De gekke kangaroe has landed - Rockingham, Perth

Hoi allemaal!

@Marie en Dan
Ja, ons huis staat nog steeds te koop, eergister weer een kijker gehad ervoor, dus hopen dat het iets wordt! We zijn ook al aan het kijken voor een huurhuis, waar we dan gaan wonen totdat we het visum krijgen!

@Wilsil
Goed om te lezen dat het werk (voor engineers) echt aan het toenemen is! Hopelijk is dit ook een aanleiding voor de staat om de duimschroeven bij de DIAC verder aan te draaien, om weer State Sponsored Skilled Workers (Die niet op de CSL staan) toe te laten! Het liefst zou ik volgend jaar er heen gaan om zo mee te liften met deze nieuwe "Boom" die komen gaat!

We blijven hopen.... maar proberen ook hier ons leventje verder op te pakken, zeker nu er nog niets zeker is.

Groeten,

Leon en Chantal

Ondanks dat dat natuurlijk niet gepland was allemaal, denk ik dat dat een goede manier is om ernaar te kijken. Ik vermoed eerlijk gezegd dat er voor 2012 wel iets gaat veranderen voor mensen met een state sponsorship, maar goed dat is afwachten.

Succes in ieder geval, met de plannen voor daar, maar ook met het oppakken van je leventje hier.

Even onze titel aangepast...(edit: ik weet alleen nog niet hoe...maar wel onze handtekening aangepast!!!) we zijn weer terug in de race voor het fel begeerde papiertje!!

Wordt de komende dagen/weken duimen dat we nu echt snel dat papiertje krijgen....dan pas geloven we het echt!!!

Maar jeetje.... al die veranderingen maakt een mens wel snel oud hoor....pfffff...

Groetjes,

Leon en Chantal

Joh het had ook wel gemoeten ( slecht Nederlands ) dat ze mensen met een CO in ieder geval door laten gaan.
Ik ben heel blij voor jullie en ik duim nog ff heeeeeeel hard mee :up: :up: :up: :up:

GEFELICITEERD
:grin:

Bestaat Sinterklaas dan toch
We blijven voor jullie duimen

PS November heeft 30 dagen hahahahaha

is het dan echt!? Echt!? ECHT!?? zo dat ze toch verder gaan met verwerken? Zou zelf zo veel moeite hebben met het geloven... zou zoiets hebben zolang ik persoonlijk geen bericht heb gehad....

Maar ik hoop het toch zo voor jullie.... zou het veranderen in [vol verwachting klopt ons hart]] :grin:

Aan de andere kant, geven de berichten ook wel weer zoveel hoop dat je er toch wel weer in gaat geloven. Althans zo werkt het voor mij! Maar goed we gaan het zien als jullie hier heel snel plaatsen: VISUM GRANTED!!!!! :grin: Dan blijkt het dus waar te zijn! En wij duimen allemaal voor jullie, dus dat komt dan helemaal goed :up:

.... ooooo... wat spannend...... duim voor jullie mee....

En titel van je topic wijzigen: Naar je eerste post gaan en daar kiezen voor Edit en dan daar nog een keer voor de uitgebreiden edit kiezen. Dan kan je de titel aanpassen!
Dus maar snel terug zetten in "De gekke kangaroo gaat er weer voor..."

SUPER!SUPER!SUPER!
meer woorden heb ik er niet voor :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

@Sacha

Thnx voor de tip! Meteen titel aangepast ja!!!

@Wilsil

Niet zo heel veel hoor...alleen maar dat ze de mensen met een State Sponsorhsip EN hun VOG en Medicals al hadden ingediend, dit finaciele jaar hun visum gaan toekennen.... ^_^ :D :lol:

zie o.a. topic http://forum.xpdite.net/topic/10324-ministerial-direction-23-september-2009/
en http://forum.xpdite.net/topic/10354-flinke-sprank-hoop-voor-239-slachtoffers/

Nu zijn we hard aan het bidden dat we hem snel krijgen!!

Groeten,

Leon en Chantal

Ik had gister een mailtje van iemand in dezelfde situatie als jullie en die heeft zijn CO gemaild en reeg als antwoord dat ze zijn aanvraag inderdaad voor 1-7-2010 gaan behandelen.

Dat zou geweldig zijn.
Zal ook heel hard bidden voor jullie ook al ben ik niet gelovig en heeel hard duimen. :lol: Dan moet het toch wel lukken he.

Succes.
Moon

Stel maar gelijk voor: Volgend jaar gezellig met z'n allen kerst vieren in Perth??? Dat moet gewoon gaan lukken, want dit jaar halen jullie denk ik net niet meer (tenzij te al een vlucht geboekt hebt staan hihi)

Vergeten jullie niet om over een paar weken Buysse even te bellen, met het goede nieuws :evil:

Bart

Back