Dijnnas' stavaza-> Verwelkoming en afscheid

Ja Wilbert, dachten wij ook aan (en natuurlijk ook weer te laat). We hebben de boel nu weer bij de vertaalster liggen en maar afwachten, alhoewel het niet zo lang zal duren.
Maar nu hebben wij de opdracht gekregen om drie losse verklaringen mee te sturen van de vertaalster dat alles waar haar stempel op staat ook door een beedigd vertaler is gedaan etc. Maar de vertaalster heeft aan ieder document de vertaling gedaan en zo'n verklaring en nu wil zij geen drie losse verklaringen geven. Ik neem aan dat dat geen problemen oplevert, of wel?
Overigens stond in de beschrijving van onze migratie agent ook dat de stukken liever niet aan elkaar gedaan moeten worden en nu zitten er per document twee mooie ringetjes door. Owwwwww.

En vanmorgen kwam dan eindelijk mijn IELTS uitslag binnen en gelukkig ruim voldoende.
Luisteren: 8,5
Lezen 7,5
Schrijven: 7,5
Spreken: 7,5

Dijnnas is  :lol:

Alle stukken voor ACS zijn onderweg naar Rob (inclusief alle vertalingen, fieuw) en nu maar wachten, wachten.

mooie punten Dijnnas!
Gefeliciteerd!  :up:  Je kan nu eventjes uitrusten...en afwachten maar weer.

[quote author=Dijnnas link=topic=8077.msg116116#msg116116 date=1208007820]
[/quote]

Goed bezig! Gefeliciteerd :D

Gefeliciteerd! Geweldige cijfers hoor.

Je hebt het moeilijkste (ielts en beroepserkenning) van je aanvraag nu wel gehad hoor, de uiteindelijke aanvraag is een ei-tje :wink:

Groetjes Chantal

Gefeliciteerd! :up: Weer een zorg minder.
Nu maar hopen dat je snel wat gaat horen uit Autralie.

Groet Demy

En vanmorgen kwam dan eindelijk mijn IELTS uitslag binnen en gelukkig ruim voldoende.
Lezen 7,5

Alle stukken voor ACS zijn onderweg naar Rob (inclusief alle vertalingen, fieuw) en nu maar wachten, wachten.
[/quote]

Hé meissie,

Gefeliciteerd zeg, want een mooie punten, hartstikke goed!!!!

groetjes Miran  :up:

[glow=red,2,300]Gefeliciteerd[/glow] met deze uitslag.

29 Maart was blijkbaar een goeie dag voor meerdere mensen.

Groetjes Mariette

Hoi

Super zeg wat een cijfers, trots op je! :up:

Succes met wachten en wachten en wachten.

Weet wel waarom je geslaagd bent , goed geluisterd naar Ken Lee :grin: :grin:

Lezen 7,5
[/quote]

Netjes hoor, mooie cijfers. Van harte!

Hey Dijnnas,

Mooie cijfers hoor.
Van harte gefeliciteerd.  :up:
Weer een stapje dichterbij Oz.

Groet Gerrit

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ben ook zoooo blij  :grin:

Vandaag een reisje naar Noord Spanje met mijn ouders geboekt. Wij brachten daar vroeger een maand in het jaar door met het hele gezin en gezien het feit dat het het afgelopen jaar tussen ons minder ging omdat ze er veel moeite mee hebben dat we weggaan, ben ik ontzettend blij dat dit gaat gebeuren. Mijn vader is door zijn gezondheid de afgelopen tig jaar niet verder dan Zuid-Limburg gekomen en wil heel graag terug naar die plek waar we het altijd zo gezellig hadden. Het duurt nog even, eerst gaan wij zelf naar Spanje eind deze week, maar ik verheug me er onwijs op. Mooi om dit nog te kunnen doen voordat we weg gaan.

Hoe was het in Spanje? Vast meer  :sunny: dan dat wij hier hadden, alhoewel wij nu ook helemaal niet mogen klagen..........

Groetjes Mariette

Hey Mariette,

Het was heeeerlijk. Bijna de hele week mooi weer, echt super en dan val je hier (na een paar dagen) weer met de neus in de boter. De teller in de auto gaf net 27 graden aan  :cool:
Even kort bijlezen en dan ze zon weer lekker in.

Groetjes

Hey daaar!

Jullie zijn ook goed bezig, wat een onwijze cijfers heb jij gescoord, strebertje.. :grin:
" als ik die 4.5 maar haal"  yeah right ...op je sloffen, met je ogen dicht....told you so..
Well done!!!

En ook erg fijn dat de familieperikelen in rustiger vaarwater zijn beland! Geniet van het heerlijke weer en dat ACS maar supersnel een krul mag zetten!

ps: hoe vaak per dag check jij hun on-line systeem?  :grin:

Hey Tampet,

Erg he, achteraf denk ik: wat heb ik lopen miepen :grin: Nergens voor nodig geweest en dan te bedenken dat ik me amper heb voorbereid.

Marreh...on-line systeem? [size=20pt]VERTEL![/size] Of toch maar beter van niet, of toch wel, of...
Maar ik kan de status dus online bekijken, maar hoe? En niet nu weer een maand niet op het forum komen he  :wink:

Back