dutchies in Perth

Hi Ethel,
Het zal allemaal erg afhangen van timing en zo. Ook wij (als kinderloos stelletje ;-)) vinden het best leuk om eens ergens wat af te spreken, maar zoals voor velen anderen zal gelden die hier wat langer zitten is het ook weer niet zo dat we veel tijd 'over' hebben ;-) ;-).
Het zal vooral afhangen van wat er wanneer georganiseerd word. Wij merken dat ook voor onze maandelijkse wandeling het animo wat afneemt omdat maar weinigen de organisatie (beurtelings is de bedoeling) op zich nemen. Niet dat we dat erg vinden, we snappen het helemaal, ook zelf vinden we het ondertussen (na 3 jaar) wel prima aangezien er meer dan genoeg andere dingen te doen zijn.

Dus ik zou zeggen, plan gewoon iets (samenkomst in een park b.v. Trigg Beach?) op een datum en zie wie er geinteresseerd zijn. Het weer ziet er voorlopig nog goed uit dus het moet kunnen voor de winter ;-)

Spiek anders even in het draadje van het clubje in Melbourne. Die plannen inderdaad altijd gewoon een datum tijd en plaats en dan komen de aanmeldingen vanzelf. Ik ben ik elk geval van de partij waneer we in het land zijn, moet dringend dan weer aan mijn sociale netwerk gaan werken!

Sacha

Zoals Peter het zegt: iedere dag ben je bezig en dan is het lekker om 's weekends even met je gezin te zijn.
En zelfs dan zijn we vaak weg en/of bezig.
Maar niet al te min, plan iets en kijk wie er komt.

Zeker wel belangstelling.
Niet zozeer om Nederlanders te ontmoeten (juist liever niet, eigenlijk :p), maar XPditers zeker wel :up:
Dat is namelijk altijd leuk :grin:
Wij zijn er over 6 weken, dan zullen we het natuurlijk de eerste tijd wel een beetje druk hebben.
Maar het lijkt ons zeker een keertje leuk.

Bart

Hoi allemaal,

wij zijn ook voor een gezellige bbq!! Inderdaad lijkt ons het ook het beste gewoon een datum en plaats te prikken en dan te kijken wie er kunnen en komen.
Zaterdag 4 april een optie? Ethel wat vind jij? (bedankt trouwens voor je berichtje, super leuk, ik mail je snel).

Floreat heeft een gezellige bbq spot met genoeg speelruimte voor de kinderen die meekomen en het is ook nog eens aan het strand voor een duik ;-)! Zullen we gewoon die datum prikken? Zou wel erg gezellig zijn als het jullie lukt te komen Anoek!!!!

Hopelijk gaat het snel lukken :)!!!

Groeten Mieke

Kijk, daar heb je wat aan ;-).
Ik overleg effe intern hier of we het kunnen 'inpassen' (tussen de dansles 's middags en het dansen 's avonds, ja, ja druk, druk, druk ;-)). Aan wat voor tijd denk je?

Hallo, ik kom zomaar even binnen waaien, zag iets van BBQ staan en daar moeten we bij zijn natuurlijk. Tja en ik ben dan ook deze topic gestart, dus ik mag binnen waaien zonder te kloppen toch.... Ik ga deze maand in Mandurah wonen, dus alles wat in Perth geregeld wordt wordt nu ineens iets verder weg van alles, maar ik zal kijken wat ik kan doen, tenminste als ik zo vrij mag zijn mezelf uit te nodigen hihi  :wink:

Groetjes Brigitte

p.s. Peter hoe was het gegaan afgelopen zondag bij de danswedstrijd, sorry dat ik niet gebleven ben om jullie te zien dansen....

[quote author=gitt link=topic=7289.msg134229#msg134229 date=1236771137]
p.s. Peter hoe was het gegaan afgelopen zondag bij de danswedstrijd, sorry dat ik niet gebleven ben om jullie te zien dansen....
[/quote]
Hoi Brigitte, geen probleem hoor!! Het ging vrij goed in ons eigen level wonnen we zowel de latin als de ballroom alleen niet de new vogue. In het level boven ons (je mag in 1 level hoger dan je eigen meedansen) werden we resp 3e en 2e in latin en ballroom. Ik ben van plan in de komende dagen ergens wat (eindelijk!) op onze weblog te zetten hierover ;-).

