Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Hey René,

Cees is iemand die naast zijn bed gaat staan, dekbed om m heen slaat, gaat liggen en dan zie je alleen nog maar zn neus, dus het zal hem een zorg zijn of ik in bed met mijn laptop op het forum zit.

Hij heeft het erg druk op zn werk en heeft dus nog niet op het forum gekeken, terwijl zelfs onze 2 kids al een member zijn, maar vind het wel leuk om de verhalen via mij te horen.

Ik ga zo maar eens afsluiten, moet me gaan opdoffen voor het etentje.

Moet jij nog niet weg, je woont toch in de buurt van Zwolle en das aan de andere kant van de wereld :lol1:
Jou stuk van Nederland is zelfs in Tsjeljabinsk (Oeral,Rusland) op het nieuws geweest omdat er in november al zoveel sneeuw ligt, terwijl er bij hun nog geen sneeuw ligt en dit uitzonderlijk is....

Tot straks, ik ga TheBroute ophalen in Dordrecht en sjees dan door naar Utrecht :drive:

Karin
 
[quote author=Kaatje64 link=topic=2839.msg38976#msg38976 date=1133614555]
Moet jij nog niet weg, je woont toch in de buurt van Zwolle en das aan de andere kant van de wereld :lol1:
[/quote]
Ik weet dat mijn aardrijkskunde knudde is, maar die van jou? :cry:
Nee, wij wonen in de buurt van Zutphen, ong. 150 km van Utrecht. En ja, onze buurt is wereld bekend!! :lol:

Rene.

Ps. De volgende meeting praten wij wat meer. :up:
 
Nou Rene,
als je over Utrecht praat , oke
Maar dat het wereld bekend is om dat te roepen........

outback Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=2839.msg39064#msg39064 date=1133705681]
Nou Rene,
als je over Utrecht praat , oke
Maar dat het wereld bekend is om dat te roepen........

outback Jack :evil:
[/quote]

Hè??
Dit was naar aanleiding van
[quote author=Kaatje64 link=topic=2839.msg38976#msg38976 date=1133614555]
Jou stuk van Nederland is zelfs in Tsjeljabinsk (Oeral,Rusland) op het nieuws geweest omdat er in november al zoveel sneeuw ligt, terwijl er bij hun nog geen sneeuw ligt en dit uitzonderlijk is....
[/quote]

Ik vond de reis naar Utrecht te doen, maar IN Utrecht met de auto te rijden (en lopen) wil ik niet aan de wereld bekend maken. Ik zou een slechte indruk achterlaten!!
En dat is slecht voor mijn reputatie!! :rotflmao: :rotflmao:
Rene
 
Rene,

KOMT DAT DOOR JE RIJSTIJL OF JE HEBT MISSCHIEN GEEN RIJBEWIJS;
oF LIGT HET MISSCHIEN AAN JE uuhhhm aahjlmmm jeee zachtjes no hard feelings je leeftijd.

outback Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=2839.msg39072#msg39072 date=1133707872]
Rene,

KOMT DAT DOOR JE RIJSTIJL OF JE HEBT MISSCHIEN GEEN RIJBEWIJS;
oF LIGT HET MISSCHIEN AAN JE uuhhhm aahjlmmm jeee zachtjes no hard feelings je leeftijd.

outback Jack :evil:
[/quote]

Idd. Ik heb mijn rijbewijs gekregen met een pakje (australische) boter. Ik rij dan ook altijd met mijn gedachten aan de verkeerde kant van de weg.
Sommige noemen het "vroegtijdige seniele aftakeling", of een hunkering om weer eens "normaal" te rijden. Ik krijg dan ook regelmatig de politie op mijn hielen met de vraag waarom ik zo langzaam rij op de grote weg (NIET sneller dan 58; mijn leeftijd!!). Vaak duurt het dan ook lang voordat ik een antwoord kan bedenken.
:gramps:
Maar de politie is dan zeer medelevend met het oog op de ouderen onder ons, en houden rekening met de snelheid van hun denkvermogen (De snelheid van een "blue tongued lizard"op leeftijd in de vrieskou).  :rotflmao:

Maar, ik ben in Utrecht geweest voor de meeting. Waar was jij?? :evil:

