Erna & Jeroen alweer meer dan twee jaar in Oz

Hoi luitjes,

Fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Nou, afgelopen nacht hebben we al niet meer thuis geslapen hoor. We hebben hele lieve buurtjes die ons onderdak hebben gegeven voor de laatste 3 nachten en zojuist hebben we ook een hapje met ze meegegeten.

Nu nog ff een beetje met de Franse slag poetsen hier, als ik me tenminste kan losrukken van de computer :-D.

Lin, nee ik ben nog steeds niet rouwig om het vertrek uit NL. Ik ga vol goede moed naar Oz en kijk er nog steeds erg naar uit. Wel heb ik af een toe een klein kronkeltje in mijn maag maar dat is een kronkeltje van opwinding.

Groetjes,
Erna

20 september 17.30 uur.

Zojuist een telefoontje gehad van het verhuisbedrijf. Onze spulletjes zijn vandaag al verscheept. Nou, sneller kan het geloof ik niet.

We zijn nu echt bezig met de laatste loodjes. Morgenochtend ben ik waarschijnlijk nog heel even online en daarna is het afgelopen en gaat ons huisje over in andere handen.

Zodra we in Oz zijn, gaan we z.s.m. weer online. We houden jullie uiteraard op de hoogte.

Groetjes,

Erna & Jeroen

Even een berichtje van mijn kant vanuit NL:

iedereen bedankt voor de leuke reacties  :up:
We zullen proberen onderweg onze stand van zaken te voorzien van info mbt de reis en aankomst. En anders melden we ons weer vanuit Oz.

Straks maar eens proberen de kangaroepopulatie enigzins te beinvloeden; elke woensdag gehakt is ook geen pretje  :-D

Tot later!

Op naar de "kangaroe-ragout"?? Hele goede en voorspoedige reis toegewenst!!!!
:up: geniet van iedere stap!

Groetjes
Syl

Hee wat goed, jullie spullen al verscheept!
Heel veel plezier!!!!

Groetjes Lin :bye:

Trouwens hoe ging het tekenen? Jullie allerlaatste nachtje in NL.... Joepie!!!!!!

Hoi,

Lin, we moeten nog tekenen. Vanmiddag om 16.00 uur.
Zojuist 'afscheid' genomen van mijn beste vriendin. Tranen met tuiten natuurlijk maar gelukkig komt ze snel een keer met haar dochter op bezoek.

De laatste spulletjes worden op dit moment het huis uit gedragen. De buren, die gaan verhuizen naar een heel groot huis met een gigantische kelder erin, hadden wel belang bij de laatste spullen dus nu is de woning helemaal leeg en na 16.00 uur vanmiddag is ie dus ook niet meer van ons.

Ik ga zo offline en dan 'zie' ik jullie weer zodra ik in Oz ben. Hoe overleef ik die dagen zonder het forum? :-D

Oh je overleefd het prima hoor! Weet ik zeker! Maar wij gaan je zeker missen hier!!!!!!

Afscheid nemen blijft sh*t, fijn dat ze jullie kant op komt met de tijd. Veel succes vanmiddag en voor de zoveelste keer..... Heel veel plezier en een goede reis!!

Groetjes Lin

Hallo luitjes,

we zijn nu op Singapore. Het is nu 07:25 (locale tijd) en het is buiten zo'n 27 - 28 graden. Wel heel erg vochtig hier.
Voor de rest wel een redelijk goede vlucht gehad; natuurlijk had ik weer 1 of ander nederlandse zeikerd naast me zitten (blijkt dat tie in Sydney woont, ik dacht zeikerds alleen in NL woonden  :-D GEINTJE, GEINTJE! Ho ho, ik wil wel weer eens gewoon terug in Nederland kunnen komen; niet dat ze me straks op Schiphol opwachten met honkbalknuppels.

Om 09:30 Locale tijd vertrekken we naar Sydney (ik hoop wel dat dan die zeikerd ergens anders zit dan naast me, voor me of achter me. Ik zal kijken of ze hem hier kunnen vasthouden voor tenminste 1 week :).

Groetjes van ons en tot later.

:-D :-D nou zo te horen heeft de Jet-lag nog niet toegeslagen....praatjes zat :up:!!! Succes met het volgende stuk, nog even vliegen en jullie zijn 'thuis"!!

Groetjes
Syl :)

Haha Hollandse zeikerd uit Sydney! Zie je ze fladderen all over the world! Kijk dus maar uit met wat je zegt!!
Sterkte met het volgende stuk!!  We blijven aan jullie denken! :up:

Groetjes Lin

(Barbies zijn aangekomen!! Dank namens Iris!)

Inmiddels geland????, of nee nog net niet denk ik??

En zat die urinator nog naast je???  :evil:

Goedemorgen Lui (jullie zijn net op denk ik). Sydney! Gisteren aangekomen en geen problemen onderweg gehad. Moe zijn we wel, maar dat zal met een paar dagen wel over zijn. Vandaag hebben we een beetje door Sydney gelopen en zijn nu weer op weg naar het hotel. Wat een beetje tegenvalt is de temperatuur hier zo aan het begin van de lente; 20 graden zo'n beetje  :-D
Het is wat bewolkt en voor de rest dooit het verschrikkelijk.
Verder geen echt nieuws te melden nog, eerst bijkomen.

Groetjes en tot later!  :coffee: :bye: :bye:

Back