[quote author=franel-go-oz link=topic=8077.msg111360#msg111360 date=1203201230]
Hi Dijnnas,
Zit net ff bij te lezen. Wat zie ik, is er een kans dat het toch wa gaat worden ipv nsw?
Maar serieus, wij hebben dezelfde afweging. Wat betreft (leef)klimaat en sfeer vonden we Sydney fantastisch. Maar anderszijds denken we dat de kansen in Perth veel groter (en betaalbaarder, al wordt het verschil snel minder...) zijn om een kwaliteit van leven te krijgen die we zoeken. Concreet: bij het strand wonen, aanvaardbare reistijden naar werk, ruimte en lekker weer.
En mocht het allemaal tegenvallen, we zijn tot niets verplicht....
Ben benieuwd wat jullie motieven zijjn, behalve het weer.
Veel succes met de keuze!
Cheers,
Francois.
[/quote]
Nou, de kogel is door de kerk, het wordt Perth. Het was gewoon een kwestie van wennen en rationeel nadenken en dan is dit toch de beste optie voor ons.
Wat onze motieven waren, behalve het weer? Het weer natuurlijk :lol: Serieus, was echt het belangrijkste motief om toch voor Perth te kiezen, omdat daarmee onze kwaliteit van leven dusdanig vooruit gaat, dat alles verder ondergeschikt is. Daarmee vind ik het heerlijk dat ik in een stad woon dat een dorps karakter heeft en ik een wat minder gehaast gevoel krijg. En ja, de reistijden, mooi meegenomen.
[quote author=4np link=topic=8077.msg111400#msg111400 date=1203275358]
[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg110969#msg110969 date=1202888801]
Ik heb wel een heeele snelle en stoere fiets, maar weet niet of hij mee gaat, of dat ik een nieuwe in Australie ga kopen.
[/quote]
Ik heb mijn cross-hybride afgelopen weekend helemaal schoongemaakt (ketting, tandwielen en deraileur ontvet en helemaal schoongemaakt; banden geborsteld, helemaal gewassen etc... er zit geen korreltje aarde meer aan dus hij kan gewoon mee op de boot
[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg111277#msg111277 date=1203114551]
Ik heb een EOS 400, nu sinds bijna een jaar. Vind het leuk om mensen te fotograeren en sporters, maar geneer me nog een beetje om dat zo te doen. Misschien verkoop ik hem nog wel voordat we vertrekken, ik zie wel.
[/quote]
Nee joh, niet verkopen! meenemen natuurlijk
[/quote]
Het fietsie blijft denk ik thuis, maar we hebben nog even om te beslissen en ja, dan heb ik ruimte om mijn EOS mee te nemen :wink: Moet me er toch maar meer in gaan verdiepen.