Bedankt voor de felicitaties
Als alles goed gaat komt de kleine Dijnnas rond 5 juni, dus nog 7 weekjes werken en dan lekker met de voetjes omhoog, laptopje op schoot en plannen trekken
Wij zijn altijd van mening geweest dat je wanneer je je mindset aanpast het op veel plekken naar je zin kunt hebben. Ons eerste idee was om naar Sydney te gaan, puur omdat we het een fantastische stad vinden met sfeer en gezelligheid. Toen we na een tijd eens zijn gaan nadenken bleek dat het toch lichamelijk beter was om naar WA te gaan. Ik was gelijk overtuigd, maar mijn man moest even aan het idee wennen. Door het speuren op internet naar bv fietsclubs en activiteiten was hij ook om. Voor mij is het een kwestie van visualiseren.
Ben blij dat er ook nog xpdite leden zijn die het er niet verschrikkelijk vinden en die helpen met het opstellen van de positieve puntenlijst
We zijn er ooit eens een paar dagen geweest en daarvan hebben we twee dagen in een prachtig museum rondgehangen. Ik zal later nog eens een berichtje op het forum plaatsen met de vraag naar tips in en om Canberra (wonen, werk, vrije tijd).
Nog een positief punt: Als ze in Canberrs zitten te springen om IT managers is de kans daar groter dat we een baan krijgen dan in een andere stad / staat.
Wilbert, we komen zeker een keertje bij je langs voor een bakkie thee (koffie drinken we niet, saai he?)