Als er 4 april geen Eagles wedstrijd is, staat 't wat mij betreft. :up:
Kunnen we wel iets organiseren rond t leukste plekje?
City, Trigg of Floreat???

groetjes
Erik
Mandurah

:-( :cry:Wat jammer,
Ik kan er op 4 april nog niet bij zijn. Frank vertrekt rond Pasen en ik ben pas in juli in Perth. 't Zal voor de volgende keer zijn....

Hilde

Ik ben maar zo vrij geweest Brigitte maar tuurlijk jij moet er zeker bij zijn. Mag wat ons betreft ook half way hoor ;-)!! Ik deed maar een suggestie.
Wat ons betreft staat 4 april. Hopelijk komen er snel nog meer aanmeldingen  :lol:!!!

uhhh Brigitte hebben wij elkaar trouwens gisteren niet gesproken over de tel?? Leuk zeg!! Hoop echt dat het wat wordt met de baan!!

Qua tijd is denk ik 5 uur misschien een idee omdat het straks toch sneller donker wordt!!?? Voordat we dan eten met al dat geouwehoer is het zo 6 a 7 uur, ha, ha!! Wat denken jullie?

Mooi, het begint nu toch echt vorm aan te nemen!!!:up: We hebben al een datum 4 april en ik denk dat Floreat Beach ook een prima plek is (voldoende BBQ's aanwezig, strand binnen handbereik en een leuke speeltuin voor de kids, wat wil je nog meer)

Ik denk alleen dat 5 uur wat aan de late kant is i.v.m. de aanwezige kinderen (wij hebben in ieder geval Tim & Liza van 8 en 5). Het is denk ik voor hun leuker om wat vroeger te beginnen, zo rond 3 uur b.v. kunnen ze lekker spelen, eventueel nog een duik in de zee nemen en dan beginnen we gewoon niet zo laat met de BBQ. :Cooking:

Is iedereen het hier mee eens?

Wij zijn er in ieder geval.

Groetjes,
Iet

Ps. Het gaat neem ik aan in de Ozzie stijl, dus iedereen neemt zijn picknickmandje mee.

Give us a break, we zijn koud (of warm) 2 maanden in Perth!!! :grin: :grin:

Wilsil, neem jij je ESKY mee kunnen wij 'm bewonderen en er daarna zelf 1 aanschaffen, ok? :up:

Cheers,

Iet

Hoi Mieke, ja inderdaad het is ikke van KEA, heb je cv doorgestuurd en er wordt naar gekeken, ben erg benieuwd of je op gesprek mag komen, ik houd je op de hoogte hoor.

wat betreft de bbq: 3pm is inderdaad een betere tijd dan 5 uur, ik sluit me daar bij aan.

Bye for now

Ja, ik denk ook dat vanaf een uur of 3 wat beter is ;-).

Ook heb ik de titel aangepast (wwet niet of dat doorkomt als algemene titel?), dit is niet meer een vriendinnenclubje .. ;-). EDIT: Dit kan waarschijnlijk alleen door de starter van het topic.. Brigitte?? Kan jij de titel eens aanpassen?

BTW: Wat is het precieze adres (straatnaam?) van dat park(je)?

Hoi Perthpete & alle andere natuurlijk,

Bij deze een link naar info. over Floreat Beach Foreshore: http://www.acoffeeinthepark.com/floreat-beach-foreshore

Daar vindt je ook het adres!!

Groetjes,

Iet

Kijk dat klinkt allemaal gezellig..

We zijn vanaf 19 Maart in OZ (Mullaloo) dus wellicht dat we langs komen
met de kids, als nieuwe Dutchies in de (de buurt van) Perth.

Peter&Wilma

Wij komen ook en misschien ook nog een vriendin (ook een Xpditer maar al even niet meer op het forum geweest) met 2 kinderen

Back