@ Mel,
Ik heb een goed leven (in NL). Een schat van een vrouw, een (redelijke) goede baan, een fijn huis, een hond die me uitbundig begroet als ik thuis kom, een kat die samen met mij 's avonds TV kijkt, een oudere auto die me (bijna) overal brengt waar ik heen wil, een geduldige bank en een goede ziekteverzekering.
Ik heb dus in die optiek een goed leven hier. Alleen ze moeten niet zo drammen over mijn leeftijd, daar krijg ik een depressie van. Ik ben nog hartstikke jong en heb nog een héél leven voor me. (Ok, ok, ook een héél leven achter me, hoor ik jullie al zeggen!)
Maar ik voel me jong genoeg om (na mijn pensioen) een hele toekomst in Oz op te bouwen.
En tov het forum:>>
Vergeet niet dat ik eigenlijk pas kom kijken, en een broekie ben tov veel leden. Ik (doordat ik het niet druk heb op werk) kan aleen véél reageren op reacties van anderen.
Ik kan jullie eigenlijk niets wijsmaken als oude rotten in het (Xpdite) vak. Ik vind het gewoon heel leuk te zien dat ik niet de enige ben met een verslaving aan dit forum. Maar er zal altijd iemand zijn die langer op het forum zit dan een ander.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik op de 5e plaats sta van de meeste posts. Ik ga dus voor de eerste plaats, want ik kan jullie toch niet meer inhalen.
Maar in ieder geval NIET vóór de Kerst!
Rene