Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Nog 2 weken en we hebben geen internet meer :cry:  :cry:  Gelukkig kan ik dan op mijn werk nog wel inloggen maar sinds ik op mijn nieuwe afdeling zit gaat dat ook alleen maar in de pauze.  :cry:
Straks dus een maand of 4-6 offline.... Zal wel even afkikken zijn :roll:
gr Barry
 
Geeft niks Bear, dan heb je als je wel toegang hebt tot internet juist een heleboel te vertellen. Succes verder.

Groetjes Miranda  :) :)
 
Ben benieuw of iemand het lukt om nog over me online tijd heen te gaan. ik heb een gevoel dat ik nog steeds op nr 1 staat ook al ben ik de volgende 4-6 maanden voor het grootste deel offline.
Uit daging voor Rene :lol: :lol: Probeer maar eens over die 28dagen (and counting) logged time heen te komen :p
:-D :-D :-D
 
[quote author=Bear link=topic=2839.msg40435#msg40435 date=1134501518]
Ben benieuw of iemand het lukt om nog over me online tijd heen te gaan. ik heb een gevoel dat ik nog steeds op nr 1 staat ook al ben ik de volgende 4-6 maanden voor het grootste deel offline.
Uit daging voor Rene :lol: :lol: Probeer maar eens over die 28dagen (and counting) logged time heen te komen :p
:-D :-D :-D
[/quote]

:bangingdoor: :spam: :yellowcard: :sword: :redcard: :eek:utraged: :error: :egg: :bangcomputer: :cry2:

Durf je wel!! Pick on some-one your own age!! :gramps:
Ik zit er pas voor 9 dagen plus op! Ik moet dus nog even door bijten!
MAAR IK HEB AL BIJNA 1100(!) POSTS ER OP ZITTEN. SO, PUT THAT IN YOUR PIPE AND SMOKE IT!! DAT MOET JIJ OOK NOG ZIEN TE HALEN, SNOTNEUS!!

But I still love you Barry!! :clap2:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg40442#msg40442 date=1134513847]
:bangingdoor: :spam: :yellowcard: :sword: :redcard: :eek:utraged: :error: :egg: :bangcomputer: :cry2:

Durf je wel!! Pick on some-one your own age!! :gramps:
Ik zit er pas voor 9 dagen plus op! Ik moet dus nog even door bijten!
MAAR IK HEB AL BIJNA 1100(!) POSTS ER OP ZITTEN. SO, PUT THAT IN YOUR PIPE AND SMOKE IT!! DAT MOET JIJ OOK NOG ZIEN TE HALEN, SNOTNEUS!!
[/quote]

Hey Rene,

Heb jij geen leven (in NL)?! :-D

:lol1: :lol1: :lol1:

ps.
Ik mag eigenlijk niks zeggen, ik zit qua tijd (helaas??! :lol:) nog boven jouw :oops: :wink: :-D
 
@ Mel,

Ik heb een goed leven (in NL). Een schat van een vrouw, een (redelijke) goede baan, een fijn huis, een hond die me uitbundig begroet als ik thuis kom, een kat die samen met mij 's avonds TV kijkt, een oudere auto die me (bijna) overal brengt waar ik heen wil, een geduldige bank en een goede ziekteverzekering.
Ik heb dus in die optiek een goed leven hier. Alleen ze moeten niet zo drammen over mijn leeftijd, daar krijg ik een depressie van. Ik ben nog hartstikke jong en heb nog een héél leven voor me. (Ok, ok, ook een héél leven achter me, hoor ik jullie al zeggen!)
Maar ik voel me jong genoeg om (na mijn pensioen) een hele toekomst in Oz op te bouwen.

En tov het forum:>>
Vergeet niet dat ik eigenlijk pas kom kijken, en een broekie ben tov veel leden. Ik (doordat ik het niet druk heb op werk) kan aleen véél reageren op reacties van anderen.

Ik kan jullie eigenlijk niets wijsmaken als oude rotten in het (Xpdite) vak. Ik vind het gewoon heel leuk te zien dat ik niet de enige ben met een verslaving aan dit forum. Maar er zal altijd iemand zijn die langer op het forum zit dan een ander.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik op de 5e plaats sta van de meeste posts. Ik ga dus voor de eerste plaats, want ik kan jullie toch niet meer inhalen.
Maar in ieder geval NIET vóór de Kerst!

Rene
 
Jaaaaa, ik voel dat er hier een leuke competitie gaat beginnen. de strijd om de 1e plaats kan beginnen, wie wordt hier de onverschrokken winnaar van het mind eating, time consuming forum.

:whip:  :win1: :win2: :win3: :whip:

Zal er nog tijd overblijven om een kerstdiner  :Cooking: in elkaar te flanzen of zitten we allemaal met onze neus  :bangcomputer: :smash: voor de computer. Laten we hopen dat er niemand in  :sleep: slaap valt voor de wedstrijd is beëindigd en dat er niemand met een 'xpdite forum whiplash'(van het met je neus op de computer zitten) wordt afgevoerd  :stretcher:.

