste overal parkeren in de CBD en de mooie swimming holes zijn heerlijk rustig 👋
 
Nou heb ik dus weer medelijden met SA. Die waren zo lang helemaal virusvrij en zaten hoofdschuddend naar ons randdebielen in VIC te kijken. En nou mogen ze als enigen met de kerst niet naar QLD.
 
Wie wil er nou naar QLD? Maar ik wil naar Vic met kerst!!
QLD doe ik liever in de winter. Misschien mogen we dan weer... Hopelijk gaat Kerst in Vic lukken voor jullie!
Ik ga naar vrienden toe, als het max aantal mensen in een woning dat toelaat...
 
Not a bad day in the office

EnnmhLDW4AUDzNE


Enn9LqPVgAA9EQy


EnoHF0vVQAA04gk


South Australia records no new cases
South Australian chief health officer Nicola Spurrier announces no new cases in the state.

Queensland fully reopens to Victoria from 1 December
Annastacia Palaszczuk has confirmed Victorians will be able to enter Queensland without quarantining from 1 December after Victoria announced no new cases.

(source: https://www.theguardian.com/austral...uth-australia-victoria-cluster-cases-live-new)
 
Wij blijven gewoon lekker in NSW deze Kerst. Vorige week in SA gezien hoe snel de grenzen dichtgegooid worden en we hebben geen zin om ergens vast te komen zitten.
 
Wij hebben over een paar weken een reis gepland van NSW, SA, VIC. Hadden net alles geboekt de dag voor de uitbraak in SA o_O

Ik heb inmiddels wel goede hoop dat het allemaal door kan gaan, SA lijkt alles goed onder controle te hebben (net als alle andere staten). Mocht dat niet lukken dan passen we onze plannen wel aan en houden we het bij NSW & VIC.
 
Back
Top