Rene
 
Sorry Rene ik was niet op de meeting,

Trek je niks van aan he je leeftijd want jij bent gewoon de wijze hier op dit forum,

Enne wat je ook nog kunt doen is een baart laten groeien net als een oude aboriginal en een beetje verstrooid doen en dan maar roepen op straat met een Australisch accent, I'm lost help i'm lost.
Heb je kans dat ze je zo gratis naar Australie terug sturen.

groeten,

The devil outback Jack  :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=2839.msg39081#msg39081 date=1133709960]
Enne wat je ook nog kunt doen is een baart laten groeien .............[/quote]

Een baart (sorry; baard) heb ik al.
En[quote author=Jack link=topic=2839.msg39081#msg39081 date=1133709960]
een beetje verstrooid doen en dan maar roepen op straat met een Australisch accent, I'm lost help I'm lost.
[/quote]
Dat doe ik al op werk, hopende dat mijn baas mij de (landings)baan opstuurt.
Helaas doet hij dat niet, en schud alleen meewarrig zijn hoofd, en laat mij rustig mijn gang gaan.

Maar ik blijf gewoon doorgaan. Wie weet??

Rene
 
Als ik het goed begrijp wil je met pensioen.
En dan ..............

groeten

Outback Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=2839.msg39099#msg39099 date=1133712319]
Als ik het goed begrijp wil je met pensioen.
En dan ..............
[/quote]

[size=14pt]GENIETEN[/size]
:stupid2: :dance: :thinking: :beach: :happysun: :clap2: :cheers: :drive: :fishing2: :happy:
 
Rene, ik zie net dat je aan 1000 posts zit! Dat verdient een nieuw uitje én een glaasje wijn!  :wink:
 
Een glaasje maar Sara??? :cheers: :clap2: :drinking: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Krijg jij nu ook een taart voor je 1000 post, net zoals Paula???
Wil m wel persoonlijk naar Zutphen komen brengen hhor, weet nu dat dit maar 5 kwartier
van Utrecht af ligt, als je dynamo blijft werken dan :lol1:

Sorry hoor iedereen, maar ben nog in dezelfde stemming als gisteren.......

Zit op dit moment met laptop in de luie stoel en Cees is de avondmaaltijd aan het bereiden,
HOEZO VERSLAAFD!!
Nee hoor, hij kookt altijd op zondag, geweldig hoor zo'n man....


Karin
 
@ Sara,
Wat gaat dat toch snel die 1000. Uitjes heb ik al, alleen die smaken niet echt met een glaasje wijn. :rotflmao:

[quote author=Kaatje64 link=topic=2839.msg39124#msg39124 date=1133716121]
Een glaasje maar Sara??? :cheers: :clap2: :drinking: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
[/quote]
Vind ik ook!
[quote author=Kaatje64 link=topic=2839.msg39124#msg39124 date=1133716121]
Nee hoor, hij kookt altijd op zondag, geweldig hoor zo'n man....
[/quote]

Heerlijk, en dan die verslaving erbij!!

Rene
 
Klasse Rene  :congrats: :cheers: (pm nog ontvangen trouwens?)
Je kunt jezelf zo langzamerhand beter Rene-XL gaan noemen (zoal Junkie-XL  :? )

groeten Viske (overgenomen van Sara  :p )
:fish:
 
Go RENE go,
Go Rene go

en nu naar de 2000 :computer: :blahblah:

Outback Jack :evil:
 
Yeah; ben nu (momenteel) net over de 300 gekomen  :lol:
Ik raak alleen maar verslaafder trouwens nadat ik afgelopen zaterdag veel XPditers in levende lijve heb mogen ontmoeten  :roll: Hoe dit verder gaat verlopen....  :p
 
Voor iedereen die verslaafd is, op kantoor werkt, en voorlopig nog niet Down Under gaat.

De meeste zichzelf respecterende bedrijven loggen het internet en email gebruik van hun medewerkers. BB izzz watching you...

:cool:
 
hey bedankt AJ. Goed dat je het meedeelt  :up:
Ik moet het ook maar goed in de gaten houden, want op mijn stage loopt het ook echt de spuigaten uit  :oops:
 
:up: Ja René ,proficiat met je 1000 ste  :-D en Sara jij hebt er nog een kleine 400 te gaan  :computer:  Groeten ,Katja
 
Back
Top