Niet getreurd, ik ben er voor jullie om jullie aan te moedigen  :shout: te voorzien van virtuele drankjes :drinking:


:cheer: :cheers:

[move][size=30pt] en de winnaar is....................................................?..?..?..?[/size][/move]
 
[quote author=tum link=topic=2839.msg40493#msg40493 date=1134556555]
Zal er nog tijd overblijven om een kerstdiner in elkaar te flanzen of zitten we allemaal met onze neus voor de computer. [/quote]

Long live the instant tv dinners!!!

Zouden ze ook instant Xmas dinners hebben??
:rotflmao:

Rene
 
Dat zal toch wel te regelen zijn denk ik, alleen zullen de winkeliers daar niet blij mee zijn, dan verdienen ze een heel stuk minder, en dat zullen ze straks toch al gaan doen met de koopkracht vermindering... :|

Wij zitten in iedergeval wel even op het forum...  :up: ben benieuwd wie de winnaar wordt...haha
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg40442#msg40442 date=1134513847]
Durf je wel!! Pick on some-one your own age!! :gramps:
Ik zit er pas voor 9 dagen plus op! Ik moet dus nog even door bijten!
MAAR IK HEB AL BIJNA 1100(!) POSTS ER OP ZITTEN. SO, PUT THAT IN YOUR PIPE AND SMOKE IT!! DAT MOET JIJ OOK NOG ZIEN TE HALEN, SNOTNEUS!!

But I still love you Barry!! :clap2:
[/quote]

Sorry gramps :wheelchair: ,,.. spank me  :eek:utraged: :nana:

:lol1:
 
Ja hoor, oude van dagen (of old age pensioners) pesten. :cry:
En dat pak slaag?  Moet ik je zeker eerst nog zien te pakken te krijgen of zo :x

'tIs wel goed hoor zo, en "consider yourself spanked!!"

Rene
 
@ René : ik steun u volledig ;up to n° 1 :clap2: :cheers:
misschien een tip : we zouden een soort poll moeten houden ,wie Xpditer van de maand of kwartaal wordt .Vergelijkbaar met een miss verkiezing :rose: :win1
Mijn stem heb je al ! :cheer:
Groeten ,Katja
 
En wat weerhoud jou ervan om een poll te starten Rene????

Je ben al zo goed als nummer 1 alleen the being on-line period zal je misschien niet winnen... :up:

Greetz,
Koen
 
Ik zal straks mijn handen wel vol hebben met de Mascotte benaming. Dat niet alleen, ik ben ook bang dat dit soort polls misschien niet toegestaan zijn. Ik kan me herrineren dat zoiets een keer gestart was, en door Bacchus gestopt was.
Maar ja, iemand zou zo iets kunnen starten en dan zien we wel waar het eindigd.

Toch bedankt voor het complimentje.

Rene
 
Het is uitermate rustig geweest met het bezoek aan het forum vandaag. Misschien maar goed ook, heb ik eindelijk eens het werk kunnen doen waar mijn baas mij voor betaald.
Het leeuwendeel is nu klaar, maar als ik de volgende klus ga beginnen, krijg ik die vandaag niet af. Morgen dus weer een dag.
Toch is het wel wennen als het zo rustig is. Vraag je je af waar al die verslaafden toch uit hangen. Werken zij ook??

Zometeen een Kerst receptie van onze afdeling met (fris)drank en hapjes, aangeziende meesten van ons zijn de volgende paar dagen op vakantie.

Zo, moest even bij tanken op het forum.

Rene
 
Het viel me al op dat je zo weinig posts had vandaag Rene. :evil:
Maar het is dus echt mogelijk .... jij en werken in de baas zijn tijd... 'k bedoel dit niet lullig Rene, maar je hebt altijd zoveel te melden dat ik eerst dacht dat je al gepensioneerd was... :) :up:

Ik moet zeggen het is inderdaad erg tam op het forum, ik hou het erg goed bij op het moment omdat het hier echt een dooie boel is, dus moet ik veel internetten, want ja anders vallen we hier in slaap en dat is ook niet de bedoeling.

Ga jij nog vrije dagen opnemen tussen Kerst & Nieuwjaar???

Groeten,
Koen
 
Ja, ik vind ook dat het hier overdag stillekes is.... heb eigenlijk veel werk op kantoor, maar af en toe moet ik toch even kijken wie er online is....

Sara
 
Tja, you either have it or you don't.... I mean the urge.... om te checken of er nog wat nieuws geschreven is... :-D

Zeg ga jij niet binnenkort lekker naar de zon??? uitrusten onder een palmboom??? :beach: :sunny:

Lekker hoor....!

Zal je goed oppassen voor de kokos-nootjes...???

Gr.Koen
 
Back
Top