Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

[quote author=AJ link=topic=2839.msg39530#msg39530 date=1133895756]
Voor iedereen die verslaafd is, op kantoor werkt, en voorlopig nog niet Down Under gaat.

De meeste zichzelf respecterende bedrijven loggen het internet en email gebruik van hun medewerkers. BB izzz watching you...
[/quote]

En aangezien er ong. 80% van de mensen bij mij op werk op internet zitten (zo'n 200 man) zal onze automatiserings afdeling extra man aan moeten nemen om daar op te letten (goed dus voor de werkverschaffing; weer een aantal ITers van de straat) :rotflmao:

Rene
 
@ wilbert,

Sorry ( :blond: ), ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld; is het nou omlaag of omhoog?? Het woord omhaag ken ik niet, maar dat krijg je als buitenlander, ik heb de taal nooit echt goed onder de knie kunnen krijgen!!
:lol1: :loldevil: :rotflmao:

[quote author=Wilbert67 link=topic=2839.msg39558#msg39558 date=1133905962]
Of zet jij illegaal collega's in om je aantal replies omhaag te krijgen??? :-D :-D
[/quote]

Rene
 
@ Uitbeck Sjak

Dad propeer ik nuw niedt. Ik hope dad iemant op preis steld dad ik se graach wil helepe.

rENE
 
Merk momenteel (de laatste dagen) dat mijn XPdite-verslavinkje nogal wat minder is. Ben momenteel ook wat grieperig en heb even niet de energie om veel reacties en berichten te gaan plaatsen schijnbaar  :|
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg39863#msg39863 date=1134118813]
Merk momenteel (de laatste dagen) dat mijn XPdite-verslavinkje nogal wat minder is. Ben momenteel ook wat grieperig en heb even niet de energie om veel reacties en berichten te gaan plaatsen schijnbaar  :|
[/quote]

In elke verslaving zit af en toe een dipje!  :lol:
 
:-D Hee Sarah, hoe zit het met je klootjes verslaving.... zit daar ook een dipje in of... is dat niet mogelijk?? ondenkbaar, niet voor te stellen????

Sinds ik bij Phlips werk ben ik weer iedere dag aanwezig  :up:
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg39866#msg39866 date=1134119744]
:-D Hee Sarah, hoe zit het met je klootjes verslaving.... zit daar ook een dipje in of... is dat niet mogelijk?? ondenkbaar, niet voor te stellen????

[/quote]

Koen,, trust me, eens klootjesverslaafd, altijd klootjesverslaafd!  :lol: En zeker die van mijn Marcel!!  :wink:

Sara
 
Zoeteken, zelfs daar is er ondertussen al telefoon en internet! Alice is een moderne stad, zelfs GSm-en kan er! In de Outback  zelf, buiten de stad, werken de gsm's niet....
Have no fear, Sara WILL be here!  :wink:

Sara
 
Dus als ik het goed begrijp....  :-o.... gaat manlief eerst basekamp opzetten, zodat wanneer Sara will be there komt zij gelijk op het forum kan aanloggen???  :lol:

Man je hebt het echt goed voor elkaar... heeft dit weer wat met die beroemde "klootjes" te maken of is manlief gewoon echt heel lief???  :-D :-o :up:
 
Zoals wij in Brussel zeggen, mijnen Hans is een  'biejoeke'......een echt juweeltje!
En daarnaast is het ook handig: ik sluit hier alles af nadat Hans ons daar een adres heeft bezorgt (huis gehuurd en hond opgehaald) en kan dus rechtstreeks naar mijn nieuwe huisje!  :up:
 
:-D 'k zie 't al je hebt 't helemaal voor elkaar....  :up:

En hoelang ga je dan in totaal zonder forum zijn???

Voor ons wordt het helemaal geen dag aangezien we onderweg nog even in Singapore op het net verschijnen en bij moeders thuis (shoonmoeder) kunnen we er in des avonds ook weer op. :)

Allé 'k vind het weer gezegend voor heden dag, ik spreek u later.

:later:  Koen
 
Goh dat was even een vermakelijke conversatie tussen jullie, Sara en Koen  :wink: .
Jullie steken elkaar wel lekker aan  :lol:
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg39939#msg39939 date=1134147699]
Goh dat was even een vermakelijke conversatie tussen jullie, Sara en Koen  :wink: . Jullie steken elkaar lekker aan  :lol:
[/quote]

Ja, zo'n conversatie is aanstekelijk hé!  :wink:
Om op Koen zijn vraag te antwoorden: ik vrees dat ik toch wel een weekje of twee offline zal zijn, of toch tenmniste maar af en toe naar de Internet shop zal kunnen gaan, ipv elke dag op kantoor of thuis!  :cry:
 
[quote author=sarabaes link=topic=2839.msg39940#msg39940 date=1134148181]
ik vrees dat ik toch wel een weekje of twee offline zal zijn, of toch tenmniste maar af en toe naar de Internet shop zal kunnen gaan, ipv elke dag op kantoor of thuis! :cry:
[/quote]

Hey meid,

Kan je dat wel aan :|?
Zeker met jouw verslaving :p.
Succes in iedergeval :).

Mel
 
@ Sara,

Gelukkig duurt die "Offline business" nog even voor dat je weggaat. In de tussentijd ben je nog wel te vinden op Xpdite!!

Rene
 
Ja, ja jullie zijn nog niet van me af hoor!  :wink: Ik blijf NT verdedigen hier op het forum én de klootjes ook!  :lol:

Sara
 
Hallodielo,

Ja Sara en ik kunnen er wat van, ook al snap ik er af en toe geen "klootje" van   :lol1:

Maar ik denk dat Sara er gewoon voor gaat zorgen dat de tijd dat ze hier nog is gewoon iedereen gaat spammen... :-D
Zodat ze gewoon straks 2 weken rust heeft wanneer ze in Oz is.... bovendien zal iemand als Sara (begrijp me aub niet verkeerd) altijd wel vertier vind buiten het net. Zo zijn er genoeg klootjes te bewonderen en wijntjes te drinken..... :up:

En natuurlijk het [size=14pt]NORTHERN TERRITORY TE BEWONDEReN[/size]

[move][size=16pt]YOU GO GIRL....... NT RULES[/size][/move]
 
Back
Top