De gekke kangaroe has landed - Rockingham, Perth

Vergeten jullie niet om over een paar weken Buysse even te bellen, met het goede nieuws :evil:

Bart
En als je Frnas dan toch gaat bellen.. misschien ook even de naam van je advocaat laten vallen... Want Fransje denkt alleen aan makkelijk centjes verdienen.... :evil:

Vergeten jullie niet om over een paar weken Buysse even te bellen, met het goede nieuws :evil:

Bart
En als je Frnas dan toch gaat bellen.. misschien ook even de naam van je advocaat laten vallen... Want Fransje denkt alleen aan makkelijk centjes verdienen.... :evil:

Snap wel dat wanneer jullie je visum hebben je zoiets zult hebben van laat maar we hebben het nu..... maar bovenstaande is zo gek nog niet. Verdorie hij is er wel met een leuk zakcentje vandoor! En nog niet eens omdat het dus zo hopeloos zou zijn, maar omdat hij niet meer verder wil met de Australische afdeling...Dat hij op de centen zit blijkt wel dat hij wilt dat Rob betaald voor het doorverwijzen van personen. Boven dat, hij heeft jullie ook nog eens heel veel verdriet gedaan!!!!

@Sacha
Nee, dit jaar gaan we kerst (hopelijk!!) voor het laatst in NL vieren! Daarnaast moeten we ook nog ons appartementje verkopen en momenteel loopt dat ook niet zo hard. We hopen dat het met de hoeveelheid kijkers in het voorjaar weer goedkomt!

@Wilsil
No problem! Kan me voorstellen dat je niet alle nieuwe visum ontwikkelingen leest/hoort! (Zijn er ook zoveel geweest dit jaar...)

@Iedereen
Nogmaals bedankt voor al julie leuke en lieve reacties! Hopelijk heeft al het geduim en gebid snel resultaat. Na alle veranderingen van dit jaar geloven we het pas echt, als we die Grand Letter hebben!
Gelukkig blijkt uit alle berichten die we op alle (engelstalige) forums lezen, dat men vooral kijkt naar de mensen die door hun CO gevraagt zijn om hun Medicals en VOG. En daar behoren wij ook toe. Als dit het geval is, dan verwacht men ook dat je dit financiele jaar (loopt tot juni 2010) nog je Visum hebt!! Wij vermoeden (en dit is zuiver alleen een gevoel!!) dat wij snel aan de beurd zijn, daar wij feb 2009 onze aanvraag ingediend hebben en onze medicals en VOG voor 23 september zijn ontvangen en goedgekeurd. Maar nogmaals: we geloven het pas echt als we de Grand Letter hebben!!

En dan Buyse inderdaad nog.... Wij zijn er nog niet helemaal uit wat we daarmee doen. De manier waarop het allemaal gegaan is met Buyse, zit ons ook zeker niet lekker. Wij zijn in 1.5 jaar tijd, 4x van contactpersoon gewisseld (Begonnen met Jolanda, geeindigt met Mr. Buyse himself) Hoe bedoel je groot verloop? Met Jolanda hadden we een goed gevoel, echter daarna leek het erop alsof wij hun dingen moesten vertellen in plaats van andersom (denk hierbij aan de State Sponsorship, deze hebben we zelf voorgesteld en in gang gezet, maar natuurlijk wel met de extra Buyse kosten hiervoor...)
Nadat Buyse ook onze file had terug gegeven, hebben we gekeken of er mogelijkheden waren om hier wat tegen te ondernemen, maar in het contract staat natuurlijk dat ze bij externe veranderingen (waar ze geen invloed op hebben) je geen recht hebt op teruggave. En ergens snap ik dit, maar het feit dat ze zich er zo makkelijk van af hebben gehouden door iedereen hun zaak terug te geven, vind ik absoluut ook geen stijl. In ons geval waren we blij dat onze zaak al helemaal bij het DIAC lag, dus hebben wij er direct geen nadelige gevolgen van. (en ik ben blij dat ik nu zelf mijn eigen aanvraag weer in handen heb!!)

Ik vind het wel heel erg zuur voor de mensen die hun eerste termijn hadden betaald en daarna zijn afgescheept!! Dat is echt schofterig!! En dan later op het forum leest dat Buyse een voorstel heeft gedaan aan M2A.... dat geeft alleen maar meer aan dat het bij hun alleen om het geld gaat! Ik hoop dan ook dat elke nieuwe toekomstige emigrant die gebruik wilt maken van een bureau, goed alle berichten leest op dit forum, voordat hij/zij een keus maakt!

Groeten,

Leon en Chantal

hey Leon en Chantal,

Dikke :up: voor jullie doorzettingsvermogen en zo zie je maar weer, er is licht aan het eind van de tunnel.

Hopelijk komt er nu snel wat goed nieuws uit Australie jullie kant op want wij kunnen je vertellen dat je je echt snel thuis voelt in dit lekkere warme klimaat.

Owja, en ook nog succes met het verkopen van jullie huis!

Groetjes,

Stefan en Marijn

Wel we zullen er nog een paar duimen tegen aan gooien :up: :up: :up: :up: :evil:

Het kan zo maar weer veranderen hopelijk krijgen jullie je fel begeerde papiertje snel

Cheers Bennie

En we blijven maar door duimen...

Gister hebben we een mailtje naar onze CO gestuurd met hierin de vraag of wij ook tot de gelukkige (gaan) behoren die dit financiele jaar nog een visum krijgen...

Op de andere (engelstalige) forums volgen we ook alles en zien dat nu de eerste Cat 5 176 NON-CSL visums zijn verstrekt. Echter een echt patroon valt er (nog) niet in te ontdekken, al lijkt het er op dat ze naar de lodge datums kijken.

Kortom, we blijven afwachten en elke ochtend in spanning kijken of we er bij zitten!!

Groeten,

Leon en Chantal

WE HEBBEN ONS VISUM!!!!

Vandaag bericht gehad!!! Visum granted!!!

Ongeloof heerst hier momenteel..... Geen woorden zijn er om te beschrijven hoe we ons nu voelen...Wow....

Toch nog een mooi uiteinde van ons laatste jaar in Nederland...

Groeten,

Leon en Chantal

:congrats:
Dat had je een paar weken geleden niet kunnen denken...

:cheer: Geniet ervan :cheer:

Supperrrrrrrr!!!!!!! ff een dip en toen toch gelukt. Ik ben zo blij voor jullie we leefden al helemaal mee met de teleurstelling, de hoop en nu eindelijk toch een kerstkadootje. Heeeeel veel suc6

Yvonne

Dat is super goed nieuws! Profciat! ^_^ ^_^

Ik ben heel blij voor jullie. Geniet er maar van met volle teugen.
De feestdagen kunnen alvast niet meer stuk. :lol:

WHOEHOEEEEOEEE!! gefeliciteerd jongens! :up: :up: Nu dus wel in eens heel snel.Mooi hoor.
Ff laten bezinken is niet nodig, lekker zweven en stuiteren :grin: Hebben wij ook gedaan een paar weken geleden.

WAUW!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws! Na het lange welles niets spelletje dan nu eindelijk jullie visa!!! Wij sprongen al een gat in de lucht toen wij 'm kregen...jullie gaan vast door het heelal heen nu!

Geniet vd onverwachte afloop van het visa avontuur....het echte avontuur kan nu bijna beginnen...neemt niemand jullie meer af :up:

Feestze en ontkurk die champagne maar!!
Cheers!

I KNEW IT! I KNEW IT! I KNEW IT! I KNEW IT! I KNEW IT!

:congrats:

Yep! my instinct never fails me!

Back